Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

לפני כשנה בערך הייתה לי תקלה במדחס ולאחר מס' המלצות של חברים כאן, החלפתי מדחס אצל עופר קצב (מדחס משופץ) בעלות של 1200 ש"ח כולל עבודה.

עברה פחות משנה לצערי (הרכב עבר 10000 ק"מ) ושוב תקלה במדחס, אין אחריות.

לאחר בדיקה עם איש מקצוע רציני וישר, מתברר שהמדחס הלך (נבדק הוואקום לאחר מילוי) והוא לא מקרר, נאמר לי שאולי זה השסתום לחץ אבל העלות של תיקון השסתום לא מצדיקה את ההשקעה.

בדקתי בכמה אתרים של חלקי חילוף לרכב וניתן להשיג מדחס משומש באיזור 600 כולל מע"מ, משופץ 800 ש"ח בערך, מקורי חדש - 1300 ש"ח.

האם כדאי לקנות משומש או משופץ ? העלות של חדש גבוהה מידיי...

 

פורסם

העלות של חדש מקורי היא פה בארץ? מלובינסקי?

המייבש כיום מגיע כאינטגרלי במעבים. זו היחידה הגלילית בצד - למרות שראיתי שניתן לרכוש בנפרד מייבש ולהחליפו בחלק מהדגמים.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

תודה אלעד !

אני מבין שמעבה זה חלק נפרד מהמדחס.

השאלה מהם העלויות של מעבה משופץ או מקורי (כולל מייבש כמובן)  ?

אני לא בטוח שכדאי לפנות למורשה סיטרואן ... זה בטח עסק יקר מאוד (גם מדחס וגם מעבה)

פורסם

תרשום מספר שלדה. אשתדל לעזור.

 

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

ביררתי לגבי מק"טים. 

 

מייבש. שים לב שבדגם הזה כן מוכרים מייבש בנפרד כחלק מקורי.

Screenshot_20210616-065404_Chrome.thumb.jpg.8a89b186005e02a6be5a2e5ad4ca91c1.jpg

 

מדחס

Screenshot_20210616-065602_Chrome.thumb.jpg.515e8e271504cf25736df0ece9cd7cbb.jpg

 

בקשר לעלויות, אעדכן אותך כאשר תהיה תמונה ברורה ויהיה עם מי לדבר

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם (נערך)

מחירון צרכן (הזויים לחלוטין שם) קטלוגיים - 

מעבה - כ-2,600 ש"ח כולל מע"מ

מייבש בלבד - כ-420 ש"ח כולל מע"מ (אם המעבה יבש, אין טעם להחליפו. אם יש שבבים במערכת יש צורך לבצע שטיפה מלאה למערכת לפני הרכבה).

מדחס חדש - כ-5,450 ש"ח כולל מע"מ.

 

אם אתה חייב להחליף מדחס, הייתי הולך על חליפי (יש לחבר פורום @איציק נ. נסיון עם הרכבה של אחד כזה סיני). המחירים באיזור ה-1,300 ש"ח (אם מצאת מקורי בסכום הזה, תחטוף), בפעם האחרונה שבדקתי.

יש באליאקספרס גם מדחס מקורי - 440$ לפני מס.

אם מחליפים מעבה לחליפי, הוא לא תמיד מגיע עם מייבש - כ-550 ש"ח (לא הצלחתי לקבל תשובה אם זה עם מייבש, צריך לראות בפועל).

מייבש חליפי כ-180 ש"ח.

 

אם אתה ממש מעוניין בחלקים מקוריים חדשים מהארץ (לא סביר להשקיע לדעתי), שלח לי הודעה פרטית, אנסה לעזור לך למצוא במחירים אטרקטיביים (הם לא יתקרבו לחליפי).

אם לא תמצא את העלויות שכתבתי, פנה אלי בפרטי ואקשר אותך למקומות הנכונים.

 

לפני שיהיו שאלות - אני לא עוסק בתחום, זו לא פרנסתי. עזרתי לבחור ללא מטרת רווח.

עריכה אחרונה על ידי מלטבשי

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

עלות החלפת השסתום כמה מאות שקלים, למה להחליף מדחס אם הוא חדש? 

 

יש לי את הכלים לחליצה של הטבעת אבטחה וגם 2 שסתומי ספיקה משומשים של מדחס sanden (חשמליים) תקינים, לדעתי שווה לנסות להחליף שסתום. 

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

משומש לא אומר שהוא מת. מדחס יכול לחיות עם תיקונים קלים גם 300 ו 400 אלף ק"מ. 

תחליף שסתום בתור התחלה. 

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

החלפת שסתום יכולה להגיע ל 600 ש"ח, לא עדיף כבר להוסיף עוד קצת ולהחליף מדחס חדש ? אפשר למצוא תחליפי ב 900 ש"ח.

ובגלל שהמדחס החזיק רק שנה אחת נראה לי שכדאי להחליף כבר מייבש (הבנתי שאם שהמייבש לא תקין יכול ללכת מדחס).

יש פתרון אחר לטווח ארוך ?

 

 

פורסם

לא לשכוח להוסיף שמן מדחסים

בכל מקרה, תחליפי ב-900 -

תוודא שמתאים ושאפשר להחזיר אם לא.

 

בקשק למייבש - אם אין דליפה ואין שבבים - אני מכיר את ההנחיה להחליף כאשר המערכת היתה פתוחה או לא אטומה. כמה ק"מ עבר הרכב (למרות שזו לא ערובה לכלום)?

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

×
×
  • תוכן חדש...