Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיות סלד לנסר קלאסיק 2008


din264
שימו לב! השרשור הזה בן 1724 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מיצובישי לנסר קלאסיק 2008(מנוע 1600 תת דגם CS3A)



שהרכב קר (מחוג חום עוד לא מגיע לחצי) הכל תקין.

שהרכב מגיע לטמפרטורת עבודה הסלד לא תקין.

ב-r,d,n הטורים על 500 והרכב רועד.

ב-p הטורים כל כמה שניות עולים או יורדים מ500 ל600.

בלחיצה על הברקס הם יורדים עוד הטורים..

נבדק הצינור בוסטר ולא נמצאו חור או סדק.

בהדלקת אורות ו/או מזגן , הטורים עולים מעט ונישארים על 570-620 סלד.

אשמח לעזרה בפיתרון הבעיה.

המצערת עברה ניקוי יסודי לפני חודש.

גם הוחלפו צינורות ואקום.

אשמח לפתרון.

בסריקת תקלות לא נימצא תקלה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע אם זה הפתרון הנכון, ואני לא יודע איזה מצערת יש ברכב, אבל אם היא מכנית יש כבל שמתחבר למצערת על הכבל יש ברגים שקובעים את המתיחה של הכבל, יותר מתוח שווה לסלד יותר גבוהה

 

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע בדגם הזה הוא 4G18.

 

מה קורה עם המנוע צעדים? הוא אחראי לסלד בסרק. תבדוק שהוא נקי.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוחלף מנוע צעדים לחדש ואין שינוי. פשוט מידי פעם הטורים נופלים ל500,זה קורה רק שהרכב בטמפרטורת עבודה ,לא שהוא קר.

בנוסף כל פעם שלוחץ גז עד הסוף זה מקפיץ לי תקלה p0170.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חזור למי שניקה את המצערת והחליף את הצינוריות

(תמיד כדאי לגשת שוב, למי שטיפל ברכב, הוא יודע מה בוצע)

 

במידה ולא תרצה לחזור - גש למומחה להזרקות דלק ומאבחן ופענוח קודי תקלה.. שם-לב

מכונים טובים - מחייבים היום עבור האבחון - המכונים לומדים ומתמחים, והציוד יקר.

 

בגדול , למערכת ניהול המנוע, יש מספר אפשרויות הצרובות במחשב המנוע - למנוע חם / קר, עם מזגן ואו אורות.

 

מאחר וברכב בוצעה עבודה ואולי שינויים כגון -

החלפת צנוריות וואקום ניקוי וכו' , ואפשר וכיוונו ויצאו מהכיוון הבסיסי של המצערת..

כדאי לגשת למוסך המתמחה ברכב

(הרכב די נפוץ - יש למוסכים ידע כיצד לטפל בבעיה)

ראה דיון דומה בעבר -

[h=1]סל"ד לא יציב ואחזקה- מיצובישי לנסר 07[/h]

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1724 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...