Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סנסורי TPMS אפטר מרקט, האם כדאי להוסיף?


Haim_gds
 שיתוף

פוסטים מומלצים

אולי . תנסה לקנות חיישן בודד למערכת שתבחר. המערכות הזולות הרי לא ברות תיכנות או לימוד מחדש. אתה תלוי בחסדי החנות. חפש מוכר שמוכר גם בודדת .

 

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 23 שעות, much כתב:

ובכל זאת עם רוצים משהו באמת איכותי ולא ״חד פעמי״, איזה חברה/פירמה נחשבת לפרימיום בתחום ?

מישהו יודע אולי בכל זאת לענות כדיי שאדע איזה חברות באמת נחשבות לטובות והאיכותיות ביותר בתחום הזה ואבחר מערכת של אחת מהן?

שאלה נוספת, האום ששמים לפני החיישן על הוונטיל לא אמור לנעול אותו ולמעשה למנוע/להקשות את גניבתו?

עריכה אחרונה על ידי much

אין כמו קמארו עצבנית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש דרך כלשהי למנוע או לפחות להקשות את גניבתם של החיישנים החיצוניים?

Tymate נחשבת חברה טובה/איכותית בתחום מערכות tmps ?

עריכה אחרונה על ידי much

אין כמו קמארו עצבנית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

החבילה מעלי עם ארבעה חיישנים חיצוניים המתחברים ב BT5 הגיעה ממש מהר (ראשון האחרון) והיום אספתי אותה, קופסת קרטון קשיחה עם ריפוד ספוג. ההרכבה הייתה פשוטה ומהירה, מה שמטריד הוא אום הנעילה המסופק עם כל חיישן, כדי למלא אוויר יש לשחרר את האום ולפרק את החיישן... לא מובן מה ה"אבטחה/נעילה" האום הזה בזמן ששפיץ פלייר פשוט יכול לפרק את האום. החיישן המורכב על השסתום נראה ענק ובולט לעין, אני מקווה שלא ימשוך תשומת לב לא רצוייה.

 

התוכנה היא סיפור אחר.

בחבילה מגיע כרטיס הכולל לינק לתוכנה (TPMSII) ומספר סידורי של החיישנים בבר-קוד דו ממדי, ניסיון הורדה של התוכנה מחנות האפליקציות של גוגל נכשל שוב ושוב, הורדתי המחשב בבית, שמרתי על דיסקון וטענתי במערכת האנדרואיד ברכב. ניסיתי לבצע סריקה אוטומטית לחיבור החיישנים אך הם לא נמצא, האפליקצייה הדפוקה לא מציגה הודעה כלשהי בזמן החיפוש כך שאני אפילו לא בטוח כי הכפתור נלחץ. חיברתי את שני החיישנים הקדמיים באמצעות האופצייה להזנת מספר חיישן באופן מיידי, גם כאן הממשק של האפליקצייה דפוק והייתי צריך ללחוץ על עיוור בנקודות שונות במסך כדי שיעלה את לוח המקשים. בדיקה ראשונית מראה תוצאות קצת מוזרות לי, הלחץ נמוך מדיי (צמיגים קרים) וישנו הפרש לחצים וטמפרטורות בין שני הצמיגים.

 

הדביל שתיכנן את האפליקצייה ממש השתדל לעשות עבודה גרועה ככל יכולתו. הוא לא מנצל נכון מסך שוכב, במרכז המסך מופיע ציור של ארבעה צמיגים(!) מסתובבים(!!) בזמן שהרכב כבוי ואילו בקצוות המסך מופיע בקטן מה ששילמתי עליו, הווה אומר, לחץ וטמפרטורת צמיג. כפי שזה נראה לי, לא אוכל להשתמש באפליקצייה הזו באופן שוטף אלא רק שתתריע כאשר ישנה בעיית לחץ/טמפרטורה. וכמובן, זו אפליקצייה סינית שדורשת כל פעם שמדליקים אותה אישור גישה לנתוני המיקום....

 

אם מישהו מכיר אפליקציית TPMS נורמלית שמציגה בגדול לחץ וטמפרטורת צמיגים אשמח אם ישתף.

 

 

 

 

IMG_20210917_145212.thumb.jpg.3742d05425dd13001c00c832cfe99047.jpg

 

IMG_20210917_145255.jpg

IMG_20210917_145523.jpg

IMG_20210917_145548.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החיישנים באמת אמורים לשדר רק בזמן סיבוב. תמיד יש הפרשי טמפרטורה בין קידמי לאחורי ובין צד עם השמש לצד בלעדיה.

צר לי אבל האפליקציה היא ייעודית ליצרן החיישן ומפה זה נראה כמו רוגלה סינית . נראה לי תיכננו את האפליקציה לטלפון ולא למסך בידורית . תתקין בטלפון ונסה לעבור רישום חיישנים. 

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך למעשה האום מאבטחת את החיישן למקומו, איך זה עובד בפועל? כלומר נניח סתם ילד משועמם שמגיע בלי שפיץ פלייר לא יכול לגנוב את החיישן עם היד?

אין כמו קמארו עצבנית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז יש חיישנים ללא סוללה בתוך חיישן , או שחייב לפתוח צמיג פעם שנה וחצי כדי להחליף סוללה?  לא הבנתי האם חיישנים חיצונים, למרות שהם גניבים, באמת מדוייקים? אם כן אפשר קישור למשהו טוב?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בחיישנים חיצוניים הסוללה מספיקה לשנתיים לפחות, החלפת הסוללה כנראה פשוטה אולם האטימה למים עלוללה (אולי) להפגע. בחיישנים הפנימיים הסוללה גדולה יותר ואמורה להספיק ל 4-5 שנים, בכל מקרה זה צפי אורך החיים של צמיג.

