Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2575 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר באקסנט 2006 מה יכול להיות התקלה?

ובמידה ואני בא למוסך והוא מחבר אותי למחשב מבלי לתקן רק לבדוק מה התקלה מה טווח המחירים בערך לכזה דבר?

פורסם

בס"ד

 

המנורה נדלקת בגלל מספר של תקלות, ביחד או לחוד, תבצע קריאת תקלות בעזרת סורק ורק אז, יהיה אפשרי להעריך מה תקול וכמה יעלה.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם
בס"ד

 

המנורה נדלקת בגלל מספר של תקלות, ביחד או לחוד, תבצע קריאת תקלות בעזרת סורק ורק אז, יהיה אפשרי להעריך מה תקול וכמה יעלה.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

אם אני בא למוסך רק שיבדוק לי מה התקלה כמה כסף בדרך כלל מקובל לקחת?

פורסם
אם אני בא למוסך רק שיבדוק לי מה התקלה כמה כסף בדרך כלל מקובל לקחת?
בס"ד

 

יש כאלה בחינם(מוסך גבע, דיי נדיר), בשאר המוסכים, 200 ש"ח +/-.

 

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

מישהו מכיר מקום באשדוד לבדיקת הרכב עם מחשב בחינם? (גם ב70 ככה נשמע סביר) פשוט במידה וזה תקלה רצינית איני מתכוון לתקן כך שחבל סתם לזרוק כסף

פורסם
מוסך לא עובד בחינם.

מחיר אבחון תקלה יכול לנוע בין 150-250 ש"ח,שעלותו מתקזזת לפעמים כאשר התקלה מתוקנת.

לידיעה כללית,נורת תקלה מהבהבת לא תאפשר לרכב לעבור טסט.

אם לא חל שינוי בהתנהגות הרכב (גמגומים/קרטועים ,יתכן שזו תקלת חיישן חמצן/ממיר אבל כמובן,יש לאבחן בוודאות).

אם יש גמגומים/קרטועים- הבעיה במע' ההצתה.

 

הרכב רועד יותר מהרגיל ויש קצת קרטונים במידה ומדבר בבעיה במערכת ההצתה מה טווחי המחירים?

פורסם
הרכב רועד יותר מהרגיל ויש קצת קרטונים במידה ומדבר בבעיה במערכת ההצתה מה טווחי המחירים?

 

פה בארץ כמו כל דבר אחר בארץ. יקר, ויקר מאוד.

 

החלפת מצתים פה בארץ יכולה לעלות בין 400 ל600 ש"ח.

 

אני מאוד ממליץ לך לרכוש ב300-400 שקל סורק טוב (כן יהיה עוד 100-150 ש"ח מיסוי אבל זה משתלם לטווח הארוך). ככה אתה פותר את הבעיה של בדיקת מנורת מנוע ולשלם 100-200 שקל רק בשביל לחבר מכשיר קטן למחשב מנוע.

 

אם יש לך חוש טכני טוב, אני ממליץ לך לבצע את הטיפולים ברכב בעצמך (אך לא ממליץ לבצע טיפול בתקלות בטיחותיות כמו בלמים, כריות אוויר וכד').

גם ההזמנת חלפים בארץ / בחו"ל תהייה זולה יותר מהמוסך עצמו כי הוא כמובן מוכר לך אותם ברווח של 20-100% וגם תלמד לבצע עוד מספר פעולות בסיסיות ברכב שלך.

 

והכי חשוב, אתה תתחיל לחסוך הרבה מאוד כסף.

 

שים לב שבאם אתה מתחיל לבצע טיפולים של החלפת שמנים ופילטרים, חשוב מאוד לא להשליך אותם לאשפה ולשפוך שמנים משומשים לביוב ויש להיפטר מהם בדרכים מבוקרות (על ידי השלכתן בכל מוסך מורשה שלפי החוק חייב לטפל בשמנים ובלאי של פילטרים ולרוב הם מקבלים על כך גם תמריצים כלכליים. ועם זאת תמיד תזכור שאף אחד לא חייב לך כלום ותמיד תבקש יפה, ואפילו אם הם חייבים ולא מוכנים לקבל מסיבה זו או אחרת תחפש מוסך אחר).

 

הרבה הצלחה.

פורסם
פה בארץ כמו כל דבר אחר בארץ. יקר, ויקר מאוד.

 

החלפת מצתים פה בארץ יכולה לעלות בין 400 ל600 ש"ח.

 

אני מאוד ממליץ לך לרכוש ב300-400 שקל סורק טוב (כן יהיה עוד 100-150 ש"ח מיסוי אבל זה משתלם לטווח הארוך). ככה אתה פותר את הבעיה של בדיקת מנורת מנוע ולשלם 100-200 שקל רק בשביל לחבר מכשיר קטן למחשב מנוע.

 

אם יש לך חוש טכני טוב, אני ממליץ לך לבצע את הטיפולים ברכב בעצמך (אך לא ממליץ לבצע טיפול בתקלות בטיחותיות כמו בלמים, כריות אוויר וכד').

גם ההזמנת חלפים בארץ / בחו"ל תהייה זולה יותר מהמוסך עצמו כי הוא כמובן מוכר לך אותם ברווח של 20-100% וגם תלמד לבצע עוד מספר פעולות בסיסיות ברכב שלך.

 

והכי חשוב, אתה תתחיל לחסוך הרבה מאוד כסף.

