Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאמר: פיג'ו 508 פלאג-אין היבריד נוחתת בישראל


robertf
 שיתוף
עוקבים 9

פוסטים מומלצים

גרסת ה-PHEV של המשפחתית מנהלים לבית פיג'ו מגיעה אלינו ברמת גימור GT הגבוהה בלבד (בחו״ל היא מוצעת גם בגרסאות זולות יותר), ועם תג מחיר גבוה בכ-10,000 ש״ח מגרסת הבנזין GT המקבילה. כרגע גם אין לה ממש מתחרות בסגמנט, לפחות עד שתגענה סופרב ופאסאט פלאג-אין באופן רשמי. 

 

peugeot-508phev-1809pb-001.600434_17.thumb.jpg.0cceaa07f2314778d01813e171bbbcfb.jpg

 

יחידת ההנעה מוכרת לנו מה-3008 (ואופל גרנדלנד) עם מנוע בנזין טורבו 1.6 180 כ״ס, מנוע חשמלי 110 כ״ס והספק משולב משוקלל של 225 כ״ס. למרבה הצער (וההפתעה?) המנוע החזק יותר אותו נמצא ב-3008 GT עם 300 כוחות הסוס טרם מצא את דרכו לאחות המשפחתית. הגיר האוטומטי 8 הילוכים מבית אייסן מוכר לנו גם משאר דגמי הקונצרן, וההנעה כאן קדמית. 

 

"הודות" לסוללות הכבדות, גרסת הפלאג-אין סוחבת איתה לא פחות מ-300 ק״ג תוספת משקל ביחס לגרסת הבנזין ומגרדת את ה-1800 ק״ג, אך המחיר במקרה הזה לא "כבד" במיוחד, כי את התאוצה מ-0-100 היא עושה ב-7.9 שניות, זמן זהה לאחות הבנזינית הבסיסית יותר (גרסת ה-180 כ״ס), איטי בכחצי שניה מגרסת הבנזין GT. הודות לתכנון חכם תא המטען לא איבד אפילו ליטר של מקום לעומת גרסאות הבנזין (ב-מ-וו, תלמדו...), והנפח נשאר על 487 ליטר שימושיים. גם נפח מיכל הדלק נותר זהה על 62 ליטר. 

טווח הנסיעה החשמלית הרשמית מרשים גם הוא ועומד על כ-57 ק״מ.

הרכב מצויד במטען פנימי בהספק של עד 7.4kW המאפשר טעינה מעמדת טעינה ביתית ייעודית (או ציבורית) בזמן של כ-1.6 שעות, טעינה מלאה משקע ביתי רגיל (מוד 2) תדרוש קצת יותר סבלנות ותיקח 5.5 שעות.

 

dsc_2483_0.thumb.jpg.2d35694a4a76161913ba8117ac4bbd8a.jpg

 

לרשות הנהג ארבעה מצבי נהיגה שונים כמו גם האפשרות החכמה לשמור טווח סוללה מסוים לשלב מאוחר יותר. כלומר נניח ואתה נוסע מתל אביב לחיפה ורוצה לשמור על חלק מהסוללה לנסיעה בעיר, אפשר לבחור שמנוע הבנזין יכנס לפעולה ברגע שהטווח ירד ל-20 ק״מ למשל, כדי לשמור על הטווח הזה לנסיעה העירונית.

 

dsc_2422.thumb.jpg.1d698fba2f1f9d845d579b26eb2a2246.jpg

 

את תאי הנוסעים i-Cockpit של פיג'ו כולנו כבר מכירים היטב, ואת העיצוב המלהיב הזה (אפשר לאהוב אותו ואפשר שלא אבל קשה שלא להסכים שהוא ממגנט) נמצא גם פה כולל לוח המחוונים הדיגיטלי בעל התצוגה המשתנה (והמצויינת) 12.3 אינץומסך המולטימדיה שמגיע פה בגודל 10 אינץ'

 

11-peugeot-508-hybrid-2020-fd-cabin.thumb.jpg.4e5da83d1b7352c31794ac91591a59e0.jpg

 

