Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1966 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום חברים,

פונה לאלו שיצא להם להתנסות בניקוי החיישן הנ"ל בעזרת ספריי ייעודי.

מאחר ומדובר בחיישן רגיש אני נותן משקל גדול לסוג החומר בו אשתמש .

מצאתי את השניים הבאים ואני תוהה לגבי הפער במחיר :

האם יש הצדקה לפער והאם אתם מכירים את אחד המוצרים ויכולים להמליץ (או לחליפין על מוצר אחר)

 

image.thumb.png.d23079d2091102b2fa390b91e997c80c.png

 

image.thumb.png.c0690b65213db96e6d95531a1ce48e2a.png

 

 

לחליפין,

האם יש כאן מישהו מאזור חיפה/קריות עם תרסיס לניקוי החיישן ?

 

תודה מראש,

שבוע בריאות

עריכה אחרונה על ידי Igal G
פורסם

שים לה שהפחית היקרה יותר משמעותית גדולה יותר מהזולה, לדעתי פי 3 בערך. 

הפחית של bg, מספיקה לניקוי יסודי של שניים שלושה חיישנים. ומהנסיון שלי היא עושה עבודה מצויינת

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

יום טוב גם לך

פורסם

כן עכשיו אני רואה את זה

מהנסיון שלך עם הפחית של BG ?

 

מצאתי גם את היצרן הזה, הבנתי שמדובר ביצרן גרמני איכותי

 

image.thumb.png.8ffce6318da14f60844bb6e56dc602c3.png

פורסם

גם BG וגם ליקווי מולי יצרנים מצויינים, אתה יכול להשתמש ללא חשש.

אישית אני אוהב יותר את הפחית של ליקווי מולי בגלל הצינורית הארוכה יותר שמאפשרת התזה קרובה יותר לחיישן.

  • רעיון טוב! 1

יום טוב גם לך

פורסם

שאלת תם.
למה לא להחליף? בדר"כ ההחלפה פשוטה (לפחות מהנסיון שלי) והעלות לא גבוהה אם מזמינים מחו"ל.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

ספריי לניקוי מגעים ייעשה נזק לחיישן

מדובר בחיישן רגיש כמו שכתבתי בגוף הפוסט

זה נאמר לאחר התייצעות עם מומחים בתחום

 

פורסם

אחד המומחים בתחום שהמליצו לי להשתמש אך ורק בספריי ייעודי הוא מומחה בתחום החשמל ואני נוטה לסמוך על הנסיון והידע שלו

מה שגם, מאחר והחיישן רגיש אני חושב שהגישה - אם יש ספק אז אין ספק הכי מתאימה במקרה הזה

למה להסתכן בלהרוס רכיב אלקטרוני כשהמחיר זניח (ביחס לעלות הרכיב)

פורסם (נערך)
לפני 10 שעות, Igal G כתב:

להחליף את החיישן ?

כמה כבר עולה חיישן חדש שאתה מתברבר עם הניקיון שלו?

 

אני מזמין לפולסואגן MAF מקורי של בוש ב53 פאונד... למה בכל להתעסק בניקוי???
שם חדש ויש לך שקט

עריכה אחרונה על ידי סולל הדרך
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם (נערך)

חבר אני לא מתברבר, לאדם שאוהב רכב ושם דגש לפרטים הקטנים זו לא התברברות

ניקוי MAF הוא פרוצדורה שכיחה ולא משהו חריג

ובעניין המחיר, לפי הבדיקה שאני עשיתי עלות התרסיס זניחה לעומת החיישן 

אם תשים לב , הדיון הוא לא אם לקנות או לא, אלא מה מומלץ.

עריכה אחרונה על ידי Igal G
פורסם

אם תשים לב זה דיון פתוח אז כל אחד יכול לכתוב את דעתו.

שיהיה בהצלחה.


Sent from my iPhone using Tapatalk

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
×
×
  • תוכן חדש...