Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2169 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כפי שכתבתי יש לי שני רכבים טויוטה רובוטית 2008 השקעתי בה מנוע וקלאצ ומחשב של הרובוטי. ופיזו 206 2007 שגם בו השקעתי מנוע וקלאצ.

אנימחא יכול להרשות לעצמי להחזיק שני רכבים עכשיו והתלבטי מה למכור. עלה רעיון להחליף את שניהם יחד בפיג'ו 301 1200 סמק ( גם זה רובוטי אני משער) 2015-6.

האם זה כדאי?

אני חושש מתקלות, כמה זמן יחזיק רכב כזה הבנתי שהוא 'לא משהו'

נוחות לא מעניינת כל כך רק אמינות וצריכת דלק.

תודה רבה מראש לכל העונים.

יעקב

 

 

פורסם

לדעתי אם הקורולה לא עושה בעיות, הייתי מוכר את הפיגו ונשאר עם הקורולה, במיוחד לאחר שהשקעת כסף.

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אולי אתם בין הבודדים שהמעבר ל 301 יתקבל בצורה טובה.
אם אתם רגילים לקורולה רובוטית, לא תהיו מופתעים מאופן הפעולה של הגיר ב 301/ c- aliza .
הרכבים באופן כללי אמינים.
הם נמכרים במחירים נמוכים מאוד בגלל הגיר הלא חלק ודעות קדומות על מותגים צרפתיים.
נוחות נסיעה טובה, מרחב פנים גם טוב.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

היתה לנו קורולה 2008 רובוטית שקנינו חדשה.

והיתה לי פיג'ו 301 1.2 רובוטית 2016 שקניתי חדשה.

במקרה, את שתיהן החזקנו כ3 שנים.

 

לא הייתי מתקרב ל301 הזאת אפילו אם תשלם לי, רכב בלתי נסבל, פעולת הגיר הרובוטי הרבה יותר גרועה מזו שיש בקורולה, היא גם קופצנית מדי, ואיטית בטירוף, הרכב עצמו מרעיש מאוד ופשוט.

אני הייתי נשאר עם הקורולה, או מתקדם למשהו אחר.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

יצא לי לראות מספר 301 במגרשי הליסינג הגדולים כולל בלובינסקי. מכוניות שבא לבכות שרואים אותן.

הרכב צעק שהנהג הקודם שלו שנא אותו, הכל בפנים היה נראה מזעזע. מעולם לא יצאתי ברכב בתחושה שצריך לגרוט אותו כמו שם.

ורצו מחיר יפה... אבל זה לפני כמעט שנתיים לפני ימים הקורונה העליזים.

מה שכן בתא המטען אפשר להכניס גופות, כנראה שלא הובילו שם גופות כי אחרת הרכב היה במצב טוב.

אם כבר, תתרחק מרוב הליסינג וחפש פרטי.

פורסם

ה-301 רכב לא נעים לנסיעה. רציתי לכתוב שהרכב לא מאובזר אבל המילה "איבזור" לא מתאימה לרכב - באמת אין שם כלום.

כל עוד הטויוטה סוחבת הייתי ממשיך איתה.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
לפני 47 דקות, KipodYam כתב:

יצא לי לראות מספר 301 במגרשי הליסינג הגדולים כולל בלובינסקי. מכוניות שבא לבכות שרואים אותן.

הרכב צעק שהנהג הקודם שלו שנא אותו, הכל בפנים היה נראה מזעזע. מעולם לא יצאתי ברכב בתחושה שצריך לגרוט אותו כמו שם.

ורצו מחיר יפה... אבל זה לפני כמעט שנתיים לפני ימים הקורונה העליזים.

מה שכן בתא המטען אפשר להכניס גופות, כנראה שלא הובילו שם גופות כי אחרת הרכב היה במצב טוב.

אם כבר, תתרחק מרוב הליסינג וחפש פרטי.

 

קיבלתי פעם אחת את ה301 כרכב חליפי ליומיים, אבל מנוע 1.6 אוטו' עם 4 הילוכים,

הרכב אכן הרגיש זקן, לא מאובזר, לא סוחב כ"כ, רועש

אבל היה נוח יחסית מזכיר את הפיג'ו של פעם, מרווח,

למי שלא נוסע הרבה בכלל הדגם הזה עדיף על השנים שהוא ציין.

פורסם
לפני 1 שעה, shugiflex כתב:

ה-301 רכב לא נעים לנסיעה. רציתי לכתוב שהרכב לא מאובזר אבל המילה "איבזור" לא מתאימה לרכב - באמת אין שם כלום.

כל עוד הטויוטה סוחבת הייתי ממשיך איתה.

תלוי מבחינת מה לדעתי.

שילוב מנוע חלש עם גיר רובוטי אכן לא נעים.

 

אבל עם מנוע אחר הוא בסדר, הרכב מציע נוחות נסיעה טובה עם מושבים נוחים.

מעבר לזה הוא מרווח מאחור, תא מטען גדול ומחיר קניה זול מאוד עקב שוק גרוע.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...