Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2246 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 דווקא הבעיה במזגן די נפוצה המזגן מפסיק לקרר בגלל שסתום סורר במדחס השסתום עצמו לא יקר, הפרוצדורה מבחינת צ'מפיון היא להחליף את המדחס בחדש. יתכן שברכבי ליסינג הפרוצדורה שונה.

אצלי בייטי זה קרה אחרי יותר משלוש שנים, וצ'מפיון החליפו את המדחס על חשבונם כמחווה של רצון טוב.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

תודה רבה על הסקירה המעולה!

לפני כשנה התלבטתי האם לקנות גולף עם אותו המנוע בדיוק (יצאה כבר מאחריות)  ובסוף ירדתי מזה עקב הפחד מאיבוד ימי עבודה.

עבור רכב ליסינג האמינות אכן מצויינת לדעתי.

אבל , אם אותן התקלות היו קורות לי כאשר הרכב הוא פרטי אני לא בטוח שהייתי מחשיב אותו אמין במיוחד. לעניות דעתי, הניסיון שלך עם הרכב מצדיק את החשש מהאמינות וזה עוד ללא תקלות בגיר בכלל.(אולי הרעידות דווקא כן היו בגלל הגיר אין לדעת)

פורסם
לפני 3 שעות, zvit כתב:

 דווקא הבעיה במזגן די נפוצה המזגן מפסיק לקרר בגלל שסתום סורר במדחס השסתום עצמו לא יקר, הפרוצדורה מבחינת צ'מפיון היא להחליף את המדחס בחדש. יתכן שברכבי ליסינג הפרוצדורה שונה.

אצלי בייטי זה קרה אחרי יותר משלוש שנים, וצ'מפיון החליפו את המדחס על חשבונם כמחווה של רצון טוב.

 

זה סיפור קצת ארוך מה שקרה שם, נמנעתי בהודעה הראשונה לרשום שנאמר לי שזו תקלה נדירה מאחר והייתה לי תחושה ש"מסבנים" אותי בשביל להרוויח עוד כמה ימים בלי שאני אטריד אותם. 

אכן, חשדתי שזה המדחס, הרכב נלקח למוסך מטעם חברת הליסינג וכשהבעיה לא נפתרה נשלח למוסך מורשה צ'מפיון. 

 

לפני 2 שעות, חולהרכב כתב:

אבל , אם אותן התקלות היו קורות לי כאשר הרכב הוא פרטי אני לא בטוח שהייתי מחשיב אותו אמין במיוחד. לעניות דעתי, הניסיון שלך עם הרכב מצדיק את החשש מהאמינות וזה עוד ללא תקלות בגיר בכלל.(אולי הרעידות דווקא כן היו בגלל הגיר אין לדעת)

 

הרעידות כמעט בוודאות היו מהקלאצים שכנראה נשחקו, בלאי מוכר וידוע, אני מניח שאם הרכב היה פרטי, צ'מפיון היו פותרים את התקלה ללא עלות- לא מכיר בדיוק את המדיניות שלהם בעניין אבל שמעתי שמס' יבואנים הרחיבו אחריות לרכיב זה. 

 

שוב, אני לא טוען שהסקודה חפה מתקלות רק מציין שהשד לא גדול (לפחות מהניסיון האישי שלי וכמובן מרכב יחסית חדש) כפי שמתארים ומנגד מרוויחים חווית נהיגה שעולה על רוב המתחרות.

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם

סקירה טובה. ומנגד רואים את חיו הקשים וטיפול שלא בוצע ב"אהבה" כמקובל ברכב ליסינג. בהצלחה לקונה.

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 23.4.2020 בשעה 17:39, MikMan כתב:

סקירה טובה. ומנגד רואים את חיו הקשים וטיפול שלא בוצע ב"אהבה" כמקובל ברכב ליסינג. בהצלחה לקונה.

Sent from my SM-N950F using Tapatalk
 

 

האמת שהרכב לא עבר חיים מאוד קשים כמו שנוטים להדביק לרכבי ליסינג, גם ברכב הפרטי שלי אני לוחץ פול גז או מאיץ מהר כשיש צורך. 

סה"כ הרכב עבר טיפולים בזמן ולרוב נסע בכבישים פתוחים.  

אני כן מסכים שלא טופל ב"אהבה", טופל במינימום עלות.

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

×
×
  • תוכן חדש...