Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאמר: פיג'ו 508 פלאג-אין היבריד נוחתת בישראל


robertf
 שיתוף
עוקבים 9

פוסטים מומלצים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

גרסת ה-PHEV של המשפחתית מנהלים לבית פיג'ו מגיעה אלינו ברמת גימור GT הגבוהה בלבד (בחו״ל היא מוצעת גם בגרסאות זולות יותר), ועם תג מחיר גבוה בכ-10,000 ש״ח מגרסת הבנזין GT המקבילה. כרגע גם אין לה ממש מתחר

ימסרו 3-4 יחידות למקורבים. את השאר אף אחד לא יקנה. בנוהל.

אני מניח שאם כבר מישהו יתלבט בין ה-508 ל3008 ולא הגרנדלנד. בלי קשר, זה שני רכבים מסגמנטים שונים. למה שמישהו יעדיף אוקטביה על קארוק, סופרב על קודיאק או מאזדה 6 על CX5? ובלי קשר לסגמנט, בעיני לפחות (כי

בכל מצב מאמין שבקרוב יהיה גרסה הנוספת

מה שכן מדהים איך פיגו שורדים ובהצלחה מרובה עם 2 מנועי בנזין בודדים בזמן שלמתחרים שלהם יש ארסנל בהיצע

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אמנם אין לה מתחרות מהסגמנט שלה אבל וולבו XC40 פלאג אין הייבריד עולה רק 15K יותר, מדובר במותג יוקרה וברכב פנאי שזוכה לקצת יותר פופולאריות היום. מניח שמי שמחפש דווקא PHEV בטווח המחירים הזה יתלהב יותר ממנו.

 

נהגתי בגרסת הבנזין החזקה של ה-508, למעט הנדסת האנוש המוזרה משאר דגמי פיג'ו נהינתי ממנה מאוד. הרכב יפייפה, נוח, מהנה ומאובזר היטב. המחיר היה נקודת התורפה, אבל אולי לטכנולוגיה יש מחיר שאנשים יהיו מוכנים לשלם.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ירידת הערך לדעתי הבעיה הקשה ביותר, ככל שהרכב יקר יותר כך זה מכה עמוק יותר בכיס

ואל תביעו דוגמא מהגיפונים 3008 ו5008 כי הם פשוט גיפונים מה שה508 לא

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 20 שעות, itsik170 כתב:

אין לפיג'ו כרגע מתחרות.

ברמת מחירים גבוהים יותר יש את וולוו S60 וסדרה 3 פלאג אין.

בקטגוריה נמוכה יותר יש את פריוס פלאג אין.

 

אבל עדין רוב הרוכשים יעדיפו קרוסאובר באותה רמת מחיר (אאוטלנדר, 3008, גרנדלנד).

הגרנדלנד שציינת היא מתחרה אמיתית וראויה, יותר חזקה מאובזרת, למה להעדיף את ה508?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שאם כבר מישהו יתלבט בין ה-508 ל3008 ולא הגרנדלנד.
בלי קשר, זה שני רכבים מסגמנטים שונים. למה שמישהו יעדיף אוקטביה על קארוק, סופרב על קודיאק או מאזדה 6 על CX5?
ובלי קשר לסגמנט, בעיני לפחות (כי זה כמובן אינדיבידואלי לחלוטין) ל508 עיצוב מרהיב עם חתיכת אפקט הגעה, כאשר הגרנדלנד חביבה לא יותר.

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה שרכב אחד טוב ונותן ערך כספי (האופל אם קונים אותו במחיר הנכון) לא אומר שאין את אפקט הוואו ב508, מי שקונה את ה508 במחיר שרוצים עליה זה בדיוק מה שהוא רוצה שיגידו עליו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 5 שעות, אליהו שבת כתב:

זה שרכב אחד טוב ונותן ערך כספי (האופל אם קונים אותו במחיר הנכון) לא אומר שאין את אפקט הוואו ב508, מי שקונה את ה508 במחיר שרוצים עליה זה בדיוק מה שהוא רוצה שיגידו עליו.

 

אני חושב שאתה טועה.

פיג'ו בארץ זה לא רכב מנקר עיניים כמו למשל, לא יודע, לא עולה לי דוגמא.

אבל בגלל השם והסטיגמה, אז אפילו סקודה סופרב, ניראית יותר יוקרתית.

 

מאזדה 3 נחשבת יותר יוקרתית מפיג'ו וזה בכלל לא אותה דרגה.

פרנקופיל מושבע!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אפקט וואו ומראה מנקר עיניים לא מגיע רק ממותג, פיג'ו 508 נראית מיוחדת ומעוצבת בצורה ספורטיבית ואגרסיבית כך שהיא מושכת תשומת לב.

לגבי יוקרה, מי שיודע כמה היא עולה יתרשם בהתאם אבל גם מי שלא יתקשה לפספס את העיצוב והמראה המיוחד.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
 
אני חושב שאתה טועה.
פיג'ו בארץ זה לא רכב מנקר עיניים כמו למשל, לא יודע, לא עולה לי דוגמא.

באמת חסר דוגמאות לרכבים מנקרי עיניים...
בכל מקרה, מה שמייק אמר. ה508 מושכת מבטים, מה שקשה לומר על הסופרב השמרנית (וזה כבר פחות עניין של טעם אישי).
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מרהיבה ביותר פנים וחוץ, גורמת לסונטה וסופרב להראות מקושקשות וגמלוניות בהשוואה לשלמות האתלטית של הצרפתיה.

הרכב הזה במציאות מפגין פרופורציות יפייפיות וחגיגה לעיניים.

 

הגרסה החדשה מציגה עליה יחסית מתונה במחיר מהגרסאות הרגילות ובגלל זה תמורה עדיפה לכסף.

CITROEN C5 AIRCROSS 2020

2010 CITROEN C4 SX

2002 SUZUKI JIMNY

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא חושב שהייתי קורא לסופרב מקושקשת. היא אלגנטית ושקטה. אין ספק שהפיז׳ו הרבה יותר מעוצבת ומוחצנת.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הסונטה מקושקשת, הסופרב גמלונית, בהתאמה לעומת ה-508 שמציגה שיאי עיצוב בסגמנט.

  • רעיון טוב! 1

CITROEN C5 AIRCROSS 2020

2010 CITROEN C4 SX

2002 SUZUKI JIMNY

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...