Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2192 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש כמה וכמה מדריכים, כולם ברמה מצויינת. השאלה אם אתה רוצה הדרכה עם הרכב שלך או לעבור קורס על רכבי ההדרכה.

אביאל יעקובי (http://mymiata.co.il/service/drivelogic-הדרכת-נהיגה/) הומלץ לא מעט גם כאן.  מעבר לכך אישית אני מעדיף את און יעקובסון אבל לא יודע אם עדיין מדריך קורסים "סטנדרטים"  ולאון טאובס (https://leondrive.co.il/קורס-נהיגה-ספורטיבית-לאון-דרייב-הדרכ/)  הוותיק מכולם ראם סמואל , עם צוות מיומן ו"מסלול בית" וצי כלי רכב (208 CUP) 

בהצלחה.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 2 דקות, Tibbyle כתב:

נראה לי שעדיף לדפוק רכב שהוא לא שלי, לא? :)

אם תקשיב למדריך, לא תדפוק כלום. אם אתה סתם משתולל, תעשה את זה עם רכב שלך. 

אתה רוצה רכב יעודי - אצל ראם סמואל יש "צי" שיתאים לך. 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

אתה רוצה למקסם את החוויה או את הלמידה?

בגדול (לא תמיד, בדר"כ) ברכב שלך תצא עם ידע ש'תפור' למידות שלך ותשתפר יותר. ברכבי הדרכה יהיה הרבה יותר כיף אבל יועיל לך קצת פחות ביום יום.

לצורך העניין, אם קיבלת הדרכה על BRZ שהוא הנעה אחורית והרכב שלך הנעה קדמית. דברים עובדים אחרת.

בנוסף, בדרך כלל אם תבוא עם הרכב שלך תשלם פחות.

Today is a great day!

Just like every day...

פורסם
לפני 2 דקות, Tibbyle כתב:

ברור שעדיף עם רכב רלבנטי, אבל אני לא אשאר עם אותו רכב לנצח...

יכולת הנהיגה שלך אינה תלויה ברכב ספציפי. 

אם אתה לא יודע לנהוג בפיאסטה דור ראשון גם לא תדע בגולף GTI 😉 

וגם אחרי הקורס יש מילת קסם אחת - תירגול . בכל מקום ובכל זמן. (למעט נקודה אחת)  שים לב לתרגל זה לא להתגרזן בכביש ציבורי, זה לנהוג נכון, לבלום נכון וכל מה שתלמד ותפנים.

בחירת קווים תוכל לתרגל לבצע במסלול.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

אני עשיתי אצל ראם סמואל לפני הרבה מאוד שנים עוד כשהיה בראש העין והחזיק אימפרזות נפלאות (לתקופתן), ממליץ בחום על הגישה שלו ושל המדריכים שלו.

 

פורסם

מניסיון אישי, ממליץ על אביאל יעקובי ופיליפ רוזין.

 

אצל שניהם עשיתי הדרכה, ושניהם לא רק נהגים מדהימים אלא מדריכים מצוינים.

הם לא רק מלמדים אותך לנהוג, הם מלמדים אותך ממש לתכנן את הנהיגה שלך.

 

אפשר לעשות הדרכה בכביש או במסלול.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
לפני 9 דקות, GhostBuster כתב:

מניסיון אישי, ממליץ על אביאל יעקובי ופיליפ רוזין.

 

אצל שניהם עשיתי הדרכה, ושניהם לא רק נהגים מדהימים אלא מדריכים מצוינים.

הם לא רק מלמדים אותך לנהוג, הם מלמדים אותך ממש לתכנן את הנהיגה שלך.

 

אפשר לעשות הדרכה בכביש או במסלול.

פשוט זה

פורסם
בתאריך 17.6.2020 בשעה 15:46, Tibbyle כתב:

נראה לי שעדיף לדפוק רכב שהוא לא שלי, לא? :)

תבדוק כמה אותיות קטנות דופקים לך.

לפני שאתה נוגע ברכב שהוא לא שלך.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
בתאריך 17.6.2020 בשעה 16:06, Tibbyle כתב:

ברור שעדיף עם רכב רלבנטי, אבל אני לא אשאר עם אותו רכב לנצח...

 

כן, אבל ההבדל העיקרי שרלוונטי ברמה של קורס ראשון הוא בסוג ההנעה (וגם זה בקושי) ובזה אין הרבה וריאציות. אם אתה לא הולך להחליף לרכב ספורטיבי, סביר להניח שתנהג כל חייך על רכבי הנעה קדמית.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם (נערך)

שזה רכב הנעה קדמית.

 

בכל אופן, אני חסיד גדול של הדרכות עם דגש על נהיגה מגננתית קודם כל. פעם היו מעבירים הדרכות כאלו באלטרנתיבי (לא יודע מה המצב היום). משם אפשר להתקדם לנהיגה ספורטיבית ולשליטה ברכב במצבי קצה, אבל קודם כל צריך את הבסיס של לחלוק את הכביש בבטחה עם משתמשי דרך אחרים.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
לפני 18 שעות, Tibbyle כתב:

אני חושב ברצינות על רכישה של מגאן RS אבל חושש שזה קצת גדול עליי בשביל רכב ספורטיבי ראשון

 

בלי קשר לרכב שאתה חושב לרכוש, קורס מאוד מומלץ כדי להבין מה ולמה קורה, לשנות הרגלים מקולקלים - כל אותם דברים שעלולים לצוץ במקרה לא צפוי בכל סוג רכב.

אגב, הייתי עושה קורס לפני שהייתי בוחר רכב מסויים - לאחר שידרוג היכולת שלך תוכל לבחון טוב יותר את המועמדת שלך. (בלי קשר לכך שהמגאן היא בהחלטת מכונת נהיגה מיוחדת. אבל אולי לא תתחבר...)

×
×
  • תוכן חדש...