Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוללה ברכב היברידי משומש


יובל_כ
שימו לב! השרשור הזה בן 1438 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הי 

שוקל לקנות טיוטה אוריס היברידית שנת 2015.

מה המשמעות של הסוללה ברכב היברידי בן 5 מבחינת האמינות שלה? כמה זה תלוי בק"מ של הרכב?

האם היא צפוייה להחזיק מעמד, או שאצטרך להחליף אותה תוך זמן קצר?

ראיתי שטויוטה נותנים אחריות לשנה המותנית בבדיקה בעלות של כמה מאות שקלים - זה שווה את זה?

 

תודה

יובל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צריך לוודא שיש חידוש אחריות על הסוללה. את האחריות אפשר לחדש כל שנה בדיוק ללא דחוי ( אחרת האחריות לא תהיה בתוקף) עד 12 שנים. לא הייתי רוכש רכב שאין לו אחריות. ביטלתי כמה רכבים, אפילו שמורים שלא הייתה להם אחריות על הסוללה.

 

האחריות על הסוללה לא מותנת בטיפולים בחברה, כלומר, אפשר לטפל במוסך לא מורשה  -ולהביא קבלה על טיפול

וכך אפשר לחדש אחריות לעוד שנה. בכל אופן, אחריות על סוללה היא חובה. ( אני לא וויתרתי על זה) 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

תודה

האם על נסועה של 15-20 אלף ק"מ בשנה שווה בכלל להתאמץ על היברידי?

מלבד הסוללה, שאר הרכיבים והטיפולים דומים לרכב רגיל, או שיש "עזים" (מרווח טיפולים, עלות טיפולים, אמינות וכו').

תודה

יובל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה כבר העדפה אישית, אני עם אותה נסועה (אפילו פחות) מעדיף רכב היברידי. 

 

לפי מה שבדקתי ( הוצאת קבלות בטויוטה)  הטיפולים לא יקרים מאשר רכב רגיל, מלבד אחריות

על סוללה כל שנה  - שמייקרת במשהו את הטיפולים, אך החיסכון בדלק מקזז את זה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך לדעת גם שרכב הייברידי לא תמיד יהיה חסכוני במיוחד למי שנוסע הרבה במאמץ, אחרי שהחשמל אוזל בנסיעה כזו מנוע הבערה הצנום יתאמץ להזיז את הרכב, יהיה חלש, רועש, ובזבזן,

הייברידי דורש יותר נסיעות עירוניות בכדי לנצל את החיסכון שלו.

 

אני מהסוג שעדיין מעדיף מנוע בנזין בלי שטויות החשמל האלה שגם דורשות הון תועפות ברגע שזה יתקלקל או שהסוללה תתבלה, וכן, אף אחד לא הצליח לשכנע אותי אחרת עד כה.

 

לנסיעה שלך, בוודאי לא הייתי מחפש הייברידי ובטח לא משהו אחר חוץ מבנזין, שהיום בכלל לא חסרות להן מכוניות בנזין חסכוניות מאוד, שבעלות כוללת גם לא תהיה רחוקה מזו של עלות רכב הייברידי, בטח עדיפה במידה והסוללה תתחיל לזייף או לשבוק חיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1438 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...