Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש רכב לאמא - עד 50k


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2226 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

מחפש רכב לאמא שלי עד 50k.

מדובר בסהכ בנסיעה עירונית רגועה לרוב (פה ושם נסיעות בין עירוניות), ומתוכנן לעשות מעט קילומטרים שנתיים (אולי 10-12 אלף)

 

התכנון הוא לקנות באחת מהסוכנויות בבאר שבע ולעשות טרייד על פיגו 308 2011 שברשותינו.

 

הכיוון הוא לרכב בשנתון גבוה (לכל הפחות 2015), שיהיה אמין וזול לתיקונים. 

ההמלצות שקיבלתי עד כה הוא ללכת 'עם העדר' על הפיקנטו או i10.

 

כמו כן מה308 נכווינו ממש, אז נאלץ ללכת עם הסטיגמה נגד הצרפתיות.

 

תודה!

פורסם

פיקנטו כתחליף ל 308 נשמע כמו ירידה ברמה (של הרכב, ללא קשר לאמינות). 

ניסאן ג'וק 2015 נכנס בתקציב. קניה מקרסו טרייד תתן גם שקט נפשי (יחסית לקניה מאדם פרטי או ממגרש אחר) של אחריות לשנתיים מבית היבואן הרשמי. 

בגדול, הייתי מתמקד ברכב בגודל של ה 308 (קומפקטי) ובודק רכבים אמינים כמו יונדאי i30, קיה סיד, מאזדה 3.

קח בחשבון שבטרייד אין על רכב כמו שלכם, יוצא ברוב המקרים שאתם נותנים את הרכב בחינם או תמורת אלפים בודדים. 

כדי לדעת את כדאיות העיסקה. יש להתעניין ברכב החדש מבלי להזכיר את נושא הטרייד על הישן. 

רק לאחר הצעת המחיר, לבקש מהסוכן לבדוק על טרייד על הרכב הקיים. 

 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

לפי הצרכים המתוארים גם סופרמיני יתאים, למשל ה-i20. כיוון שיש צורך בנסיעות בינעירוניות, גם אם מעטות, הייתי מוותר על דגמי המיני.

 

פות"ש - האם אמא נוסעת בדרך כלל לבד או עם עוד אנשים? האם נזקקת להובלת מטענים? האם יש צורך בהובלת נכדים? את כל השאלות האלה יש לשאול במבט של כמה שנים קדימה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...