Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8480 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עוד אופציה: פורד מונדיאו 1.8.

 

היא אומנם לא יפנית ולא 1.6, אבל זה לא אמור להפריע לך. האמינות טובה וצריכת הדלק סבירה בהחלט (10 ק"מ לליטר בנסיעה מעורבת לא עדינה במיוחד). בתור אוטו היא עולה משמעותית על הלאנסר/סופר לאנסר/אפלאוז בכל תחום. כמו כן, היא מצויידת ב-ABS וכריות אוויר.

 

עבור 20 וקצת אלפים ניתן לרכוש אקזמפלר טוב משנת 94'.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

שי = גאון

 

איך לא חשבתם עליה ?!!!

 

רכב השנה לשנת 94' בכל העולם - (גם בארה"ב !)

ניתן למצוא בכיף - יש גם סנרוף !

 

לא תתאכזב !!

 

בעיה אחת - הגירים האוטומטיים די בעיתיים - תבדוק טוב !!!

לא היתה כמו, לא תהיה כמו ואין כמו אלפא !!!

פורסם
בעיה אחת - הגירים האוטומטיים די בעיתיים - תבדוק טוב !!!

 

לא ממש בעיתיים. אורך החיים הוא כ-150K ק"מ בדרך כלל. ממש לא בטוח שגיר של סופר לאנסר מגיע לק"מ שכזה.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם
אז או שתלך על סופר לאנסר, או שתפנה לכיוון הצרפתי עם סיטרואן ZX או רנו 19 שיש להן גיר 4 הילוכים בצירוף למנועי 1.8, נותנים סחיבה עדיפה בהרבה, צריכת דלק הגיונית וגם תוכל לקנות מודלים נורמלים (94-96).

 

הגיר האוטומטי המעפן של הצרפתיות - עם מנוע 1.8 (בדיחה גרועה כשלעצמה) - נותן ביצועים של מיכלית נפט, אז איך בדיוק הגעת ל"סחיבה עדיפה בהרבה" ? הרי כל יפאנית 1.6 אוטומטית תיתן לה רכבות, הלאנסר היא אומנם לא דוגמא מוצלחת, אבל כל יפאנית עם גיר אוטומטי 4 הילוכים ומנוע 1.6 "תטחן" אותה כמעט בכל סוג של תאוצה.

 

המכונית הנדרשת כאן, מכל הבחינות, היא הניסן סאני ברמת האיבזור הגבוהה (ארבעה בלמי דיסק, ABS, הזרקה רב נקודתית , גיר 4 הילוכים, מנוע פנטסטי 16V חסכוני ותצרוכת דלק + אחזקה שפויה....אה, ואין שם רצועת טיימינג, יש שרשרת שלא צריך להחליף) - המחיר בקרשים ביחס לתמורה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

לא מצאתי סאני. הבודדות שראיתי לא היו אוטומטיות ובכל מקרה- שלא בצדק, עם ישראל אף פעם לא קנה ניסן בהמוניו (פרט לטרנו רב-המכר) והעדיף יפניות אחרות.

גם לתקציב שלי ישנה מגבלה: מדובר על שנת 1993 וזה השנתון הראשון שלהן בארץ!

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם
מה לגבי סובארו לגאסי?

נכון שיש בשוק הרבה שבמצב קטסטרופלי אבל ישנם גם לא מעט במצב טוב.

 

יקרה מדי. לגאסי 1.6 אוטומטית היא משהו קטסטרופלי. 1.8 אוטומטית מודל 90' (המודל הראשון) עולה כמעט 25K.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם
מה לגבי סובארו לגאסי?

נכון שיש בשוק הרבה שבמצב קטסטרופלי אבל ישנם גם לא מעט במצב טוב.

 

יקרה מדי. לגאסי 1.6 אוטומטית היא משהו קטסטרופלי. 1.8 אוטומטית מודל 90' (המודל הראשון) עולה כמעט 25K.

 

שי

 

אני חושב שהוא יצליח למצוא אחת במצב טוב בתקציב שלו, מה גם שהמודל הראשון הוא בתקציבו פחות או יותר ע"פ מה שהוא כתב. הלגאסי זה לא מודל ממש מבוקש כמו האימפרזות הראשונות והוא בטח יוכל למצוא אחת במצב טוב ואפילו במחיר נמוך מהמחירון.

פורסם

שכן שלי מוכר סופר לאנסר, ואני כמעט בטוח שהיא שנת 93,

אם אתה רוצה אני יברר לך פרטים.

רד בול נותן לך כנפיים...

פורסם

אחלה אוטו!

יש כזה לחבר שלי: שנת 92, עברה 250 אלף ק''מ, בלי לבקר את המוסך פעם אחת.

רד בול נותן לך כנפיים...

פורסם

חברתי ואני נהנים כבר מספר ימים מכוח המנוע ומה"סלון" של האפלאוז. (דגם X)

כעת אנחנו מוכרים את האונו 1000 שנת 1992 שלנו. מכירים מישהו שמעוניין??

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם
דבר ראשון CHAMP זה לא מצובישי בדיוק , זה לא יפני ... מניסיון של חברים אני ממליץ להתרחק הכי שאפשר ... רכב לא אמין , נקודה .

 

למה לא אמינה ? היתה לך כזאת ? מי ה"חברים" ?

 

אשתי דווקא נסעה בכזאת שש שנים ו-60000 ק"מ חוץ ממאוורר שהלך היו רק טיפולים שוטפים...

 

ועוד קניתי אותה אחרי חיים לא קלים ב"הרץ".

 

אני דווקא ממליץ. החסרון היחיד שלה הוא נוחות הנסיעה (בהשוואה למתחרות)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...