Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיוטה אוריס, האם יש בריחת נוזל קירור או שזה תקין?


mo2013
שימו לב! השרשור הזה בן 759 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום

 

טויוטה אוריס בנזין 2013

בשנת 2017 ראיתי שהמים במיכל העיבוי נמצאים ב בקו ה-LOW. 

רכשתי נוזל קירור ורוד מקורי של טויוטה, מילאתי על לקו המקסימום, ומאז אני מדי פעם בודק, ולפעמים גם מוסיף קצת (זה לא ירד אף פעם מתחת לקו המינימום וגם לא היה קרוב לזה, אך בכל זאת הוספתי כדי להגיע יותר לכיוון למעלה למקסימום).

באחד הטיפולים שעשיתי במוסך (לא של טויוטה) ביקשתי את התייחסותו לנושא, והוא בדק עם מד לחץ כזה ואמר שאין דליפה.

מאז 2017 עד היום   (כלומר 5 שנים) יצא לי למלא כמות של 1 ליטר. רכשתי עוד 1 שיהיה למקרה הצורך.

שאלתי את הבחור ממחסן החלפים במוסך האם זה מעיד על בעיה, אמר שלא ולא צריך לבדוק כלום. ביציאה שאלתי את אחד ממנהלי העבודה ואמר שלא אמור להיות כל חסר מאחר ומדובר במערכת סגורה.

 

1. האם אכן זו מערכת סגורה ולא אמור להיעלם כלום ותמיד זה אמור להישאר באותו קו לאורך שנים? ואם זה נורמלי ותקין שמים נעלמים, מה הסיבה? איך הם נעלמים?

2. אם ממלאים, עדיף למלא את קו המקסימום או עדיף מתחת לזה ושיהיה בין המינימום למקסימום? (ההפרש בגובה ביניהם די קטן)

3. יש צורך לבדוק שוב אם יש בריחה או שמספיק הבדיקה (שאני מקווה שנעשתה כמו שצריך) שעשיתי לפני כמה שנים?

 

תודה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם זה זולג בגלל אטם ראש מנוע תקול אז חלק מנוזל הקירור עלול להתערבב עם השמן ויהיה מסוכן למנוע.

הייתי מעיף מבט במדיד השמן ומוודא שאין שם טיפה טחינה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שנוזל קרור מתאדה לאט מאוד דרך פקק מיכל עודפים.

שם לב שאין לך צבע ורוד מסביב למשאבת מים ( איזור רצועת אביזרים). בטויוטות משאבת מים מתחילה לטפטף סביב 130 אלף קילומטרים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במכוניות אסיאטיות המערכת לא סגורה, מיכל העודפים פתוח לאטמוספרה, שים לב לצינורית הזו. ירודה של סדר גודל של 100-150CC בשנה זה דבר תקין.

 

 

STOCK_101192110UN72203_1.jpg.ce3fabfbc300c0f8fb1b329c42930c95.jpg

  • אהבתי 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, vladclar כתב:

יכול להיות שנוזל קרור מתאדה לאט מאוד דרך פקק מיכל עודפים.

שם לב שאין לך צבע ורוד מסביב למשאבת מים ( איזור רצועת אביזרים). בטויוטות משאבת מים מתחילה לטפטף סביב 130 אלף קילומטרים.

בטויוטות משאבת המים לא מתחילה לטפטף. סע לשלום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, om2 כתב:

 זאת אכן מעכרת סגורה. לא אמורה להיות דליפה 

יחד עם זאת.  דליפה של ליטר ב5 שנים זה כלום.

מלא עד סנטימר מתחת למקסימום ותהיה במעקב.

 

 

 

היי

 

אם זו מערכת סגורה איך בכל זאת דלף?

אין הרבה מרווח בין המינימום למקסימום, צילמתי עת זה וצירפתי לכאן.

כשמילאתי פעם בכמה חודשים מילאתי עד מעל המילה FULL

 

תודה

 

268513858_.jpg

לפני 10 שעות, frowner כתב:

אם זה זולג בגלל אטם ראש מנוע תקול אז חלק מנוזל הקירור עלול להתערבב עם השמן ויהיה מסוכן למנוע.

הייתי מעיף מבט במדיד השמן ומוודא שאין שם טיפה טחינה.

