Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1862 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 27 דקות, Shab00 כתב:

לא ראיתי את הראש נשחק בחצי שנה עם הברגים בספארק וגם לא שנכנס עמוק יותר, אני לא חושב שהצורה שבא צמיג מתגלגל שוחקת כל כך אז נראה לי פחות פקטור

הבורג נגיד ראש פיליפס? המון פעמים ראיתי כשהוצאתי את הבורג שהראש שלו נשחק עד למצב שלא רואים את הפליפס, רק עיגול. בהמשך הראש נשחק ונעלם לגמרי, רק מה שחדר לתוך הסוליה נשאר. 

 

תוך כמה זמן זה קורה אני לא יודע, לא שמתי לב מתי הברגים נכנסו, תמיד הוצאתי ותיקנתי (אם היה צריך לתקן) מיד כשאיתי אותם. 

 

 

פורסם

אמממ לא שמתי לב לזה כל כך אבל אני לא זוכר ששמתי לב לשחיקה מוגזמת, תמיד ראיתי את הראש של הבורג (או לפעמים בכלל מסמר) נוצצים אליי בלי שהראש נעלם משחיקה.

פורסם
לפני 3 שעות, Shab00 כתב:

יש לי כרגע בפיאסטה בורג שמוריד לי 2-3psi בחודש ולא מספיק מפריע לי כדי להוציא למרות שיש לי ערכה לתיקון עצמאי (אבל נראה אולי הדלקת אותי עכשיו)

כשאני בודק את הלחץ בכל הגלגלים פעם בכמה שבועות אני כבר ממלא אותו בקצת על הדרך.

אני ממליץ שתחזיק כמה ברגים ספייר (ומברג כמובן) למקרה והבורג ייצא מהצמיג בזמן בנסיעה וידלוף אויר. ככה תוכל להבריג אחד חדש במקומו ולמלא אויר ולהמשיך בנסיעה.

  • מצחיק 1
  • מעניין 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

לא מבין אנשים שמוכנים להוציא עשרות אלפי שקלים על הרכב אבל 300 שקל על צמיג בעניין של בטיחות קשה להם להוציא פעם בכמה שנים

 

פורסם

אם רואים בורג, חבל על המאמץ להוציא אותו בבית או במקום מרוחק ואחר כך לעשות את העבודה של החלפת גלגל לחינם.

בהזדמנות הראשונה נוסעים לפנצ'ריה, ושם מנסים להוציא את הבורג.

הבורג קצר או שבור? לא בורח אויר? יופי סע לשלום.

יש חור? הפנצ'ריה תתקן או תחליף.

 

להמשיך לנסוע ככה חודשים נראה לי הזוי. ברור שהבורג ייצא בזמן הכי לא נוח שיש. מעבר לכך שלחץ האויר ייצטרך תיקונים כל הזמן.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

סוף עניין: תיקנתי את 2 הפנצ'רים, 40₪. הכל טוב

לפני 3 שעות, arik100 כתב:

לא מבין אנשים שמוכנים להוציא עשרות אלפי שקלים על הרכב אבל 300 שקל על צמיג בעניין של בטיחות קשה להם להוציא פעם בכמה שנים

 

הצמיג חדש, קושקוש

×
×
  • תוכן חדש...