מפרט האבזור, גימור ובטיחות מרשים ודומה לגרסת הבנזין GT מלבד חישוקים קטנים יותר בקוטר 18 אינץ׳ (19 בבנזין), וכולל בין היתר מתלים אדפטיביים, מצלמות חניה היקפיות כולל חיישנים מקוריים, מערכת חניה אוטומטית במקביל ובניצב, גג פנורמי, מערכת מולטימדיה מקורית עם ממשק אנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, משטח טעינה אלחוטי,  מערכת שמע FOCAL עם 10 רמקולים וסאב-וופר בתא המטען, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג למושבים מאחור, כניסה והתנעה ללא מפתח, בלם יד חשמלי, פתיחה וסגירה חשמלית לדלת תא מטען בהנפת רגל, מושבים קדמיים מצופי אלקנטרה בשילוב עור נאפה חשמליים ומחוממים עם זכרונות שגם יעשו לכם מסאג׳ בדרך, תאורת LED מלאה, תאורת אווירה, גימורי קרבון בדלתות ובקונסולה המרכזית, סופי אגזוז כרום, חלונות כהים, בקרת שיוט אדפטיבית עם שמירת מיקום במרכז הנתיב, בלימה אוטונומית מ-5 עד 140 קמ"ש, תיקון סטייה מנתיב, זיהוי תמרורים מורחב, אור גבוה אוטומטי, ניטור שטח מת בצידי הרכב כולל תיקוני היגוי למניעת התנגשות ועוד...

 

ה-508 פאסטבק שלכם תמורת 244,990 ש״ח (לפני רישוי וכו׳). יקרה כאמור בכ-10,000 ש״ח מגרסת הבנזין המקבילה, ומגיעה עם 8 שנות אחריות (או 160,000 ק״מ) על הסוללה, שלוש שנות אחריות סטנדרטיות על שאר מכלולי הרכב, וכרגע לזמן מוגבל גם עמדת טעינה ביתית. 

 

וללובינסקי אני אומר, קחו דוגמא מולוו, ותציעו פה כבר את ה-SW (סטיישן)...

 

pc05-hedader-peugeot-508phev-2018-004-fr.544640_17.thumb.jpg.e9481160c63b5f929d892e86f17422cb.jpg

 

PEUGEOT_508PHEV_2019_111_FR.thumb.jpg.7929a23c09d109d2937a61a836268773.jpg

 

peugeot-508phev-2019-112-fr.620195_17.thumb.jpg.694e8178bab10382c726f9aab74c41a9.jpg

 

peugeot-508phev-2019-003-fr.543558_43.thumb.jpg.78378bed069cc12a4f4e9ce9a58bae11.jpg

 

peugeot-508phev-2019-024-fr.620177_17.thumb.jpg.19c4c1d908981bf5b5f83f3a704e623b.jpg

 

dsc_2402_0.thumb.jpg.ab3ea80248f746f71c2c23331309a763.jpg

 

 

pc05-hedader-peugeot-508phev-2018-004-fr.544640.17.jpg


לצפייה במאמר המלא

  • אהבתי 2
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

גרסת ה-PHEV של המשפחתית מנהלים לבית פיג'ו מגיעה אלינו ברמת גימור GT הגבוהה בלבד (בחו״ל היא מוצעת גם בגרסאות זולות יותר), ועם תג מחיר גבוה בכ-10,000 ש״ח מגרסת הבנזין GT המקבילה. כרגע גם אין לה ממש מתחר

ימסרו 3-4 יחידות למקורבים. את השאר אף אחד לא יקנה. בנוהל.

אני מניח שאם כבר מישהו יתלבט בין ה-508 ל3008 ולא הגרנדלנד. בלי קשר, זה שני רכבים מסגמנטים שונים. למה שמישהו יעדיף אוקטביה על קארוק, סופרב על קודיאק או מאזדה 6 על CX5? ובלי קשר לסגמנט, בעיני לפחות (כי

ימסרו 3-4 יחידות למקורבים.

את השאר אף אחד לא יקנה.

בנוהל.

עריכה אחרונה על ידי Shmelov
  • אהבתי 1

אבל בכל זאת' date=' אני שם לב שאנשים משתחווים כשאני עובר בכביש. אני מצידי משתדל לנופף להם לשלום, בנימוס של אבירים.[/color']

:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::rofl:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אז איך ה 508 לעומת הסונטה החדשה ?
מבחינת צריכת דלק /נוחות/אחזקה / אמינות / סחירות ?

לדעתי הסונטה עדיפה לא חושבים ?

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אין סונטה פלטג אין.

עם הפיג'ו עיקרונית אתה יכול לעשות את הנסיעות היומיות שלך רק על חשמל ורק בטיולי סוף שבוע אתה משתמש בדלק

אייל

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אין לפיג'ו כרגע מתחרות.

ברמת מחירים גבוהים יותר יש את וולוו S60 וסדרה 3 פלאג אין.

בקטגוריה נמוכה יותר יש את פריוס פלאג אין.

 

אבל עדין רוב הרוכשים יעדיפו קרוסאובר באותה רמת מחיר (אאוטלנדר, 3008, גרנדלנד).

