Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משקיע ברכב וממשיך להתאכזב - סוזוקי קרואסאובר


אביתר 29
שימו לב! השרשור הזה בן 1231 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 10 דקות, vadim6385 כתב:

אתה יודע מה לא לעניין - רכב בן 6 שנים, ממותג בעל מוניטין של אמינות גבוהה, שכבר הספיק לעבור שיפוץ גיר.

 

אני מעריך שמס' כלי הרכב מדגם הזה שהיו צריכים טיפול בגיר שלהם מגיע לאלפים - והסיבה שלא שומעים על זה יותר היא השירות הטוב של היבואן, והעובדה שהתקלות לא חוזרות.

וחבל שאתה כותב מתוך תחושות בטן ולא מתוך ידע.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני שעתיים, sperial כתב:

@אביתר 29 המחלה החמורה ביותר של הרכב הזה - תקלת תיבת ההילוכים - טופלה, כך שמבחינה זו קונה פוטנציאלי צריך להיות מרוצה. כאמור, שאר ה"בעיות" שציינת הן עניין של גיל ותתקל בהן בוריאציה זו או אחר בכל רכב עם נסועה גבוהה.

 

@yo12 הסוזוקי קרוסאובר רכב אמין, חוץ מסיפור תיבת ההילוכים שלהבנתי מוגבל לדגמים המוקדמים. נוחיות היא עניין של הישבן שלך, אישית אני מוצא את הרכב נוח ומתאים לסגנון הנהיגה שלי, וגם שינע לי את כל המשפחה (5 מבוגרים), כולל ציוד, לנתב"ג לנסיעות של שבועיים. שים לב שבדגם 2017 הרכב עבר מתיחת פנים שכוללת מנוע חדש (טורבו 1.4 ליטר) ותיבת הילוכים פלנטרית, כך שכל מה שנאמר על דגמי 2014-2016 לא רלוונטי.

 

יש לי שאלה בנוגע לתקלת תיבת ההילוכים שכולם מדברים עליה.

 

קיבלתי סוזוקי קרוסאובר מההורים, שנת 2015, 1.6, גיר אוטומטי.

הרכב עבר פחות מ - 50,000 ק"מ בזמנו, עכשיו על 63,000 ק"מ.

 

מה הצפי לתקלה המדוברת? האם קורה בכל הדגמים של 2014-2016 והאם זה עדיין יתוקן ע"י היבואן במידת הצורך גם אחרי שנגמרת האחריות?

עריכה אחרונה על ידי Max_igo
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 3.12.2020 בשעה 11:38, אביתר 29 כתב:

תודה על התגובות , שמח לראות כל כך הרבה.

בעניין עלות הרכישה , כן היא הייתה כ 27% מתחת למחירון המשוקלל

בעניין המכירה , רשמתי שאני אדם ריאלי ואני אפחית בהתאם כי אני מחובר למציאות.

האם יש הגיון כלכלי ולהעביר את הרכב טסט ולמכור אותו עם או למכור ללא? 

שוב תודה רבה.

 

 

בזמנו פתחת פה שרשור אכזבה מיד לאחר רכישת הרכב, וגם אז אמרת שתתגמש

 

הפניתי אליך חבר קצת מרובע שחיפש דווקא קרוסאובר, הראיתי לו את השרשור שלך, וחשבתי שיש פה הזדמנות נהדרת עבור שניכם לעסקה מהירה

 

הוא חזר אלי אחרי יומיים לומר לי שאתה מבקש מחירון משוקלל ולא מוכן להתפשר

 

 

אל תחזור על הטעות הזאת שוב

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תחליף בלי לחשוב פעמיים. אתה לא נשמע כמו אחד מאלו שאם זה מתניע בבוקר זה כל מה שצריך ולכן אתה תשקיע עוד ועוד ולא תהיה מרוצה. רכשת, למדת מה אתה לא אוהב, עכשיו, עם הרבה סבלנות, תמצא את הרכב שאתה אוהב. מומלץ כמובל לבצע נסיעת מבחן לפני רכישה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התחושה שלי היא הפוכה, לפחות כלכלית: קנית רכב והשקעת כמה אלפי ש"ח ביישור קו. עכשיו תצטרך להתגמש במחיר המכירה, תקנה חתול בשק, תשקיע שוב ביישור קו - וכלל לא מובטח שהמציאה אכן תהיה מציאה. לעומת זאת כעת יש לך רכב שאמור לתת לך תקופה של שקט מעבר לטיפולים שוטפים (וכאמור, חלק גדול מיישור הקו שלך היה טיפולים שוטפים או בלאי שגרתי. היוצא מהכלל הוא מערכת השמע).

