Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1462 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החומרים שהשתמשתי ומטליות

שמפו מיסטר פינק של כימיקלים גיגס

כפפה של כימיקל גיגס ירוקה 

כמובן שיטת 2 דליים כולל מסנני חלקיקים

מטליות לייבוש 

ממוטה של כימיקל גיגס עוד מגבת שלהם לייבוש 40על40

ולבסוף אוטם צבע מרוכז carpro hydro2 touchless

 

לא הייתי צריך לשטוף גלגלים בגלל שזה רכב חדש אבל אצטרף בהמשך iron מסיר מתכות לגלגלים והוסיף חומר לניקוי חיצוני gs של קוך כמיך mzr לניקוי פנימי

 

השמפו עושה קצף טוב גם ללא מקציף לא הצטרכתי איזה משהו מיוחד חוץ מאקדח מים (רגיל) כדי ליצור קצף טוב אבל הוא לא ממש מסיר כתמי יתושים וכדו' לכן אצטרך לשטיפה הבאה gs חומר שעושר לפירוק 

 

מסנן לכלוך עושה עבודה ממש מצווינת ומאוד חשוב לנקות טוב את הכפפה שם וכל הוצאה מהדלי של המים המלוכלים לסחוט לפני המים הנקיים בסיום ראיתי כמה לכלוך יצא זה מטורף 

 

המטלית הממוטה של גימיקל גיגס לא ממש מספיקה לרכב שלם מצריך מינימום 2  כדי לניגוב מלא של הרכב די מאכזב ככל הנראה אני אחפש עוד מטלית אחרת לניגוב

 

היישום של. אוטם צבע היה ממש קל דיללתי ביחס לא נכון כל כך אבל עדיין עושה עבודה כמו שצריך ,כמובן השטיפה הבאה נעשה שוב אוטם צבע קצת בדלילול איכותי יותר 

 

 

IMG_20220625_162806.jpg

  • רעיון טוב! 1
פורסם

אמרתי לך שהמגבת ייבוש של cg זה זבל טהור, היית צריך לקנות את המגבת ייבוש החדשה של TRC האדומה

 

פורסם
לפני 25 דקות, Krip כתב:

אמרתי לך שהמגבת ייבוש של cg זה זבל טהור, היית צריך לקנות את המגבת ייבוש החדשה של TRC האדומה

 

כן עוד משהו ששמתי לב במטלית האדומה שהזמנתי שלהם היא משאירה שיערות אדומות , ככל הנראה צריך לכבס אותה טוב ,ובנוסף ככל הנראה הזמין את המגבת ניגוב שהמלצת ואשלם את המשלוח ומה דעתך על החומרים של קוך כמיך , אולי כדי לדלל את הgs  ביחס של 1:20 לניקוי פנימי מאשר לקנות את mzr?

×
×
  • תוכן חדש...