Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתלבט לגבי ג'יפון שעשה 95000 קמ בשלוש שנים ושלושה חודשים


yondon
 שיתוף
עוקבים 10

פוסטים מומלצים

היי.
בכללי, מדובר בדגם שאני מחפש, 4×4 ולא מאוד נפוץ (סלחו לי שלא מפרט איזה. לא רוצה לנחס : )

הרכב היה בבעלות פרטית, מטופל בזמן ללא תאונות. נראה שמור מאוד אבל לא לקחתי לבדיקה עדיין. לפי החישוב הרכב עשה 30000 קמ בשנה.
המוכר רוצה 3000 שח מתחת למחירון לוי יצחק משוקלל (וזה יוצא בדיוק כמי כמו מחיר המחירון המשוקלל ביד 2).
אני לא נוסע הרבה ואם הרכב יהיה בבעלותי 3 שנים הממוצע ירד לבערך 20000 בשנה. שזה לא רע.
אני מאוד מתלבט אם ללכת על זה.
על פניו אני לא אוהב את הקילומטראג הגבוה. ואפילו התעלמתי מהמודעה בתחילת חיפושיי. אני בדרכ אוהב לקנות רכב עם קילומטראג נמוך וגם למכור אותו נמוך. אבל כיוון שמדובר בדגם לא מאוד נפוץ ואין כרגע עוד כאלה בלוחות השונים אני שוקל לחרוג ממנהגי.

רק אחדד שהשאלה נחלקת ל2:

1. האם כדאי בגדול ללכת על זה?

2. האם ההנחה והמחיר מספיק אטרקטיבים (109000 במקום 112000 לפי לוי יצחק משוקלל).
רק לרפרנס- המחירון של אותו רכב עם קילומטראז סביר 50000 קמ הוא 119000 שח.

דעתכם תתקבל בברכה

תודה

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כי נגיד אם מדובר בדגם עם ביקוש מאוד גבוהה - יכול להיות שהוא גם נמכר מאוד משמעותית מעל המחירון היבש(ויש דגמים כאלה) ואם זה דגם עם בעיות ידועות של אמינות אז יש מצב שבכלל הוא בשוק גרוע ונמכר גם ב20 אלף שקל מתחת למחירון.

 

אם זה רכב בן 10 שנסע כל שנה כבר 30 אלף אז זה הרבה - אבל אם זה רכב דיזל בן שנתיים זה אפילו נמוך.

 

לונג סטורי שורט, אם אתה רוצה מידע אתה צריך לתת נתונים - אין נתונים, תנהל סיכונים עם עצמך.

 

 

 

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

VW Golf TRENDLINE 2018 1.4TSI DSG7 - Company car

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אין טעם, כי כבר התקשרתי למוכר וקניתי.

 

ובנימה רצינית - דגם נישה(כמו שדיי אמרת) הוא לא ממש 4x4 אלא יותר awd(משמע הוא לא יגרזן סלעים כן? אם שטח זה המטרה הוא לא הרכב) אז הרכב עכשיו עם 90 אלף קילומטר? במצב כזה 20 אלף  ״יאט״ את ירידת הערך אבל לא יבלום אותה לגמרי, מצד שני מי שמחפש דגם נישה ספציפי כזה כנראה יהיה מוכן לקנות ביותר(כמו שאתה מוכן).

 

מה הסיבה שלך להיות נעול בדיוק על הדגם הספציפי הזה? האבזור? האיכות? המנוע?.

 

 

  • מצחיק 2
  • מעניין 1

VW Golf TRENDLINE 2018 1.4TSI DSG7 - Company car

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

מודה שהחסרתי פעימה : )
תודה על התשובה!
בגדול דיי נעול על טיגואן. ועדיף מאוד בגירסת קומפורטליין. לא נעול ספציפית על ה2 ליטר 4motion. גם ה1.4 הנעה קדמית רלוונטי. אבל מודה שהכח העודף וה4motion משדרגים פה.
העניין הוא שאני עוקב לא מעט והם נחטפים מהר..מאוד מהר. ואין הרבה לא מאלה ולא מאלה.
לשאלתך אז כן, האיכות והאבזור קודם. אחכ המנוע כי גם ה1.4 סבבה.
אגב הוא עם 95000 קמ, לא 90000


Sent from my SM-G960F using Tapatalk
מי

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי המחיר לא מספיק נמוך וניתן להגיע עם המוכר למחיר טוב יותר. 

עוהדה שהרכב מפורסם לא מעט זמן. 

קח בחשבון שהרכב יסבול מבלאי גבוה יותר בגלל הקילומטראז'. ותיקונים /טיפולים אינם זולים בדגם הזה. 

אז אם המוכר גמיש, יש היסטוריית טיפולים בזמן ובמוסך מורשה/מתמחה, ואתה בטוח שאתה נוסע רק 10k ק"מ בשנה וזה לא ישתנה בשנים הקרובות. אז תמשיך לבדיקה במכון/מוסך ותחזור עם נתונים. 

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 1500 00׳,לאנסר 1600 04׳,סוזוקי קרוסאובר 2014

היום:kia sportage 2000 urban top 2017

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אין צורך לצטט את ההודעה שמעלייך.

דווקא ממה שאני רואה בלוחות הרכבים לא ממש נחטפים, אבל זה כנראה נכון יותר ל-1.4 שיותר נפוץ.

גם לדעתי המחיר לא מספיק זול. קח בחשבון גם עלויות אחזקה גבוהות יותר ל-2 ליטר ובאופן כללי לא זולות במיוחד.

  • מעניין 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 שעות, Mike808 כתב:

גם עלויות אחזקה גבוהות יותר ל-2 ליטר

למה העלויות תהיינה גבוהות יותר? השמן הוא אותו שמן (אולי חצי קילו יותר?), המסננים הם מסננים, מה מייקר את הטיפול?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שהכוונה לכך שבגירסת ה4×4 ישנם עוד מכלולים לתחזק שיכולים להתקלקל

Sent from my SM-G960F using Tapatalk
 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם אני זוכר נכון אז יש הוראות טיפול להחלפת שמן למערכת ההאלדקס שקיימת רק ב-2.0 ליטר 4x4 אחת ל-60,000 ק"מ.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי את המודעה ביד 2. 

לפי התוסף HANDZ היא פורסמה רק ב-14/9 כלומר הבחור לא הספיק בכלל להתבשל. 

 

אני מסכים שהמחיר פה לא נמוך מספיק. 

 

לגבי הק"מ - הוא די גבוה. גם אבסולוטית לרכב חדש. לא רק השנתי.

 

אני לא יודע איך השוק של הטיגואן וכמה אתה לחוץ על רכב אבל אם אתה לא לחוץ, הייתי מחכה לראות האם במהלך הזמן הבחור יסכים להתפשר.

עוד יתרון שיש לך זה שהרכב בנהריה. מה שמצמצם הרבה קונים.

 

 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

@Nakamichi  תודה.
למעשה הוא מפרסם הרבה זמן. הוא פשוט מעלה כל פעם מחדש את המודעה , אבל היא באויר בגירסה כזאת או אחרת לפחות חודש.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...