Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משקיע ברכב וממשיך להתאכזב - סוזוקי קרואסאובר


אביתר 29
שימו לב! השרשור הזה בן 1231 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי חברים

ברשותי כ 10 חודשים סוזוקי קרוסאובר 2014.

הרכב עם היסטוריית טיפולים די תקינה , עבר בתקופתי טיפול תקופתי + החלפת בולמי זעזועים קדמיים , מוטות מייצב , בלמים והשקעה נוספת במולטימדיה , שיפוץ גיר במסגרת אחריות המוכר, רביעיית צמיגים חדשים ומה לא.

אולם , בכל פעם שאני אומר לעצמי , "הנה ,בוצע עוד טיפול / השקעה ברכב ואני אהיה יותר מרוצה " , זה פשוט לא קורה.

הדוגמא הטובה ביותר היא ממש מעכשיו , לאחר החלפת הבולמים. הרכב פשוט לא מראה שום שיפור בהתרסקות שלו על כל בור / מהמורה / כביש משובש , עכשיו זה פשוט מורגש בפראות מהחלק האחורי , שם נאמר לי כי הבולמים במצב תקין.

הרכב עם 152000 ק"מ.

בנוסף , לפני כיומיים הרכב החל לגמגם במהירות נמוכה  , דבר שעבר לאחר כמה דקות , לא נדלקה אף נורה.

וגולת הכותרת , הרכב פשוט מרגיז בנסיעה עירונית , עקב התנהגות גיר רציף ,אציין שגם הרכב הקודם היה לי גיר רציף , אך היה עדיף לאין ערוך מהגיר הזה. ( לנסר 2008 1.8 )

יש בפני כעת כמה התלבטויות שעלו גם כמה ימים לאחר רכישת הרכב.

האם לתקן את מה שעוד מפריע לי או לקבל את הרכב כפי שהוא?

האם לתקן ולמכור?

האם למכור איך שהוא ולהפטר מנהיגה מרכב שלא גורם לי שום הנאה , אלא בעיקר תסכול?י

הרכב שווה היום כ 50000 שקלים במשוקלל , אני אדם הגיוני ויודע שבהתאם  לקילומטראז' + מצב השוק+ המצב הכללי הוא יימכר בעשרים אחוז פחות לפחות.

אודה לכל עצה / רעיון 

אביתר.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המכונית הזאת בינונית ביותר (לכל היותר) גם שהייתה חדשה.

לא נהגת בה לפני הרכישה? 

הנאה בסוזוקי קרוסאובר?! טעית בכתובת ובגדול.

  • אהבתי 1

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה לא אוהב את הרכב אז אתה לא אוהב. שום שינוי בבולמים, מולטימדיה, מדבקת NO FEAR, לא ישנו את זה. 

 

במקומך ולאור הנסועה של הרכב הייתי נפתר ממנו כבר עכשיו. עוד שנה, שנתיים הקילומטראז יהיה כבר ממש גבוה, ויגרום להורדה נוספת במחיר שעלולה להיות גבוהה יותר מההפרש בירידת ערך. 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכיר את ההרגשה שלך,

היה לי רכב חדש שלא סבלתי, הפתרון להעיף אותה מהר ולקנות משהו אחר אך בסבלנות, לעשות נסיעת מבחן ולבחור למה שאתה באמת מתחבר.

 

יש אנשים שרכב מבחינתם זה כמו מקרר, יש לי חבר כזה, אך יש עוד הרבה שרוצים קצת ערך מוסף, אם זה פוזה, הנאה מנהיגה, נוחות וכו...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לך מזל שהאוטו הזה נתפס בציבור כדבר הכי טוב ואמין על גלגלים שיש בקבוצת המחיר שלו, או לפחות בליגה המובילה. וזו הסיבה בשלה אם האוטו לא עושה לך טוב בנשמה, קרוב לודאי תוכל למכור אותו די מהר ובמחיר הגיוני. אז נדמה לי שההתלבטות קצת מיותרת. יש לא מעט דברים יותר טובים עם מוניטין קצת יותר רעוע לא בהכרח מבוסס מציאות שלא יצריכו הוצאה עודפת גדולה מדי, אם בכלל.

  • אהבתי 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם כל הסיפור הארוך הזה (שהתחיל מיד אחרי הרכישה והניסיון למכור כבר אז), הרכב מפגין אמינות לא רעה. 

כל מה שהשקעת, בולמים, בלמים, צמיגים, טיפול, זה בלאי טבעי לרכב עם קילומטראז גבוה. 

גם גיר שהלך ב 150k קילומטר זה לא משהו חריג. 

מולטימדיה חדשה? רצון שלך. 

קנית רכב עם קילומטראז' גבוה שהיה במצב בינוני והשקעת בישור קו. 

לא אוהב את הרכב? סיפור אחר שהיה נמנע אולי בנסיעת התרשמות לפני הרכישה. 

תמכור עכשיו ותקנה משהו שאתה אוהב ועם נתונים טובים יותר. 

