Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 3 שעות, בנצי1 כתב:

החלפת שסתום יכולה להגיע ל 600 ש"ח, לא עדיף כבר להוסיף עוד קצת ולהחליף מדחס חדש ? אפשר למצוא תחליפי ב 900 ש"ח.

ובגלל שהמדחס החזיק רק שנה אחת נראה לי שכדאי להחליף כבר מייבש (הבנתי שאם שהמייבש לא תקין יכול ללכת מדחס).

יש פתרון אחר לטווח ארוך ?

 

 

מדחס + עבודה + גז ואתה מגיע ל 2000 שקל בלי בעיה. בשביל מה ?

האם בגלל פלאג או טרמוסטט תקול אתה מחליף את כל המנוע ?

  • אהבתי 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

בנצי, אתה אדם של סיכונים ומוכן להמתין? 

למה שלא תרכוש שסתום כזה מחו"ל ותבקש להחליף במוסך? לפני תקפוץ למוסך ותבקש שיאבחנו אם התופעה מתאימה לשסתום תקול.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
לפני 18 שעות, איציק נ. כתב:

מדחס + עבודה + גז ואתה מגיע ל 2000 שקל בלי בעיה. בשביל מה ?

האם בגלל פלאג או טרמוסטט תקול אתה מחליף את כל המנוע ?

איציק אתה צודק, אין לי כוונה לרוץ להשקיע 2000 שקל עכשיו...

מצד אחד - החשמלאי שבדק לי את המדחס הראה לי שגם כשהוא מילא גז ובדק שיש ואקום והמדחס בעבודה - יוצא אויר חם ! (עד כמה שהבנתי זה אומר שזה לא קשור לשסתום)

מצד שני - אני מחפש פתרון טוב ולא להתעסק יותר עם המדחס.

 

מה אתה מציע ?

פורסם
לפני שעתיים, בנצי1 כתב:

החשמלאי שבדק לי את המדחס הראה לי שגם כשהוא מילא גז ובדק שיש ואקום והמדחס בעבודה - יוצא אויר חם ! (עד כמה שהבנתי זה אומר שזה לא קשור לשסתום)

 

גם אצלי היתה תקלה כזו במדחס.

החלפתי שסתום ספיקה במוסך ומאז הכל תקין.

צור קשר עם @איציק נ.. בטוח שישמח לעזור לך

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם (נערך)
בתאריך 17.6.2021 בשעה 21:47, בנצי1 כתב:

אני מבאר שבע

אחד מחברי הפורום, BA323F ,בחור בשם יקיר, עובד במוסך המתמחה בצרפתיות,מוסך עמית בבאר שבע.

מציע לך לקפוץ אליו לבדיקה ואבחון מסודרים.

 

 

עריכה אחרונה על ידי colauti 9
  • רעיון טוב! 2

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

1. תודה רבה לכל חברי הפורום על העזרה.

2. עדכון לגבי המדחס - לבסוף הגעתי לחשמלאי רכב מקצועי וותיק, הוא ניסה להחליף את השסתום במדחס לשסתום חדש וזה לא עזר (הכל התבצע לידי), לאחר מכן הוא פירק את המדחס והצנרת של השמן הייתה מלוכלכת, בוצעה שטיפה והחלפת פילטר של המעבה (הפילטר היה מלוכלך מאוד) ולבסוף הוחלף מדחס חדש ולא מקורי (מטעמי עלויות).

  • רעיון טוב! 1
  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 16.6.2021 בשעה 07:00, מלטבשי כתב:

ביררתי לגבי מק"טים. 

 

מייבש. שים לב שבדגם הזה כן מוכרים מייבש בנפרד כחלק מקורי.

Screenshot_20210616-065404_Chrome.thumb.jpg.8a89b186005e02a6be5a2e5ad4ca91c1.jpg

 

מדחס

Screenshot_20210616-065602_Chrome.thumb.jpg.515e8e271504cf25736df0ece9cd7cbb.jpg

 

בקשר לעלויות, אעדכן אותך כאשר תהיה תמונה ברורה ויהיה עם מי לדבר

איך אני משיג אפליקצייה כזאת של קטלוג חלפים?

×
×
  • תוכן חדש...