 

כמובן שהכל סטטיסטי ואתה יכול למצוא עצמך מחר עם תקלה ברכב הזה, או לקנות איזה קורולה אושריקו שתיסע עוד 10 שנים בלי ציוץ. אבל קשה מד לחזות זאת.

 

אם הבעיה שלך היא שהרכב לא נוח לך ואתה רוצה, נניח, איזה סיאט עם DSG, זה סיפור אחר. 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מס' דברים לגבי השיפוץ גיר - הרכב נרכש עם אחריות בתשלום על גיר ומנוע , הרגשתי שיש קצת גמגומים בגיר , לא משהו ששיתק את הרכב או גרם לו להיתקע , לכן ביקשתי שיפוץ והחברה ממנה רכשתי הסכימה , הרכב היה בעבודה 3 ימים ושופצו בו כל מכלולי הגיר במלואם.

לפני שעה, ch2856 כתב:

תחליף בלי לחשוב פעמיים. אתה לא נשמע כמו אחד מאלו שאם זה מתניע בבוקר זה כל מה שצריך ולכן אתה תשקיע עוד ועוד ולא תהיה מרוצה. רכשת, למדת מה אתה לא אוהב, עכשיו, עם הרבה סבלנות, תמצא את הרכב שאתה אוהב. מומלץ כמובל לבצע נסיעת מבחן לפני רכישה. 

אכן  , אני בסך הכול רוצה רכב שייתן לי תחושה טובה כשאני נוהג בו , זה הכול, אין לי שום גחמות ספורטיביות או משהו בסגנון הזה.

לפני שעה, avargel כתב:

 

 

בזמנו פתחת פה שרשור אכזבה מיד לאחר רכישת הרכב, וגם אז אמרת שתתגמש

 

הפניתי אליך חבר קצת מרובע שחיפש דווקא קרוסאובר, הראיתי לו את השרשור שלך, וחשבתי שיש פה הזדמנות נהדרת עבור שניכם לעסקה מהירה

 

הוא חזר אלי אחרי יומיים לומר לי שאתה מבקש מחירון משוקלל ולא מוכן להתפשר

 

 

אל תחזור על הטעות הזאת שוב

אין לי מושג על מה אתה מדבר.
אם החבר שלך זה הבחור שהציע 15 אלף פחות ממה שביקשתי כבר במעמד השיחה , אז אני זוכר.

 

לפני 5 שעות, zvit כתב:

 

1. שלושה-ארבעה חודשים זאת יתרת טסט סבירה - אין צורך להמתין בגלל זה.

2. אפשר להעביר את הרכב טסט חודשיים לפני הזמן (כלומר ינואר) מה שיכול להגדיל את האטרקטיביות שלו בעיני קונים פונטציאליים.

3. לא פרטת מה יהיה התקציב של הרכב שיחליף אותה, אם אין לך כוונה להוסיף סכום משמעותי אתה עשוי למצוא את עצמך מתקן רכב אחר...

 

1. לדעתי אנשים מעדיפים לשנה שלמה כי זה נותן להם תחושה שהם מקבלים רכב תקין יותר

2. יישקל.

3. משפחתית בסגנון סקודה אוקטביה , תקציב בסביבות 45.

לפני 11 דקות, sperial כתב:

התחושה שלי היא הפוכה, לפחות כלכלית: קנית רכב והשקעת כמה אלפי ש"ח ביישור קו. עכשיו תצטרך להתגמש במחיר המכירה, תקנה חתול בשק, תשקיע שוב ביישור קו - וכלל לא מובטח שהמציאה אכן תהיה מציאה. לעומת זאת כעת יש לך רכב שאמור לתת לך תקופה של שקט מעבר לטיפולים שוטפים (וכאמור, חלק גדול מיישור הקו שלך היה טיפולים שוטפים או בלאי שגרתי. היוצא מהכלל הוא מערכת השמע).

 

כמובן שהכל סטטיסטי ואתה יכול למצוא עצמך מחר עם תקלה ברכב הזה, או לקנות איזה קורולה אושריקו שתיסע עוד 10 שנים בלי ציוץ. אבל קשה מד לחזות זאת.

 

אם הבעיה שלך היא שהרכב לא נוח לך ואתה רוצה, נניח, איזה סיאט עם DSG, זה סיפור אחר. 

זו בהחלט תיאוריה שיכולה להתממש , אבל אני לא מאמין בלהחזיק משהו בכוח.

גם בסופו של יום , זו בסך הכול מכונית , לא צריך לעשות מזה יותר מידי , בסך הכול בכל הבחירות הקודמות שלי הייתי מאוד מרוצה ותמיד עשיתי הכול לבד ,לפעמים גם טועים , קורה.

 

עריכה אחרונה על ידי אביתר 29
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, yo12 כתב:

ממש מאכזב לקרוא את הביקורות שלכם על הסוזוקי קרוסאובר. חשבתי קודם שהאוטו אמין נוח לנהיגה, עם ישיבה גבוהה יחסית ומתאים למשפחה עם שלושה ילדים. 