ממה שבדקתי עם מד לחץ אוויר חיצוני החיישנים אכן מדוייקים, השאלה היא האם הדיוק ימשיך לאורך זמן בהזדקנות החיישן. אני קניתי חיישן חיצוני תומך BT5 בעלי, והוא נראה בסדר בנתיים. הגישה שלי היא לקנות משהו שהוא באמצע, לא הכי זול (שבדרך כלל אלה שאריות) ולא הכי יקר ("שיאומי" לא מייצרים את החיישנים אלא קונים אותם מספק חיצוני ואתה משלם על החותמת)

 

במחשבה שנייה, לא הייתי קונה חיישן חיצוני. אני רק חושב איזו קריעת תחת מצפה כשארצה למלא אוויר...🙁

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 28.8.2021 בשעה 16:47, EMPTY כתב:

אישית היה לי על 3 רכבים שונים ולא עשיתי איזון ביחד עם החיישנים ונסעתי ולא הרגשתי שום שינוי או שחיקה לא אחידה של הצמיגים.

 

לא יודע עד כמה באמת משפיעה משקל של כמה גרמים על הונטיל כמובן שעדיף לעשות איזון בהחלפת צמיגים ביחד עם הונטיל בפעם הבא זה בטוח לא יזיק.

מה שכן יש לי חבר שהרכיב כאלה על האופנוע שלו ונקרע לו הונטיל מי המשקל והוא המליץ לי להחליף לונטילים שעשוים מי אלומיניום שלם.

 

באמת יש מצב לנזק/קרע לשסתום כתוצאה ממשקל החיישן החיצוני(גרמים בודדים) שמורכב עליו?

אין כמו קמארו עצבנית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא. הנזק ייגרם מילד סורר שינסה לפרק את החיישן בכח. 

חלק מהתשלום הנוסף לחיישן שיאומי הוא על התוכנה, על יכולת הצלבת צמיגים בתוכנה, על יכולת להחליף בטריה בקלות ,להזמין חלופי וכאלה. מבחינת איכות : רוב הסיניים יתנו לחץ מדוייק ולהרבה שנים. 

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, Haim_gds כתב:

 

 

במחשבה שנייה, לא הייתי קונה חיישן חיצוני. אני רק חושב איזו קריעת תחת מצפה כשארצה למלא אוויר...🙁

זה החסרון הגדול , המפתחות האלה מבאסים וככל שהזמן עובר יותר קשה לפתוח את האומים , לכן אני התקנתי את המערכות האלו על רכבים במשפחה שלא ממלאים אוויר באופן שוטף , רכבים שכבר נתקלתי בהם במספרים כמו,  14PSI + פנצ'ר , 20PSI בלי פנצ'ר וכו'.  על מנת שיידעו לזהות שהגיע הזמן למלא או שיש פנצ'ר בגלגל כלשהו ושלא ייסעו על הג'נט.

מצד שני למחיר שלה בתוספת הצג הסולארי זה VFM מעולה ואני מתייחס לזה כמערכת חד פעמית.

 

אגב, לא ברור למה שמישהו ירצה לגנוב את הסנסורים האלה, הם מכוערים ממש .

אלו לא מכסי אלומיניום עם חריטה של לוגו היצרן :-)

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

עברו שבועיים, עידכון קצר:

מלאתי אתמול אוויר, 33 מקדימה ו 35 מאחורה לפי מד הלחץ במשאבה והמילוי היה סיוט. כמובן שיש לפרק את החיישן לפני המילוי אך בנוסף חייבים לפרק ולהסיר גם את אום הנעילה אחרת לא ניתן לתקוע את פיית המילוי אוויר מספיק עמוק בשסתום כדי לפתוח את השסתום שלה. אוקצור, קיבלתי כמה מבטים ארסיים שתפסתי את העמדה לכל כך הרבה זמן. אחרי המילוי החיישנים הציגו 30 מקדימה ו 31-2 מאחורה, אני תוהה אם השגיאה בהם או במשאבה.

התוכנת אנדרואיד הג'נרית של החיישנים לא שווה הרבה, בכל הפעלה יש לאשר שוב את החיבור ל BT ולא הצלחתי להגדיר שתתחיל לעבוד אוטומטית מזמן ההדלקה (לא קריטי אצלי כי הרדיו מתכבה אחרי 3 ימים בהם הרכב מכובה... ).

עריכה אחרונה על ידי Haim_gds
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא התקנתי את אום הנעילה.  אני לא חושב שהוא יכול למנוע גניבה.

להפך,  הוא יכול לגרום לנזק במידה והגנב מתעקש לסובב את החיישן יחד עם האום. 

 בנוסף זה רק מסבך את מילוי האוויר.

לדעתי מיותר.

עריכה אחרונה על ידי banji man

Volvo V40 T5 Cross Country

Mazda CX5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה להגיע לתחנה כשיש משאבת אויר קטנה נטענת של שיאומי . רק השבוע במבצע אינסופי של 39$.

סטינו מהדיון . גם אני הייתי מוותר על אום נעילה. אם יאבד אז יאבד. 

 

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף


×
×
  • תוכן חדש...