Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 792 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום.

בדירה של אמי יש קיר משותף עם הדירה השכנה הקיר עצמו בבניין ישן איך ניתן לבודד את הקיר מרעשים בצורה הזולה ביותר שאפשר?

שומעים רעשי דיבורים מהשכנים בדירה הסמוכה 

קיבלתי הצעת מחיר לבידוד אקוסטי בסכום די גדול למעלה מ30 אלף 

אשמח לרעיונות והצעות תודה

עריכה אחרונה על ידי renault5

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

חפש "בידוד אקוסטי" בפורום אוף טופיק, יש כמה וכמה נושאים. 

  • רעיון טוב! 1

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם (נערך)

בניית קיר גבס משתיים או שלוש פלטות של גבס אקוסטי (אפור) בצמוד לקיר הקיים (ניצבים 5/7 מ"מ), וברווח בין הקיר הקיים לקיר הגבס להכניס צמר סלעים (או צמר סלעים עטוף למהדרין) ולא תשמע שום דבר מהשכנים יותר.

זה כן מקטין מעט מגודל החדר, לא באופן משמעותי.

עבודה כזו כולל חומרים וצביעה של הקיר לאחר ההתקנה צריכה לעלות סדר גודל של בין 3,000 ל5,000 ש"ח מקבלן שיפוצים קטן (עבודה לא מסובכת בכלל כל עוד אין שקעים\מתגים\חלונות בקיר המדובר).

עריכה אחרונה על ידי Charge
  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

פורסם
לפני 9 שעות, Charge כתב:

בניית קיר גבס משתיים או שלוש פלטות של גבס אקוסטי (אפור) בצמוד לקיר הקיים (ניצבים 5/7 מ"מ), וברווח בין הקיר הקיים לקיר הגבס להכניס צמר סלעים (או צמר סלעים עטוף למהדרין) ולא תשמע שום דבר מהשכנים יותר.

זה כן מקטין מעט מגודל החדר, לא באופן משמעותי.

עבודה כזו כולל חומרים וצביעה של הקיר לאחר ההתקנה צריכה לעלות סדר גודל של בין 3,000 ל5,000 ש"ח מקבלן שיפוצים קטן (עבודה לא מסובכת בכלל כל עוד אין שקעים\מתגים\חלונות בקיר המדובר).

 

תודה רבה. קיבלתי הצעה של 30 אלף ש"ח מחברה שמתעסקת באקוסטיקה אולי בגלל שהם שמים יריעות מיוחדות

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

כנראה שקבלן גבס ידע יותר טוב, כמו שהציעו פה את הפתרון, שנשמע הגיוני ורלוונטי מאשר לשקוע עם 30 אלף על ההתחלה 

  • רעיון טוב! 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

כמובן שצמר סלעים בצפיפות 400 ומעלה.

מעליו יריעות פולימר אקוסטי מיוחד לרעש .

חומר יקר. ₪400 למ"ר . בשימוש באולפנים. 

 

 

פורסם

אם יש לך קצת ידיים תבנה קיר גבס לבד ממש לא מסובך.גם אם לא בנייה עם איש מקצוע זה לא עסק יקר  ובנוגע לפלטות כפולות/יריעות אקוסטיות יש חומר שראיתי ששווה מאוד לנסות לבדוק עליו.

ספריי פוליארטן מיוחד- מבודד אקוסטי ותרמי.

 

מצרף סרטון הסבר (הוא מסביר על כמה סוגים זה אחד מהם) 

 

  • רעיון טוב! 2
פורסם (נערך)

תריץ בגוגל חיפוש על טקסאונד.

תגלה עולם ומלואו. 

ניתן לרכוש במספר דרגות עובי בהתאם לתנאים. דק ויעיל פי כמה מצמר סלעים, זה  מגיע עם או בלי צמר ביריעות+ דבק חד צדדי . עובי כולל בין 2 מ"מ ל  1.5 ס"מ . 

7.5 ק''ג למ'ר זה אחלה בידוד. 

על זה דופקים גבס אפור (שוקל המון) ואז שליכט וצבע. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
לפני 17 שעות, save כתב:

תריץ בגוגל חיפוש על טקסאונד.

תגלה עולם ומלואו. 

ניתן לרכוש במספר דרגות עובי בהתאם לתנאים. דק ויעיל פי כמה מצמר סלעים, זה  מגיע עם או בלי צמר ביריעות+ דבק חד צדדי . עובי כולל בין 2 מ"מ ל  1.5 ס"מ . 

7.5 ק''ג למ'ר זה אחלה בידוד. 

על זה דופקים גבס אפור (שוקל המון) ואז שליכט וצבע. 

 

 

 

תודה!

עכשיו נותר לי למצוא קבלן גבס אמין ואיכותי לראות מה העלות

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם
לפני 8 שעות, blackpolo כתב:

מקפיץ לאחר חיפוש בנושא.

ביצעת בסוף? איזה סוג? מרוצה?

 

לצערי לא מצאתי משהו זול הדירה כנראה בתהליך מכירה.

 

  • רעיון טוב! 1

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

×
×
  • תוכן חדש...