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

א. איכסה פיג'ו זה צרפתי, זה לא אמין, זה תקלות, הכי טוב זה מאזדה וטויוטה.

 

ב. אני מאוהב באנשים מסעיף א'.

 

ג. זה בסדר לקבל זיקפה מיופי וסקסיות של רכב?.

 

ד. נחכה עם שלי ועוד 2-3 נוכל לקנות את החדשה ב-100 אלף שקל, כבר לא יכול לחכות.

פרנקופיל מושבע!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה לא אם בעוד שנתיים 3 תוכל לקנות 508. השאלה אם בעוד שנתיים שלוש לאחר שתבין כמה אתה יכול לקבל על ה508 שלך תרצה להחליף אותה ב508.
רכב נהדר באמת, אבל אסון כלכלי.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בטח אחרי שנה יהיה ניתן לקבל בגרוש וחצי... 

 

ובתכלס לא מבין למה צריך רכב כזה ארוך בארץ. נהגתי בכזה ולחנות בעיר זה סיוט...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מדבר אולי על ה508 הקודמת? כי הנוכחית המדוברת אמנם לא מכונית קומפקטית במיוחד, אבל עם אורך של 4.75 מטר היא גם רחוקה מלהיות הארוכה בסגמנט. הסופרב ארוכה ממנה ב11 ס״מ, המאזדה 6 ב12 ס״מ, ואם כבר הזכירו פה את הסונטה, הקוריאנית ארוכה מהפיז׳ו בלא פחות מ-15 ס״מ.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 6 שעות, farkash7 כתב:

השאלה לא אם בעוד שנתיים 3 תוכל לקנות 508. השאלה אם בעוד שנתיים שלוש לאחר שתבין כמה אתה יכול לקבל על ה508 שלך תרצה להחליף אותה ב508.
רכב נהדר באמת, אבל אסון כלכלי.

 הדור האמצעי, זה שיש לי, רכב מ ד ה י ם אבל אני לא אובייקטיבי.

איו לי מושג על איזה אסון כלכלי אתה מדבר.

 

 

לפני 5 שעות, vogel כתב:

בטח אחרי שנה יהיה ניתן לקבל בגרוש וחצי... 

 

ובתכלס לא מבין למה צריך רכב כזה ארוך בארץ. נהגתי בכזה ולחנות בעיר זה סיוט...

 

ראיתי ביד2 508 2019 דגם בסיס אני חושב מוכרים אותה ב-110 או 120.

 

בנוגע לאורך הרכב, אני מסכים איתך לגמרי!!, אין סיכוי למצוא חניה כחול-לבן בתל אביב עם הספיהה הזו.

כאשר צריך, אני לוקח את הרכב של גיסתי C3 איירקרוס שאפשר למצוא איתו חנייה גם בכחול לבן.

 

פעעמיים בשבוע אני עושה נסיעה הלוך וחזור מעין גדי לתל אביב, מקודם היה סקודה יטי וזה סבבה, אבל רציתע להתפנק קצת והנסיעה הרבה יותר נוחה עם הפיג'ו, שלא לדבר על העקיפות בכביש 90.

 

לפני שעתיים, robertf כתב:

אתה מדבר אולי על ה508 הקודמת? כי הנוכחית המדוברת אמנם לא מכונית קומפקטית במיוחד, אבל עם אורך של 4.75 מטר היא גם רחוקה מלהיות הארוכה בסגמנט. הסופרב ארוכה ממנה ב11 ס״מ, המאזדה 6 ב12 ס״מ, ואם כבר הזכירו פה את הסונטה, הקוריאנית ארוכה מהפיז׳ו בלא פחות מ-15 ס״מ.

 

כאשר הסתכלתי בנתונים של הרכב, הוא והסופרב הקודמת אותו אורך.

מבחינת אורך, הוא בין הארוכים בקטגוריה, אני לא מדבר על הדגם החדש אלא על שלי.

הדגם שלי זה שנת 2016, אחרי השיפוץ הקוסמטי המהמם שלה.

פרנקופיל מושבע!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

את זה תצטרך לשאול את פיז׳ו.

כן תהיה גרסת PSE - פלאג אין היבריד עם 355 כ״ס (למעשה הרכב הסדרתי החזק שהם אי פעם ייצרו).
ואולי זו התשובה למעשה...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין אך זאת לא התשובה.

א. תג המחיר יהיה הזוי.

ב. ה300 כ"ס כבר קיים על המדף, למה אתה לא מוכר אותו?

הגרסה הזאת בעיני מתפספסת, רכב נחמד אך ללא המנוע שהיה מבדל אותה מרחק מהאחרות.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...