Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2018 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום
 
1.
יש לי פצע קטן ברמקול 6.9
איך אפשר לתקן אותו?
 
http://www.up2me.co.il/v.php?file=58486214.jpeg
 
 
2.
אני רוצה לשפר את המערכת שלי מה אתם ממליצים לעשות?
לא רוצה איטום בדלתות כי אני לא יודע אם אני אשאר עם הרכב הזה.
 
המערכת כרגע
Hu - קנווד פשוטה.
רמקולים מקדימה hertz hcx165
מאחורה 6.9 morel
מגבר hivi x3
ויש גם מונובלוק וסאב 1200 rms שכרגע לא נמצא ברכב עקב חוסר במקום ( לא מתכוון לקנות סאב קטן מתכנן להחליף רכב בחודשים הקרובים ואז לשים).
 
 
Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

הגומי שסביב הרמקול נקרא סוראונד.
מי שמתקן רמקולים יכול להחליף אותו די בקלות.
אני ממליץ לתת לבעל מקצוע כי המרכוז של הרמקול חשוב.
יש גם מלא מדריכים באינטרנט איך לעשות את זה לבד.


Sent from my iPhone using Tapatalk

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 7 שעות, יהונתן שלמה כתב:

יש לי פצע קטן ברמקול 6.9
איך אפשר לתקן אותו?

עדיף לפנות למתקן רמקולים כפי שהציע סולל דרך.

 

 ניתן גם להזמין מאליאקספרס סראונד ודבק,

רק צריך לוודא שהמידות מתאימות.

 

אפשר גם להדביק טלאי על החתך בסראונד,

אבל זה פחות מומלץ (עלול להוציא את הרמקול מאיזון)

 

-

פורסם

תודה חברה ומה לגבי שיפור המערכת ?
ושמתי לב לעוד בעיה במערכת,
שומעים בצד אחד חזק יותר ועם הזמן אני קולט שזה עושה חור באוזן.
החלפתי את הכבל rca בין הערוצים במגבר ואז הצד שהיה חזק יותר התחלף לצד השני
זאת אומרת בהתחלה היה בצד ימין יותר חזק החלפתי בחיבור מהHu למגבר בין הערוצים ואז בצד שמאל נהיה יותר חזק..
בבקשה עזרה משהו פה לא תקין אין איזון בין הצדדים,
הרמקולים נמצאים באותו זוג ערוצים במגבר זאת אומרת שהם מכוונים אותו דבר (גיין וחיתוך)
וגם במערכת גם הfader וגם הbalance על 0


Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

מערכת טובה מתחילה מהתשתית שלה כגון : כבלים מנחושת , כבלי RCA איכותיים מסוככים (shielded) , מגבר סביר ולא סיני , רמקול שיהיה תקין ועם טבעת עץ מתאימה כדי שיהיה בסיס טוב לרמקול ולא תשמע את כל הפח מחרחר לך ברכב , יחידת ראש טובה שיש לה ביציאות RCA וולט גבוה זה משפר את האיכות אות שמגיע אל המגבר ואין לזה סוף הכל תלוי תקציב (לא יכול לפרסם פה מחירים)

גילוי נאות אני עובד בתחום האודיו לרכב . 
בעל עסק להתקנה ומכירת ציוד אודיו לרכב סאונד קלאב 

https://www.facebook.com/Soundclubgarage

×
×
  • תוכן חדש...