Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פלואנס דיזל 270k ריח שמן שרוף - טורבו?


חנרו
שימו לב! השרשור הזה בן 1339 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ריח של שמן שרוף, לפעמים אפילו קצת עשן ממתחת למכסה מנוע.

 

בהתחלה (לפני כמה חודשים) היה קורה רק אחרי עליות ארוכות או מאמץ, עכשיו גם אחרי נסיעה בינעירונית רגועה.

 

לא נמצאו נזילות עד כה.

 

מי שמכיר - זה אופייני לסוף חיי הטורבו?

זה הק"מ שהם בד"כ מחזיקים - 270k?

תקלה אופיינית אחרת שמתאימה לסימפטומים?

 

תודה לעונים

(add lightness' (Colin Chapman'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כיוון אפשרי אחד - צינור הטורבו מגיע מצופה בשכבת גומי דק שחור. הציפוי הזה מתנזל עם הזמן עקב החום הרב, ומטפטף על צינור ה-EGR שנמצא ממש מתחתיו. תנסה להסתכל שם עם פנס, יש מצב שתראה שכבה של ג'יפה שחורה על הצינור המתכתי. הצינור הזה מתחמם מאוד במהלך הנסיעה, ומייצר ריח שרוף. באחד הטיפולים ניצלתי את פירוק צינור הטורבו לצורך החלפת נרות חימום וביקשתי שינקו את צינור ה-EGR, לאחר הניקוי הריח אכן נעלם.

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה, מצורף צילום - הצינור שבתמונה אכן מצופה במשהו שחור ומתקלף, אבל אני לא בטוח אם זה ציפוי גומי לשעבר או שמן שרוף שהתמצק מסביבו...

 

הכוונה לצינור הזה?

IMG_20200124_111542.jpg

 

IMG_20200124_111549.jpg

(add lightness' (Colin Chapman'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, זה הצינור של הטורבו. אצלך זה נראה ממש מגעיל. ממש מתחתיו עובר הצינור המתכתי של ה-EGR. אפילו רואים אותו מציץ באחת התמונות וכבר שם רואים את הג'יפה, אני מתערב שהוא מכוסה בכמות נאה ביותר. נסה לנגב את צינור הטורבו ככל שתוכל. לצינור ה-EGR יהיה לך יותר קשה להגיע בלי לפרק את צינור הטורבו.

 

אני לא יודע אם המצב של הצינור אצלך הוא אינדיקציה למשהו, ואם נדרשת החלפה שלו. בזמנו מישהו הציע לי להחליף אותו וטען שהוא מועד לכשל, לא קיבלתי את הצעתו ומאז חלפו עשרות אלפי קילומטרים בלי שום בעיה. אני יכול להעיד שאצלי זה אמנם לא נראה כל כך מגעיל, אבל כשניגבתי את השכבה שעל הצינור היה לה מרקם אבקתי ולא היה לה ריח של שמן כלל. אז הסקתי שאצלי לפחות לא היה שום קשר לשמן.

 

ba323f היכן אתה?

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

IMG_20200124_135719.jpg

פירקתי כל מה שהצלחתי וניקיתי הכל, באמת כל האזור היה מצופה. זה נראה כמו שמן אבל אני לא יודע בודאות וגם לא חסר שמן. נראה אם בימים הקרובים חוזר הריח ואם זה מתחיל לקבל ציפוי חדש... אעדכן.

(add lightness' (Colin Chapman'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 6 חודשים מאוחר יותר...

@חנרו, יש עדכון? האם נפתר ואיך?

גם אצלי בעיית "הריח החם" חזרה. אין נזילות שמן, אין עשן, לא מאבד גרם שמן, מתפקד רגיל לחלוטין. הפעם אני חושד בשסתום PCV או בצינורית שלו, שכבר סדוקה למדי. איך אני בודק אם שורש העניין בשסתום או בצינורית?

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1339 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...