Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2159 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, חברים!

מאזדה 5 2008

אשמח לעזרה והסבר מה לא תקין בתוצאות של סורק התקלות (obdlink mx+) שמראה איקסים בחלק מהפרמטרים.

בנוסף, לא הגדרתי כלום בתקן מוכנות כי אין לי מושג מה זה..

מצורפים צילומי מסך.

תודה רבה.

Screenshot_20200723-233519.jpg

Screenshot_20200723-233526.jpg

פורסם

חלק מהמערכות האפליקציה הזו לא מסוגלת לקרוא ולכן יש X. 

 

כל מה שהיא מסוגלת לקרוא, יש V. 

 

מעבר לזה אי אפשר להסיק כלום. 

 

 

פורסם (נערך)

כי יש איקס על "זמין".

אם היה וי על זמין ואיקס על "מושלם" זאת אומרת החיישן "נקרא" ויש תקלה בקריאה.

לא תמיד קיים חיישן על רכיב מסוים שאפשר לקרוא אותו עם סורק.

יש תקלה ברכב שאתה מנסה למצוא או שסתם סרקת בשביל לבדוק?

עריכה אחרונה על ידי trademark
פורסם

רעידות מנוע שמרעידות את כל הרכב לפעמים ממש חזקות בהנעה בבוקר , אם קריר יותר אז גם המנוע נכבה אם אני לא נותן גז מיד.. 

אחרי דקות הכל מסתדר, כנראה הרכב מתחמם ונרגע.

ניקוי מצערת לא עזר.

פורסם

למרות שעל הנייר היה נראה שהסורק הזה שווה וטוב, אבל אני מבין מכם שסתם רכשתי את הסורק הזה ולא באמת שווה את המחיר שלו....

×
×
  • תוכן חדש...