 

  • אהבתי 1

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קנית רכב שחוק, כזה שלפי התאור שלך נסע 25,000 ק"מ בשנה. סביר לגמרי שלא מעט מכלולים נשחקו. אני מקווה מאד שזה התבטא במחיר ששילמת, וכמובן שזה התקזז עם עלויות יישור הקו.

 

מתלים קשיחים הם מאפיין של רכב יפאני בכלל ושל סוזוקי בפרט. יש לכך יתרונות וחסרונות, אבל היית צריך להביא זאת בחשבון כאשר בחרת ברכב.

 

מה לעשות? תלוי בדרגת הסבל שלך, בנסועה הצפויה ובמצבך הכלכלי. ההשקעה שלך ביישור הקו לא תחזור אליך, את מחיר המחירון תצטרך לשקלל לנסועה הגבוהה. אם אחרי השקלול יש לך אמצעים שאתה יכול להקדיש להחלפת רכב שקול זאת, אבל לפני שאתה מתחיל את המהלך בדוק מה התחליף שתוכל לממח בתקציבך, כולל מכירה קצת מתחת למחירון המשוקלל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובות , שמח לראות כל כך הרבה.

בעניין עלות הרכישה , כן היא הייתה כ 27% מתחת למחירון המשוקלל

בעניין המכירה , רשמתי שאני אדם ריאלי ואני אפחית בהתאם כי אני מחובר למציאות.

האם יש הגיון כלכלי ולהעביר את הרכב טסט ולמכור אותו עם או למכור ללא? 

שוב תודה רבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב עם טסט לשנה ימכר במחיר גבוה מכזה שדורש טסט בקרוב. 

איך שלא תסתכל על זה, הטסט יוצא מכיסך. 

היתרון במכירה לפני טסט הוא הסיכוי שיהיו ליקויים שיצריכו השקעה כספית וזמן נוסף. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לרוע מזלך, גם אם תביא את הרכב למצב "חדש", הוא עדיין לא יהיה פאר היצירה, וכמו שאמר menir1 - בינוני במקרה הטוב. או כמאמר המשפט האמריקאי: You can polish a turd, but it's still a piece of shit. אני מגזים כמובן, אבל במחיר שתמכור אותו אני בטוח שתוכל למצוא משהו שיגרום לך הרבה יותר הנאה.

 

הקמ"ז' מעט גבוה, אבל לא ברמה שהורדה הגיונית של המחיר מהמחירון המשוקלל לא תפתור. לכל סיר יש מכסה ויש תחת לכל מושב. 

 

תקנה משהו אחר, אבל רק אחרי שתיסגר על זה שזה באמת מה שמתאים לך. ובינתיים, כל עוד אתה עם הקרוסאובר, אתה חייב לעשות לעצמך טובה. לפני כמה ימים לקחתי את הרכב של אשתי לטיפול במוסך וביקשתי שיעיפו מבט על הברקסים והגיר, כי נראה לי שמשהו שם לא 100%. אחרי בדיקה, הבעלים של המוסך אמר לי "המכוניות האלה, יש להן מלא בעיות. כולן קורות כשגברים נוהגים עליהן. כשנשים נוהגות אף פעם אין כלום והכל עובד מעולה. איך שבא בעלה של או חבר של, יש זה לא מרגיש טוב וההוא לא מרגיש טוב. תשחררו. תנו לאוטו לעבוד". אז תשחרר. זה האוטו, אין מה לעשות איתו ואין סיבה או היגיון לנסות לשפר אותו למשהו שהוא לא אמור להיות. תבין שככה הוא, ותן לו לעבוד עד שתמצא מחליף.

 

שיהיה בהצלחה. אל תיקח את זה קשה ואל תחשוב על הכסף ששרפת על זה עד שתמכור את האוטו ותוכל לעשות חשבון נקי. 

  • רעיון טוב! 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים , תודה רבה לכם על כל התגובות הכנות והמפורטות , נהניתי מאוד לקרוא כל אחת מהן.

אני מאמין שאעמיד אותו למכירה לאחר הטסט , בחודש מרץ.

עד אז ניסע בשקט ונתחיל לחשוב על המחליפה :)

תודה רבה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אה, נכון, שכחתי להגיב לגבי הטסט. 

חד משמעית, תעביר אתה. 

אם הרכב תקין, הוא יעבור בלי שום בעיה, מקסימום קפוץ לאיזה מוסך שיעיף מבט ויראה שהכל נראה תקין. מאידך, רכב למכירה בלי טסט מקפיץ כל כך הרבה נורות אדומות, במיוחד אחד עם נסועה גבוהה יחסית, שבהרבה מקרים זה כבר אפילו לא עניין של להוריד במחיר. תוסיף לזה את העובדה שזה לא רכב נדיר במיוחד, וזה די מתבקש לדלג עליו אם הוא יוצע למכירה עם טסט קצר. 

  • אהבתי 2

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש מאכזב לקרוא את הביקורות שלכם על הסוזוקי קרוסאובר. חשבתי קודם שהאוטו אמין נוח לנהיגה, עם ישיבה גבוהה יחסית ומתאים למשפחה עם שלושה ילדים. 

עד עכשיו חשבתי שזה יחליף את הקורולה הישנה שלי (2007) שעדיין נוסעת ללא בעיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1231 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...