Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2057 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לאחר רכישת רכב שהיה ליסינג , עדיין קיימת טבעת הדלקן ברכב.

אתמול כאשר רציתי לתדלק קיבלתי הודעה שהדלקן חסום. בניסיון השני כן הצלחתי לתדלק.

אני רוצה לנתק את הדלקן כדי שלא יהיו בעיות בעתיד.

את טבעת הפלסטיק מסביב לפתח התדלוק לא בעיה לפרק. אבל מה לגבי החוט?

לאן הוא מוביל? האם יש קופסת בקרה כלשהי שמחוברת לרכב וכדאי לנתק גם אותה? ואם כן, כיצד?

 

הרכב שנת 2017 אם ישנה חשיבות לשנת התקנת הדלקן.

 

עריכה אחרונה על ידי tamirben
פורסם

תמשוך את הטבעת.
הניתוק מההתקן יסיים את האפשרות לתדלק.
כנראה שלא חסמו אותו.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם
לפני כשעה, tamirben כתב:

אבל מה לגבי החוט?

לאן הוא מוביל? האם יש קופסת בקרה כלשהי שמחוברת לרכב וכדאי לנתק גם אותה? ואם כן, כיצד?

 

 

החוט מוביל לצ'יפ בגודל 1X2 ס"מ שמוחבא איפשהוא בתא המטען. אין קופסת בקרה.

 

כמו כן תבדוק בשקע OBD בסביבת הנהג, אם לא מחובר אליו רכיר קריאת ק"מ. אם יש כזה, תנתק אותו. 

 

 

פורסם
לפני 25 דקות, Buki כתב:

 

 

החוט מוביל לצ'יפ בגודל 1X2 ס"מ שמוחבא איפשהוא בתא המטען. אין קופסת בקרה.

 

כמו כן תבדוק בשקע OBD בסביבת הנהג, אם לא מחובר אליו רכיר קריאת ק"מ. אם יש כזה, תנתק אותו. 


תודה.
אני אנסה לעקוב אחרי החוט בתא מטען. 
מה זה שקע OBD? היכן הוא ממקום? טויוטה פריוס 2017.
זה לא משהו שאם היה מחובר אז חברת הליסינג מפרקת?

פורסם

תרשום בגוגל Prius 2017 OBD port location. 

 

אמררים לפרק, אבל לא תמיד מפרקים. תוודא שאין שם משהו מחובר. זה שקע אבחון. 

 

 

פורסם

בפריוס ההתקן לקריאת ספידומטר רוכב על חוטי התקשורת ולא על השקע obd2.
עזוב אותו. אתה לא רואה אותו והוא לא מפריע לרכב.
גם את ההתקן אין מה להוציא. ברגע שהוצאת את האנטנה העגולה הסיפור נגמר.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 6 דקות, asix כתב:

גם את ההתקן אין מה להוציא

לא אמריתי שצריך להוציא את הצ'יפ :-)

 

הוא שאל לאן מובילים החוטים מהאנטנה אז עניתי...

 

אין טעם להוציא אותו, הוא לא מפריע. 

 

 

פורסם

חיזקתי את מה שציינת.
פות"ש רצה לעקוב אחרי החוטים בתא מטען גם אחרי התגובה שלך אז חיזקתי שזה מיותר.
לא מפריע לאף אחד וגם לא רואים את זה.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם
לפני 22 דקות, Buki כתב:

תרשום בגוגל Prius 2017 OBD port location. 

 

אמררים לפרק, אבל לא תמיד מפרקים. תוודא שאין שם משהו מחובר. זה שקע אבחון. 

תודה.
האנטנה מסביב לפיה פורקה , מצאתי בתא מטען את הקצה שלה, היה מחובר לדבק דו צדדי אדום עם מדבקת העברת נתונים כלשהי.
בשקע אבחון לא ראיתי שמחובר שום אביזר.

 

מקווה שבזאת אני אצליח לתדלק בניסיון הראשון בכל תחנת דלק בה אחשוק.

 

תודה.

 

Untitled.jpg

פורסם

המדבקה זה הצ'יפ המדובר, ממנו נקראים (דרך האנטנה) נתוני הרכב בעת תדלוק עם דלקן. 

 

כעת תכול לתדלק איפה שתרצה, כאמור מספיק היה לפרק את האנטנה.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...