Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2177 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני הייתי יורד מהקניה הזאת בגלל הספק נמוך מהמנוע שנראה חשוד. בסוף הבדיקה הבוחן דיבר איתך והמליץ לקנות/לא לקנות?

פורסם

יש צורך לגשת למוסך מורשה לבדוק את סעיף הספק המנוע והממיר הקטליטי שתיקונו יקר. 

דרושה החלפת צמיגים. 

יש לבדוק היסטוריית טיפולים, מתי בוצע טיפול אחרון? טיפול עם ברקסים הוא טיפול יקר שצריך לקחת בחשבון במחיר הרכב. 

באופן כללי מצאת רכב ראוי. שבמחיר הנכון והשקעה ראשונית יכול להגיע למצב מושלם ולשרת אותך שנים. 

  • אהבתי 1

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

הספק נמוך לא מחייב שהמנוע ילך בטח לא אם הקמ אמיתי ואם תקלת  ממיר אמיתית זה מדאיג יותר.

יכול להיות ששילוב של זה +מצתים עייפים מסביר את מצב המנוע.

 

  • רעיון טוב! 1

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
לפני 4 דקות, Roycohen1979 כתב:

העלו את האוטו על דיינו ?

איך הם יודעים שההספק נמוך ?

בדיוק

אני חושב שזה כסתח

אבל זה חתיכת כסתח, גם אם מחר מחרתיים ילך מנוע הם מכוסים

 

בדיקה שאתה הזמנת או של המוכר?

 

 

  • אהבתי 1

.

פורסם

איך קבעו שההספק נמוך? הבדיקה של מכוני הבדיקה מתבצעת ע'י צריכות זרם יחסיות הקשורות למהלך כל בוכנה,הם לא מפרקים פלאגים ובודקים קומפרסיה,אם כל הבוכנות זהות באחוזים המנוע תקין.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
בתאריך 5.7.2020 בשעה 18:21, om2 כתב:

בדיוק

אני חושב שזה כסתח

אבל זה חתיכת כסתח, גם אם מחר מחרתיים ילך מנוע הם מכוסים

 

בדיקה שאתה הזמנת או של המוכר?

 

 

אני הזמנתי את הבדיקה

העלו את האוטו על משהו, אין לי מושג מה זה היה 

זה פירוט המנוע

 

IMG_20200707_063838.jpg

פורסם (נערך)

80-נתון יצרן להספק מנוע.

65.6 -נמצא בבדיקה.

65.6/80 =82%.

אם נוסיף 15% בערך שזה הפסד בגלל שהבדיקה דרך הגלגלים,אין בעיה במנוע.

חוץ מזה,חסר נתון של גרף % לחץ בכל צילינדר-זה מופיע בהמשך הבדיקה (קומפיוטסט).

 

 

עריכה אחרונה על ידי colauti 9
  • רעיון טוב! 1

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

שאלה מצחיקה קצת - האם הנורת מנוע הכתומה דלוקה ברכב?, כי השילוב של ההספק מנוע נמוך+ממיר קטליטי יכול להעיד שהם פשוט ראו הודעות מתוך המחשב רכב.

  • אהבתי 1

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

 

לפני 5 שעות, noknok כתב:

שאלה מצחיקה קצת - האם הנורת מנוע הכתומה דלוקה ברכב?, כי השילוב של ההספק מנוע נמוך+ממיר קטליטי יכול להעיד שהם פשוט ראו הודעות מתוך המחשב רכב.

כשאני נסעתי בו לא, אבל אולי כשהם העלו אותו על משו והוא התחיל לרעוד 

פורסם

לא הייתי דואג מהספקו הנמוך של המנוע. בדוק הסטוריית טיפולים, וקח בחשבון שב-60000 ק"מ צריך לעשות טיפול גדול הכולל החלפת שמן גיר ואולי גם החלפת מצתים (לגבי המצתים לא בטוח)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

למה לעזאזלהם טענו פה להספק נמוך ?

הם הגיעו ל65 כ״ס מתוך 80 על הדיינו זה הגיוני לחלוטין בהתחשב שההספק נמדד בגלגלים...

נשמע לי כסת״ח בשילוב של חוסר מקצועיות.

 

×
×
  • תוכן חדש...