Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1997 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

האוטו נכבה באמצע נסיעה ולאחר מכן מניע אבל ניכבה מיד רק לאחר זמן מה מניע ונוסע כרגיל 

הדבר קורה לעיתים קרובות  

(יש דלק תמיד , וניקתי בית מצערת ,והוחלפו פלאגים בעקבות הבעיה ולא נפתר )

עריכה אחרונה על ידי שלמה 7
פורסם

כמה פעמים זה קרה עד כה? האם יש מאפיינים נוספים כגון נסיעה ארוכה, מאמץ של הרכב תוך כדי הנסיעה?

 

הייתי ממליץ לבדוק את הכיוון של בעיות במערכת הדלק אולי.

 

האם יש נורות דלקות בדאשבורד?

 

פורסם

חוץ מזה שהאוטו נכבה היה עוד משהו ששמעת או הרגשת?

כביש מהיר, עירוני?

כל הנוזלים של הרכב תקינים ובכמות שצריך?

טיפולים תיקונים והתעסקויות באוטו לאחרונה?

 

פורסם

הכל ברכב תקין טיפולים והכל הרכב 80 אלף קילומטר *נכבה גם בנסיעה * @Shab00 galstern 

 

חשוב לציין שהוא נכבה כאשר המנוע מגיע לחום עבודה רגיל כשהוא קר הוא נוסע רגיל

פורסם (נערך)

נראה לי כמו בידוד תרמי של אחד החלקים שעשה את שלו, וכשתא המנוע מתחמם, פעולת הרכיב משובשת. אתה יכול לרכוש אולי ספריי קירור, להתיז כל פעם באזור אחר (לא קרוב מדי, רק להוריד טמפרטורה), ולראות מתי הרכב חוזר לתפקד (שם יכול להיות אזור הבעיה). רק קח בחשבון שגם פתיחת מכסה תא המנוע מורידה את הטמפרטורה בתא ולכן להיזהר לקפוץ למסקנות.

עריכה אחרונה על ידי mcaspi
פורסם

איזה חלקם עם בידוד תרמי שהיתבלה יכולים להעיד על הבעיה הזאת @mcaspi

 

ואני חשבתי אולי יכול להיות בעיה של חיישן קרנאק או כל חיישן אחר שקשור למערכת 

או מזרקים יכול להיות ?

×
×
  • תוכן חדש...