Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1966 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

לפני 5 שעות, סולל הדרך כתב:

כמה כבר עולה חיישן חדש שאתה מתברבר עם הניקיון שלו?

 

אני מזמין לפולסואגן MAF מקורי של בוש ב53 פאונד... למה בכל להתעסק בניקוי???
שם חדש ויש לך שקט

ספריי מגעים שמתייבש מהר (WD-40 fast drying contact cleaner) עולה 40 שקל וזמין באייס והום סנטר, חיישן חדש עולה53 פאונד (אתה אמרת) שזה 240 שקל שלא בטוח שכולל משלוח וצריך לחכות שיבוא.

למה שמישהו יוציא פי 6 על חיישן חדש שהוא יכול לקנות פחית להשתמש בשתי שפריצים שלה ולשמור אותה לשימוש אחר?

 

אני השתמשתי בספריי הזה לחיישן שלי והכל בסדר.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

יש לי ניסיון טוב בניקוי החיישן הנ"ל עם ספריי מגעים יבש. (ללא שמן)

  • רעיון טוב! 2

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם
לפני שעתיים, Shab00 כתב:

 

ספריי מגעים שמתייבש מהר (WD-40 fast drying contact cleaner) עולה 40 שקל וזמין באייס והום סנטר, חיישן חדש עולה53 פאונד (אתה אמרת) שזה 240 שקל שלא בטוח שכולל משלוח וצריך לחכות שיבוא.

למה שמישהו יוציא פי 6 על חיישן חדש שהוא יכול לקנות פחית להשתמש בשתי שפריצים שלה ולשמור אותה לשימוש אחר?

 

אני השתמשתי בספריי הזה לחיישן שלי והכל בסדר.

 

ממשיך את קו ההגיון שלך

ספרי ייעודי לניקוי החיישן עולה 50 שקל

10 שקל ואין סיכון לנזוק רכיב בעלות של לפחות 240 שקל:)

נסכם שמכאן כל אחד ושיקול דעתו

פורסם

בשביל 10 שקל אין מה להתווכח :)

בכל מקרה יהיה מיותר להחליף את החיישן שלא לצורך במקום לנקות אותו מדי פעם סתם כדי שימדוד מדויק יותר.

 

פורסם

במקרה שלי כשהחיישן מתחיל לזיף הוא מדומם את המנוע 

אני באופן אישי לא הייתי רוצה שזה יקרה על כביש מהיר או בדיוק כשצריך רכב והוא לא מניע.

כמו שכתב מרק (והוא כנראה "קצת" מבין) שההמלצה היא לא לתקן אלא להחליף.

לנקות זה טוב כתחזוקת שבר.

 

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 3 שעות, Shab00 כתב:

בשביל 10 שקל אין מה להתווכח :)

בכל מקרה יהיה מיותר להחליף את החיישן שלא לצורך במקום לנקות אותו מדי פעם סתם כדי שימדוד מדויק יותר.

 

על זה אין ויכוח :)

 

פורסם
לפני 6 שעות, סולל הדרך כתב:

לנקות זה טוב כתחזוקת שבר.

 

הפוך גוטה, לחכות שקריאת החיישן תתחרבש עד לכיבוי מנוע ואז להחליף אותו זה תחזוקת שבר. 

לתת לחיישן מידי פעם ניקוי קטן בשביל לשמור על קריאה מדוייקת זו דווקא ההגדרה המילונית של תחזוקה מונעת. 

מעצם המבנה שלו ,דיוק החיישן מושפע מאוד מהניקיון של רכיב החישה שלו, ולפעמים הצטברות של שיכבת אבק דקה עם מעט אדי שמן יכולים לגרום לו לסטות באחוז מסויים בקריאה שלו. המחשב כמובן יודע לפצות על זה בגבול מסויים, אבל ראיתי גם מקרים של קוד תקלה על תערובת לא תקינה נרשם במחשב מרוב שערכי הפיצוי עלו גבוה מידי בגלל חיישן maf מלוכלך (טויוטה קאמרי 2008). מרגע הניקוי ערכי הפיצוי במחשב חזרו לאיזור האחוזים הבודדים והרכב נוסע מצויין עד היום.

 

אני ממש לא מופתע שההמלצה של היצרניות היא להחליף את החיישן על כל שטות, קשה לקרוא להן אובייקטיביות, שהרי כל המודל הכלכלי שלהן בנוי על חלפים. 

ראית פעם troubleshooter של כל מיני חלקים ברכב? זה מהר מאוד נגמר בהחלפה של מכלולים.

 

אני ממש אשמח ללינק איפה קונים חיישן maf איכותי ב250 שקל, כי אני מכיר מחירים של פי 3 ויותר 

 

  • רעיון טוב! 1

יום טוב גם לך

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה לא חיישן map שהוא יחסית זול, חיישן maf יכול להגיע לסכומים של 4 ספרות. לפני שזורקים ומזמינים חדש שווה לנסות לנקות ולראות אם המצב משתפר. בלי קשר, לקנות מדי פעם את החיישן זה בטוח לא מזיק.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 5 שעות, סולל הדרך כתב:

במקרה שלי כשהחיישן מתחיל לזיף הוא מדומם את המנוע 

אני באופן אישי לא הייתי רוצה שזה יקרה על כביש מהיר או בדיוק כשצריך רכב והוא לא מניע.

כמו שכתב מרק (והוא כנראה "קצת" מבין) שההמלצה היא לא לתקן אלא להחליף.

לנקות זה טוב כתחזוקת שבר.

 

אם נתפס עליו טיפה לכלכוך זה לא אומר שהוא מזייף, אני ניקיתי את שלי סתם על הדרך לא כי הייתה בעיה.

כולה לתת שפריץ על חיישן כדי לחדד אותו יותר.

פורסם
לפני כשעה, Igalz כתב:

 

אני ממש אשמח ללינק איפה קונים חיישן maf איכותי ב250 שקל, כי אני מכיר מחירים של פי 3 ויותר 

 

 

בבקשה - 161 פאונד ל 3 יחידות לפולסוואגן.

https://www.onlinecarparts.co.uk/

maf.jpeg

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 4 שעות, SlowRide כתב:

זה לא חיישן map שהוא יחסית זול, חיישן maf יכול להגיע לסכומים של 4 ספרות. לפני שזורקים ומזמינים חדש שווה לנסות לנקות ולראות אם המצב משתפר. בלי קשר, לקנות מדי פעם את החיישן זה בטוח לא מזיק.

 

בעבר אכן מחירם של חיישני MAF היה מאוד יקר. היום קיימים בשוק המון ייצרני OEM של חיישני MAF והמחיר יירד פלאים.

אני הזמנתי לגולף דור 5 של חבר חיישן MAF תוצרת הייטצ'י ב-350 שקלים כאשר מקורי עולה כ-560 שקלים.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...