Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה זה הדבר המוזר הזה על הדלת?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2124 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בסוף זו שאלה של ביטוח, אם הביטוח מכיר בפתרון הזה כ״אמצעי סביר״, אז זה מספיק טוב.

אישית הייתי בודק זאת מראש עם הביטוח בטרם השימוש, נשמע שיש סיכוי לבעיות.

לדעתי זה לא פוגע בכיסוי הביטוחי.

יש מקרים בהם אנשים השאירו רכבים מונעים בתחנות דלק וחברות הביטוח טענו שאין כיסוי.
יש פסיקה מגוונת באותם המקרים אבל לעיתים בתי המשפט לא קיבלו את עמדת חברות הביטוח.
מפתח בתוך מנעול בעיני בעייתי הרבה פחות.

אגב, סבירות זה לא בדיוק המבחן הרלוונטי כאן. כי בביטוח ישנו היבט של הגנה, בין השאר, מפני טעויות של רוכש הביטוח. כך שלא כל פעולה לא סבירה (התרשלות) פוגעת בכיסוי הביטוחי.

נכון שהכל תלוי בשיקול דעתו של שופט בסוף, אבל מה החלופה? הרי גם להשאיר בתיק בחוף יכולה להיות פרצה שקוראת לגנב ויש מי שיטען שפגיעה בכיסוי הביטוחי.



Sent from my Mi 9T using Tapatalk

  • אהבתי 1
פורסם

בעבר, כאשר היו חופים סגורים, היו מלתחות לשמירת חפצים. תמורת פקדון או תשלום סמלי קיבלת שק יוטה שמסרת (כמו במלתחה במוזיאון) ודיסקית על שרוך שענדת על היד. היום החופים ללא תשלום אז אין מלתחות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
יש פתרונות נוספים.
לא יודע עד כמה נוח לגלוש עם זה.

https://www.google.com/amp/s/h5.aliexpress.com/item/32796946928.html
תלוי איזו גלישה.
בגלים כל דבר יפריע.
בגלשני רוח וקייט אפשר. אף שלא אופטימלי.

פתרון מקובל, אם אפשרי לסוג המפתח, זה לעשות עותק בלי שלט (לעיתים המפתח ספייר הוא כזה)
לעיתים אפשר אפילו עם צ׳יפ רלוונטי להנעה.
יש גם מי שעושים עותק שלא יכול להניע את הרכב אלא רק לפתוח ובתוך האוטו משאירים את המפתח להנעה

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

  • אהבתי 1
פורסם

בעבר, היינו גולשים עם כל סוגי עטיפות חסינות כביכול שנכנסות לכיס, זה לא עבר את מבחן הזמן, פשוט הפסקנו ועברנו לכספות קטנות.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה מגן על הצבע משריטות של אבנים קטנות שעפות על הכביש.

  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...