Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2071 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

מתעניין ברכישת מאליבו 2007 העובדת על מערכת גז

בבדיקה ראשונית של הרכב לא ראיתי בעיות מיוחדות , אין נורות , שמן נראה תקין

בהנחה שאני מחפש רכב עם כוח בלי לבלות במוסך , כדאי לצאת להרפתקה ?

לנסר 2007

פורסם

הרמת את הרכב על ליפט? ידוע לך איך טיפלו בו ומתי? מערכת גז לרכב שנוסעים בו מעט (למרות שהוא שתיין דלק לא קטן) נשמע לי קצת מוזר אבל ניחא.

 ממבט שיטחי ובדיקת שמן קשה לדעת מה מצבו של הרכב. תיקח את הרכב לבדיקה במוסך שאתה מכיר (לא מכון בדיקה, יכסחו את הרכב שמה) ובהתאם לכך תדע האם כדאי להתקדם. לגבי האם תבלה במוסך או לא: תלוי באיך התנהגו עם הרכב...

השאלה היא מה אתה מחפש, אאל"ט המאליבו עד 2006 הגיעה רק עם המנוע 3.5 עם 200 כ"ס ואח"כ היה 220 כ"ס. מומחי GM יתקנו אותי. הרכב מאיץ מהר, אז מדדתי בערך 8.3 שניות למאה ומשייט במהירויות גבוהות והשוק שלהן די חלש. הן נסחרות בערך ב-12 עד 16 אש"ח בהתאם למצבן.

אם מתחשק לך על ספינה אמריקאית, אז למה לא.

 

פורסם
לפני שעה, dotan123 כתב:

הרמת את הרכב על ליפט? ידוע לך איך טיפלו בו ומתי? מערכת גז לרכב שנוסעים בו מעט (למרות שהוא שתיין דלק לא קטן) נשמע לי קצת מוזר אבל ניחא.

 ממבט שיטחי ובדיקת שמן קשה לדעת מה מצבו של הרכב. תיקח את הרכב לבדיקה במוסך שאתה מכיר (לא מכון בדיקה, יכסחו את הרכב שמה) ובהתאם לכך תדע האם כדאי להתקדם. לגבי האם תבלה במוסך או לא: תלוי באיך התנהגו עם הרכב...

השאלה היא מה אתה מחפש, אאל"ט המאליבו עד 2006 הגיעה רק עם המנוע 3.5 עם 200 כ"ס ואח"כ היה 220 כ"ס. מומחי GM יתקנו אותי. הרכב מאיץ מהר, אז מדדתי בערך 8.3 שניות למאה ומשייט במהירויות גבוהות והשוק שלהן די חלש. הן נסחרות בערך ב-12 עד 16 אש"ח בהתאם למצבן.

אם מתחשק לך על ספינה אמריקאית, אז למה לא.

 

תודה על התשובה המפורטת.

מתכוון לקחת למוסך כמובן למוסך שירים על ליפט לחפש נזילות וכמובן אם הייתה תאונה רצינית.

אני מחפש קצת יותר כוח לעליות של חיפה.

אז בעצם ה2007 בעלת 20 סוסים נוספים אמורה להיות חזקה יותר?

לנסר 2007

פורסם

2008 זו צורה שונה אך עם אותה יחידת כוח. נוסף גם מנוע 2.4.

מהניסיון שלי המאליבו מפגינות אמינות טובה יחסית. תמורה טובה לכסף.

×
×
  • תוכן חדש...