עד עכשיו חשבתי שזה יחליף את הקורולה הישנה שלי (2007) שעדיין נוסעת ללא בעיות.

 

רכב של אמא שלי, מהניסיון שלנו הוא כן אמין (5 שנים ללא בעיה אחת, וממה שאני יודע היבואן/יצרן תמיד לוקח אחריות במקרה שאיכשהו יש בעיה עם הגיר) והנוחות סבירה. רכב פרקטי ביותר למשפחה. חוץ מזה הוא הכי אפור ומשעמם שיש, נטו כלי להעברת אנשים מנקודה א' ל ב', ללא שום ערך מוסף מיוחד או איזשהו עניין. הגיר הרציף לבד מסרס כל גרם של הנאה שעוד יכולה לקרות. 

 

אם אתה לא מחפש משהו מעניין אלא נטו כלי שינוע אז הוא כן יכול להתאים לך.

לפני 5 שעות, vadim6385 כתב:

אם יש כשל ידוע, אז עוד יותר סיבות להיפטר מהרכב.

 

האמת שהרושם שלי מסוזוקי SX4/קרוסאובר זה רכב שהוא אמין וזהו, אין לו שום ערך מוסף מעבר לזה. ברגע שלקחת לו את האמינות, אין שום הצדקה לרכב הזה.

 

כן הרושם שקיבלת נכון. הוא גם יחסית פרקטי ומרווח והנוחות סבירה אבל זה רכב שהוא בגדול ללא ערך מוסף. אתה כן טועה בנוגע לזה שהוא נבלה, לפי כל מה שידוע לי אפילו אם יש תקלת גיר היבואן לוקח אחריות מלאה ומסדר ללא ויכוח, למרות שזו תקלה לא קטנה אתה לא שומע עליה בכלל כי כמעט כל הלקוחות שקיבלו אותה טופלו בצורה מעולה (בניגוד למה שקורה אצל קרסו ו VAG) ולכן אין ממש רעש כמו שאמור להיות במקרים כאלה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, yo12 כתב:

ממש מאכזב לקרוא את הביקורות שלכם על הסוזוקי קרוסאובר. חשבתי קודם שהאוטו אמין נוח לנהיגה, עם ישיבה גבוהה יחסית ומתאים למשפחה עם שלושה ילדים. 

עד עכשיו חשבתי שזה יחליף את הקורולה הישנה שלי (2007) שעדיין נוסעת ללא בעיות.

ברשותנו קרוסאובר 2014 שנקנה מהחברה ומשמש כרכב שני. נסע 74,000 ק"מ.

ממלא את ייעודו ללא שום תלונות. עד היום טיפול שנתי שוטף בלבד. אמינות מוחלטת. חסכוני מאוד. נוחות בינונית בלבד, אבל אכן ישיבה גבוהה וראות מצוינת. אל תפסול כל כך מהר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אין סיבה להמשיך להחזיק ברכב שאתה סובל מהשימוש בו, אבל אל תחשוב על הטיפולים והחלפת חלקים בלויים הכשקעה, זו תחזוקה שוטפת. זה כמו שלשלם ארנונה וועד בית זה לא השקעה בדירה. את זה יהיה לך בכל מכונית שתקנה.

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בדיוק העניין: הבחור קנה רכב שחוק ושילם, בהתאם לכך, 25% פחות מהמחירון, שחלקם הלך ליישור קו. למעשה כל התיקונים, חוץ מהתה"ל, הם שחיקה סבירה לרכב עם 150,000 ק"מ, וגם שחיקת התה"ל אינה משהו ממש חריג. עכשיו הוא רוצה למכור אותו, לקנות חתול חדש בשק ולהתחיל את הסאגה מחדש. ועוד רוצה רכב המצוייד ב- DSG.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, sperial כתב:

זה בדיוק העניין: הבחור קנה רכב שחוק ושילם, בהתאם לכך, 25% פחות מהמחירון, שחלקם הלך ליישור קו. למעשה כל התיקונים, חוץ מהתה"ל, הם שחיקה סבירה לרכב עם 150,000 ק"מ, וגם שחיקת התה"ל אינה משהו ממש חריג. עכשיו הוא רוצה למכור אותו, לקנות חתןל חדש בשק ולהתחיל את הסאגה מחדש. ועוד רוצה רכב המצוייד ב- DSG.

למה חתול בשק?

ציינתי רק דגם אחד של רכב שאני מחפש ,אני ממש לא מחפש לרכוש רכב עם תקלות.

הרכב היחידי שהיה לי שהיה נכנס למוסך באופן סדרתי היה אי שם לפני 13 שנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1231 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...