Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקלות בפיג'ו משומשת שעלתה לי 4500 ש"ח


med
שימו לב! השרשור הזה בן 1353 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב

אבקש לשמוע את חוות דעתכם על המקרה שלי, וסליחה על האריכות:

קניתי כעת רכב פיג'ו זול [4500 ₪] מאדם שאמר שהרכב נוסע בסדר ללא תקלות, ובחודשיים שזה היה ברשותו לא היו לו שום בעיות [ומוכר בגלל שזה צפוף לו].

עשיתי נסיעה קצרה וראיתי שהרכב נוסע בסדר אז לקחתי, כי אני צריך בעיקר לנסיעות בתוך העיר שאין בהם מאמץ גדול, ובנסועה קטנה כזו לא ציפתי שהרכב יפתח בעיות במהרה.

בחזור לבית ממקום הקניה אני מגלה שהרכב לא מצליח ליסוע יותר מ70, ובעליות הוא סוחב 30 בקושי, כך שאי אפשר ליסוע איתו מחוץ לעיר, ולא הפריע לי לגמרי כי לצרכים שלי זה עדיין טוב.

אבל כשהתקרבנו לעיר הרכב התחיל להתקשות בנסיעה, בעצירה בצומת או רמזור לקח לו זמן להתחיל ליסוע, וכאשר הגענו לעיר עצמה הוא כבר נהיה חלש עוד יותר עד שלא הצליח לעלות את המדרכה הנמוכה של החניון.

דיברתי עם המוכר והתפלא שיש בעיה, ואמר לי לנסות מחר כי אולי ההילוך היה לא טוב. ניסתי פעם נוספת נסיעה קצרה והיה סביר, אבל לאחמ"כ נסעתי זמן ארוך יותר ושוב הרכב קרטע במאמץ, והיה צריך לכבות ולהתניע מחדש וכו', ובקושי בקושי הגעתי הביתה.

דיברתי עם המוכר ואמר לי שאדבר עם איש מקצוע לשמוע את חוות דעתו.

נסעתי למוסך, ופתאום באמצע הדרך ההגה לא מסתובב, ולאחר 200 מטר גם מפסיק להניע, ניסתי שוב ושוב ולא הצליח, עובר אורח אמר לי שהלך לי רצועת האלטרנטור.

בקיצור, ברצוני לברר: א) האם הסיפור עם המנוע אומר שהמנוע היה גמור, ובעצם המכירה היתה בטעות [המוכר הגון, ולא מתחמק מאחריות על מה שמכר], כי הוא לא ראוי אפילו לנסיעות קצרות, והוא רק מעוניין לשמוע חוות דעת של מומחים לדבר. ב) מה בדיוק דרוש לעשות כדי לתקן דבר כזה [אם בכלל שווה]. ג) האם יש קשר בין רצועת האלטרנטור לבעיית המנוע, שאוכל להניח שאם אתקן זאת הרכב יסע בצורה סבירה.

 

עריכה אחרונה על ידי med
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואו, באיזה דגם של פיג'ו מדובר? בעצם זה לא ממש משנה...מדובר במכונית זולה מאד ובנוסף, קנית ללא בדיקה וגם עושה רושם שאתה חסר הבנה בסיסית במכוניות וגם לא ממש יודע מה לבדוק וכיצד לדעת מי נגד מי ולמה. במקרה הרע, זה יהיה שכר לימוד עבורך ואתה חייב בפעם הבאה לבוא עם חבר שמבין יותר ממך,יודע לשאול את השאלות הנכונות, לבדוק אתה מה שצריך וגם יודע לנהוג ולחוש עד כמה שניתן את המכונית.

Sent from my Redmi Note 8 using Tapatalk

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ככה, קודם כל תתחדש.

אם באמת זו רצועת האלטרנטור (אביזרים) אז הבעיה שאתה מתאר דיי תואמת את המתרחש.

רצועת המנוע מסובבת את האלטרנטור, שמטעין את המצבר בזמן נסיעה.

אם הרצועה נקרעה, השתחררה אז המצבר לא נטען והרכב יסחוב כמה שיסחוב עד שהמצבר יתרוקן.

תגרור את הרכב למוסך שיבדוק לך את העניין.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניתן להניח שאם אתקן את הרצועה המנוע יעבוד נורמלי [היינו שהתאמצות המנוע בנסיעה פשוטה קשורה לזה]? אין טעם שאטרח ואוציא כסף ובסוף הרכב לא יהיה במצב נסיעה בכלל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טכנית, אין שום סיכוי להבין ברמת וודאות סבירה מה מצב הרכב מהתיאור שנתת. אם אתה מתכוון לנסות להשמיש אותו, אין מנוס מלהביא אותו למוסך (רצוי אחד שמכיר פיג'ו ויודע מה הוא עושה) לקבל חוו"ד מקצועית על מצבו (לפני שאתה נכנס לתיקונים ועלויות כספיות לא מבוטלות).

 

בניחוש מושכל, זה לא רכב שמשתלם להחזיק. שים לב שזה רק ניחוש, אבל כל העדויות הנסיבתיות מצביעות לכיוון הזה.

 

אם אתה רוצה לקחת משהו מהסיפור הזה לפעם הבאה, עשית פה בערך את כל הטעויות אפשריות: קנית רכב ישן (כנראה מאוד) ממישהו שהחזיק אותו חודשיים בלי שום בדיקה. זה לא אור אדום, זו שורה גדולה של אורות אדומים מהבהבים בעוצמה מקסימלית, פלוס אזעקה ברמקול. אני רק מקווה בשבילך שזה לא היה בנתניה...

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם לא תגיד את הדגם, שנתון, ק''מ, יהיה קשה לעזור בניחושים.

קנית רכב ישן במצב לא ברור ואתה מצפה לניסים.

רכבים ישנים סובלים מתקלות במיוחד אם לא טופלו כמו שצריך.

תיגש למוסך שיאתרו את התקלה, יכולה להיות רצועה שתעלה 100 שקל והכל פיקס, יכול להיות מצבר 500 שקל, יכול להיות פילטר דלק 50 שקל, משאבת דלק 700 שקל, אלטרנטור 1000 שקל.

בלי לבדוק לא תדע.

* המחירים בהערכה גסה

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1353 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...