 

היי

 

מה זה אומר לוודא שאין שם טיפה טחינה?

אני בודק מדי פעם שמן, נראה לי כמו תמיד, לא משהו חריג, מה אמורים לראות.

 

תודה

לפני 4 שעות, m&t כתב:

אין כלום אל תחפש בכוח, ליטר ב 5 שנים זה כלום, כשאתה בודק מפלס תמיד כשהרכב קר לגמרי. סע בדרכים טובות.

 

היי

 

אכן אני בודק כשהוא קר, וכעת בדקתי וצירפתי גם צילום למעלה.

מאחר ואמרו שזו מערכת סגורה ניסיתי להבין מדוע בכל זאת נעלם קצת.

 

תודה רבה

לפני 4 שעות, vladclar כתב:

יכול להיות שנוזל קרור מתאדה לאט מאוד דרך פקק מיכל עודפים.

שם לב שאין לך צבע ורוד מסביב למשאבת מים ( איזור רצועת אביזרים). בטויוטות משאבת מים מתחילה לטפטף סביב 130 אלף קילומטרים.

 

עד כמה שאני יכול לראות (כעת הרכב לא אחרי נסיעה) הכל יבש ואין סימן של משהו ורוד.

 

תודה

לפני 3 שעות, Buki כתב:

במכוניות אסיאטיות המערכת לא סגורה, מיכל העודפים פתוח לאטמוספרה, שים לב לצינורית הזו. ירודה של סדר גודל של 100-150CC בשנה זה דבר תקין.

 

 

STOCK_101192110UN72203_1.jpg.ce3fabfbc300c0f8fb1b329c42930c95.jpg

 

היי בוקי

 

אכן ראיתי כעת שיש צינורית קטנה (אצלי הצינורית באורך 7-8 ס"מ) שפתוחה בצידה השני. צירפתי גם תמונה של זה לעיל, וכן תמונה של מיכל העיבוי.

מה התפקיד של הצינור הזה?

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 דקות, mo2013 כתב:

מה התפקיד של הצינור הזה?

פריקת עודפים מהמיכל.

כפי שאתה רואה יש פתח החוצה, לא מערכת סגורה לגמרי. ש אידוי קטן דרך הפתח הזה. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, m&t כתב:

בטויוטות משאבת המים לא מתחילה לטפטף. סע לשלום.

רוצה לספר את זה למשאבה הראשונה ברכב שלי ולמכונאי שמחליף אותן באופן סדיר?

אצל פותח השרשור כנראה אין נזילה מהמשאבה כרגע, כי מפלס הנוזל יורד לאט מאוד.

אם זה יתגבר, כדאי להסתכל על איזור המשאבה,  זה הכל.

 

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, Buki כתב:

פריקת עודפים מהמיכל.

כפי שאתה רואה יש פתח החוצה, לא מערכת סגורה לגמרי. ש אידוי קטן דרך הפתח הזה. 

 

היי

 

אז בעצם יכול להיות שמאחר וכשמילאתי, מילאתי עד מעל המילה FULL ׁ(עד היכן שיש את הפלסטיק העבה) זה היה יותר מדי ולכן כשהמנוע התחמם זה יצא בתור עודפים?

ולמעשה אם אשאיר את זה במצב כמו כעת (כפי שרואים בתמונה) בין המינימום למקסימום מבלי למלא עד למקסימום זה יישאר כך לאורך זמן כי אין עודפים או שבכל מקרה יש קצת אידוי לאורך זמן וכן אזדקק למלא פעם בכמה זמן.

 

 

תודה

עריכה אחרונה על ידי mo2013
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Buki כתב:

תמיד יש קצת אידוי במערכת הזו. 

 

מתי יש צורך למלא? כשזה מגיע לקו המנימום?

וכמה למלא? שזה יגיע לפס העליון או עדיף פחות (כי כשהמנוע מתחמם אולי יש עודפים אם זה עד המקסימום).

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, mo2013 כתב:

 

מתי יש צורך למלא? כשזה מגיע לקו המנימום?

וכמה למלא? שזה יגיע לפס העליון או עדיף פחות (כי כשהמנוע מתחמם אולי יש עודפים אם זה עד המקסימום).

 

תודה

למלא כשמגיע לקו המינימום, עד לקו המקסימום. תקרא גם בספר הרכב אם יש לך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 759 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...