שלום לכולם
לאחרונה ביצעתי ברכבי סיטרואן סי 3 2003 hdi 1.4 , בדיקת קומפרסיה אשר בוצעה ביוזמתי עקב חוסר סחיבה של הרכב , התוצאות היו מפתיעות לטובה בכל צילנדר ניתגלה לחץ שווה של 400 psi , עם הפרשים מזעריים בין הצילנדרים, השאלה האם 400 psi מספיק למנוע כזה , וזה לא נמוך מידי?
תודה מראש לכול העוזרים.