Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1765 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב, ביצעתי בדיקת קומפיוטסט על הונדה סיוויק 2008 דגם es עם 98000 קילומטר.

הדבר שהלחיץ אותי בבדיקה הייתה שלדת הרכב ורשום שם: תקוני מרכב משמעות שולית תקוני מרכב וצבע מאיכות/מכירות/ מעוך שריטות בצבע + פגמים

משמעות נמוכה: סימני פגיעה מאחור, סימני פגיעה לפנים פח אחורי מעוך/פגום מעיכות בסך, קורת רוחב קידמית מחוברת עם ברגים פגומה, הוחלפו חלקי מרכב פגוש אחורי הוחלף, פגוש קדמי הוחלף.

גג צבע גג לא מקורי.

עכשיו הבעלים של המכון הסביר לי על תקלות אלו ואמר שאין פגיעה בשלדה ואני מבולבל כי לפי הבנתי תקוני מרכב משמעות נמוכה הן פגיעות בשלדה האם זה נכון? להתרחק מהאוטו הזה? 

האדם אמר שהוא מתקן את כל הבעיות האלה ורוצה מחירון מה אומרים??

 

 

פורסם (נערך)

תיקוני מרכב וצבע משמעות נמוכה זה לא פגיעה בשלדה.

גם לא קורת רוחב מחוברת עם ברגים, גם לא פגושים שהוחלפו.

אני לא כל כל מבין מה בעל הרכב מתכוון לתקן. הפגיעות נשארו לא מתוקנות? הרכב מעוך פה ושם?

מה הסיבה שהגג נצבע? 

לפי הבדיקה, הרכב לא עבר תאונות קשות.

רכב בן 13 עם קילומטראז' נמוך מאוד. יש למוכר קבלות מהטיפולים? הרכב מכנית במצב טוב?

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, vladclar כתב:

תיקוני מרכב וצבע משמעות נמוכה זה לא פגיעה בשלדה.

גם לא קורת רוחב מחוברת עם ברגים, גם לא פגושים שהוחלפו.

אני לא כל כל מבין מה בעל הרכב מתכוון לתקן. הפגיעות נשארו לא מתוקנות? הרכב מעוך פה ושם?

מה הסיבה שהגג נצבע? 

כן יש מעיכות מגעילות בפגוש הקדמי והאחורי שהוא אומר שיתקן ועוד מתג חלונות אחורי לא תקין בצד ימין וקצת פלסטיקה שלא שמרו עליה היטב. יצא סיכום של השלדה 74 אחוז מבחינה מכנית מנוע יצא 84 אחוז עם הספק של 109 כס היה רשום בבדיקה לבדוק תצרוכת שמן בנסיעה ומצתים. תיבת הילוכים תומכי תיבת הילוכים פגומים בלאי דסקיות שמן כהה ואיל אחריות לתיבת ההילוכים.

אני קונה את האוטו מהונדה טרייד אין בעפולה

עריכה אחרונה על ידי VeNeZia94
תיקון
פורסם

אין משהו חריג בבדיקה, סביר לגמרי לרכב ישן.

גם אין פגיעה בשילדה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

צריך לדרוש החלפת הקורה כחלק מהתיקון, או להוריד במחיר בהתאם.

התיקון שביצעו אחרי התאונה היה חפיף, האם יש תיעוד לתיקון? דוח שמאי או קבלה?.

 

כמה מבקשים על היצירה המוטורית?

פורסם

מדובר ברכב מאוד אמין וללא תקלות מיוחדות.הדגם הזה מגיע עם תוספות ובמחיר כזה אין הרבה מתחרים.

גם לי יש כזאת מ2008 ולא מוכן למכור ב5000 מעל המחירון כי זה רכב מהיר,יפה,אמין,ונותן תמורה .

מה המחירון של הרכב?

פורסם
לפני שעה, פריג'י כתב:

צריך לדרוש החלפת הקורה כחלק מהתיקון, או להוריד במחיר בהתאם.

התיקון שביצעו אחרי התאונה היה חפיף, האם יש תיעוד לתיקון? דוח שמאי או קבלה?.

 

כמה מבקשים על היצירה המוטורית?

לא יושב שיחליפו לו, יעלה יותר צביעת פגוש.

גם לא הייתי פוסל את הרכב במידה ולא יחליפו לו.

 

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני שעתיים, פריג'י כתב:

צריך לדרוש החלפת הקורה כחלק מהתיקון, או להוריד במחיר בהתאם.

התיקון שביצעו אחרי התאונה היה חפיף, האם יש תיעוד לתיקון? דוח שמאי או קבלה?.

 

כמה מבקשים על היצירה המוטורית?

אין תיעוד של התיקונים האלו הוא מבקש 24000.

×
×
  • תוכן חדש...