Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה סיוויק 2006 החלפת שמן גיר מלאה/חלקית


Vincent
שימו לב! השרשור הזה בן 1465 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב מקצוענים

לאחר חשש מנזילה שהייתה לי בשמן גיר כי נבעה ממילוי לא נכון(הכוונה שמילאו כפול ממה שצריך) אז כשרוקנתי דרך הבורג שמן במוסך לכמות הנכונה, אז הנזילה הפסיקה.

אני רוצה להתייעץ לגבי מה שרשום בכותרת כשרוקנו את השמן גיליתי שהוא חום על גבול השחור

לאחר שקראתי פה ימים רצופים על גירים וגיר של הונדה השכלתי מאוד

המוסכניק הציע לי החלפה חלקית עם פילטר מקורי וניקוי מצערת המחיר הוא 1050

שאלתי אותו לגבי החלפה מלאה והוא אמר לי שאין לו תמכונה הייעודית והוא עושה את ההחלפה תוך כדי שהאוטו מונע, פותח בורג ריקון ותוך כדי מזרים שמן מלמעלה עד שיצא שמן נקי אלוהים יודע כמה גלונים הוא יצטרך לשפוך 😂 מן הסתם שיהיה לי יותר יקר ולשיקולי שיצא יותר יקר ממוסך מורשה שעושה את זה עם מכונה ייעודית..

הרכב עבר 169 אלף קמ וכנראה שלא הוחלף שמן כבר הרבה זמן אם בכלל, הנזילה שציינתי בהתחלה הייתה לי מספטמבר מאיך שקניתי תרכב זאת אומרת שמילאו שמה כמות כל כך גבוה כי הנזילה נמשכה יותר מחצי שנה ורוקנו במוסך כליטר שמן מיותר..

אחרי החפירה הארוכה חברים מה כדאי לי לעשות מלאה או חלקית ואיפה הכי כדאי באיזור הצפון או להשאר אצל המוסכניק שהזכרתי למעלה?

זה צבע השמן בתמונה אך בזמן הריקון במיכל הוא היה נראה הרבה יותר כהה

20200405_185322.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה סיוויק דור ישנן כמו 2005?

 

לפי המדיד עדיין יש עודף שמן, המפלס אמור להיות בתחום המחוספס.

 

שים לב בסיוויק 2001-2006 בדיקת שמן גיר מתבצעת עם מנוע כבוי, תוך 90 שניום אחרי כיבוי מנוע. בדיקה עם מנוע עובד לא תתן  תוצאה המדוייקת.

 

לא יודע האם זה רלוונטי לגדם החדש יותר 2006 ומעלה.

השמן לא נראה מאוד שחור...

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השמן לא ניראה שרוף בכלל ,הסיבה לצבע כזה שהוא מתרבב עם שמן ישן שנשאר והוא תמיד נשאר בשיטה החלפת רגילה ( ללא פיקור גיר או החלפה עם מערכת )ואז כמובן מיד מחליף צבע. אני מבצע החלפה במספר סבבים ,מרוקן שמן ישן לבקבוק ומחזיר בדיוק אותה כמות של שמן חדש ,לאחר מכאן נוסע מאות קילומטרים ועושה את התהליך שוב ,ניתן לעשות את זה מספר פעמים .

עריכה אחרונה על ידי alechko01
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התמונה נראית קצת מבלבלת בגלל שהנוזל הוא על רקע המדיד. אתה יכול להעלות תמונה אחרי שדגמת טיפה מהמדיד על נייר טואלט לבן וככה ניראה את הצבע בוודאות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאור,

בגלל ששמן על מדיד כהה וכן רואים ברור שהוא די שקוף ואם היה שרוף אז לא היינו רואים את הכיתוב שעל מדיד.

אל תשכח שמדובר על רכב 2006 ,לאחר הכנסת שמן חדש לתוך הגיר שלא עבר טיפול הוא לא יהיה בצבע כמו חדש אף פעם עד שגיר לא יעבור פירוק ושטיפה בחומר.

עריכה אחרונה על ידי alechko01
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן זה ברור לי לגמרי העניין שהשמן לא יאדים אף פעם באופן מלא בגלל שהממיר מומנט עדיין יכיל בתוכו שמן בלוי וייתערבב עם החלפות חלקיות. נמה שאני הספקתי להבין לא עשו החלפה חלקית אלא מילאו על שמן ישן וזה מה שיצר עודף. כמה מילאו? לא יודע..וגם בריקון עיראה שהשאירו עוד הרבה. כדי לאפס מצב הייתי מבצע החלפה חלקית של השמן ופילטר שלא הוחלף הייתי מחליף זה מעין יישור קו מינימאלי כדי לאזן את הסבטוחה שקרתה שם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האוטו הצורה החדשה מנוע 1800

ביצעתי היום החלפה מלאה במוסך מורשה עכשיו השמן יפה צבע אדום..

אמרתי לא נתחיל להתעסק עם החלפה חלקית התחבר למחשב שלט בגיר דרך המחשב והפעיל עומס בין הילוך ראשון לשני..

אמר שהוא מיישר לי תשיניים שלטענתו התעקמו אז הוא שם תגיר בעומס עד כדי שיישר את השיניים הללו

עשינו נסיעה ודפיקות ורעידות שהיו נעלמו

יכול להיות שלא התנסחתי נכון מקווה שתבינו

אני בעצמי הרבצתי עכשיו בדרך לבית משמה והייתי מבסוט מאוד הכל חלק ברוך השם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם לא מבין איזה יישור ואיזה  מצמדים קיימים בגיר שכזה גיר פשוט, ואיזה ליכלוך לא ניתפס ברישתית של הפילטר? למה קיים פילטר? אחרי כמות כזו של קילומטרים ואם כבר מטפלים בשמן הגיר אז כדאי להחליף אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דמיין גלגלי שיניים שלא נכנסים טוב אחד בשני  כי מפריע שמה איזה לכלוך או שאחת השיניים לא היו ישרות.. אחרי העומס הזה היה ריח של שמן שרוף חזק. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Vincent כתב:

דמיין גלגלי שיניים שלא נכנסים טוב אחד בשני  כי מפריע שמה איזה לכלוך או שאחת השיניים לא היו ישרות.. אחרי העומס הזה היה ריח של שמן שרוף חזק. 

 

מצחיק אתה.

לאחת כמו מאור לא צריך הסבר או סיפורים שמכרו לך במורשה הוא אחת מאלו שיכול לפרק לך את הגיר לחלקיקים ולהרכיב בחזרה כולל החלפת שמן ללא מתקנים מיוחדים.

לא אמרת כמה עולה תענוג הזה במורשה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1465 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...