Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1996 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אהלן חברים, 

 

שבוע טוב!

 

יש לי מאזדה 2 Dynamic שנת 2008.

1. אני מחפש את ספר הרכב באינטרנט, אבל לא מצליח למצוא משהו רלוונטי לארץ (בספר רכב שמצאתי של קנדה מומלץ שמן לטמפרטרות נמוכות).

2. איזה סוג שמן מתאים למנוע? והאם זה בסדר לערבב סוגי שמנים, כי אין לי מושג איזה שמן יש כרגע במנוע.

3. יש לי נזילה במיכל מים של הווישרים, נראה כאילו גומיה יבשה, אין לי שמץ מה המק"ט של החלק, למישהו יש להפנות לאתר טוב לחלקי רכב?

 

תודה מראש על העזרה!

עריכה אחרונה על ידי Sorcerer
פורסם

 

לפני 42 דקות, dotan123 כתב:

5W-30 שעומד בתקן היצרן 

שמן בצמיגות 5w30 בדרגת SL ומעלה ובתקן a3/a5. אמור להיכנס 3.9 ליטר בערך. 

 

לפני 28 דקות, Sorcerer כתב:

שנית, יש לך המלצה על אחד?

אם מתחשק לך להשקיע:

https://www.autostore.co.il/product/שמן-castrol-edge-fst-5w30-c3-5l-html/

 

אני אישית ממליץ לך על זה:

https://www.autostore.co.il/product/שמן-eurol-plx-5w30-5l-html/

 

במוסכי הייבואן חלקם משתמשים בזה:

https://www.autostore.co.il/product/שמן-motorcraft-ford-5w30-4-73l/

 

×
×
  • תוכן חדש...