 

שים לב שבאם אתה מתחיל לבצע טיפולים של החלפת שמנים ופילטרים, חשוב מאוד לא להשליך אותם לאשפה ולשפוך שמנים משומשים לביוב ויש להיפטר מהם בדרכים מבוקרות (על ידי השלכתן בכל מוסך מורשה שלפי החוק חייב לטפל בשמנים ובלאי של פילטרים ולרוב הם מקבלים על כך גם תמריצים כלכליים. ועם זאת תמיד תזכור שאף אחד לא חייב לך כלום ותמיד תבקש יפה, ואפילו אם הם חייבים ולא מוכנים לקבל מסיבה זו או אחרת תחפש מוסך אחר).

 

הרבה הצלחה.

 

האמת שאין לי כל כך ידע הרכבים כך שתבצע דברים בעצמי זה לא הכיוון.. פשוט קצת קצר בכסף ואני חייב שהרכב יהיה תקין.... זאת אומרת שהחלפת מצאתי אם זאת התקלה זה עד 600 בערך? ובגלל הבדיקה אני אמור לסגור את הכל ב850 ככה?

פורסם (נערך)

אני לעולם לא אבצע פעולות כאלו במוסך כך שאין לי ידע לומר לך כמה העלות הזאת ספציפית עלולה להיות.

מה שכן, לפי טווח המחירים של מידרג זה נא בין 400 ל1000 ש"ח כשבממוצע 80% משלמים בין 400 ל 500 ש"ח על החלפתצ מצתים.

 

ממליץ לך שאם אתה לוקח את הרכב למוסך ובאמת מדובר במצתים, להחליף כבר את כולם ולא רק את מה שתקול. מאחר ולאחרים יש בלאי קיים ולא יחלוף הרבה זמן עד שגם הם יפסיקו לעבוד, ואז שוב פעם יהיו בעיות עם המנוע. ובלאי שקיים ולא הוחלף עלול לגרום לבלאי "חדש" שיגרום לעוד תקלות.

 

בנוסף לכך, שאתה לוקח את הרכב למוסך תשב על העורק של המוסכניק גם אם הוא נראה עצבני, הרבה מהם לא עושים את מה שהם אמורים לעשות לצערי (תופעה גלובלית) ותוודא שאם הוא אמור להתקין לך חלף חדש, הוא באמת מתקין לך חלף חדש מקופסא (אם זה פלאגים למשל) לא פתוחה או ושהכל לא רק נראה חדש, אלא גם מהניילונים (אטום - כמו קלאץ' למשל) - אחרת הוא גובה ממך מחיר על מוצר חדש שבפועל הוא ממחזר חלפים ובקרוב שוב פעם תצטרך טיפול - גם זה טריק ידוע לשימצה אצל מוסכניקים מכל העולם.

 

צירפתי לך קישור לאתר של מידרג עם מחירון.

עריכה אחרונה על ידי Uria3402
פורסם
פה בארץ כמו כל דבר אחר בארץ. יקר, ויקר מאוד.

 

החלפת מצתים פה בארץ יכולה לעלות בין 400 ל600 ש"ח.

 

אני מאוד ממליץ לך לרכוש ב300-400 שקל סורק טוב (כן יהיה עוד 100-150 ש"ח מיסוי אבל זה משתלם לטווח הארוך). ככה אתה פותר את הבעיה של בדיקת מנורת מנוע ולשלם 100-200 שקל רק בשביל לחבר מכשיר קטן למחשב מנוע.

 

אם יש לך חוש טכני טוב, אני ממליץ לך לבצע את הטיפולים ברכב בעצמך (אך לא ממליץ לבצע טיפול בתקלות בטיחותיות כמו בלמים, כריות אוויר וכד').

גם ההזמנת חלפים בארץ / בחו"ל תהייה זולה יותר מהמוסך עצמו כי הוא כמובן מוכר לך אותם ברווח של 20-100% וגם תלמד לבצע עוד מספר פעולות בסיסיות ברכב שלך.

 

והכי חשוב, אתה תתחיל לחסוך הרבה מאוד כסף.

 

שים לב שבאם אתה מתחיל לבצע טיפולים של החלפת שמנים ופילטרים, חשוב מאוד לא להשליך אותם לאשפה ולשפוך שמנים משומשים לביוב ויש להיפטר מהם בדרכים מבוקרות (על ידי השלכתן בכל מוסך מורשה שלפי החוק חייב לטפל בשמנים ובלאי של פילטרים ולרוב הם מקבלים על כך גם תמריצים כלכליים. ועם זאת תמיד תזכור שאף אחד לא חייב לך כלום ותמיד תבקש יפה, ואפילו אם הם חייבים ולא מוכנים לקבל מסיבה זו או אחרת תחפש מוסך אחר).

 

הרבה הצלחה.

בס"ד

 

סורק ב-400 ש"ח???

גם אחד ב- 80 יעשה אחלה עבודה פלוס, אין ל-מה לקפוץ מעל לפופיק.

תבדוק מה התקלה, במידה ומדובר על פלגים /חוטמ הצתה, תפעיל יוטיוב ותראה אם ישנו סרטון שמלמד איך להחליף על הרכב שלך.

באמת שלא מדובר בעבודה מסובכת.

 

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

המצתים באקסנט הם מצתים רגילים לחלוטין ולא ארידיום. מחירם ל 4 מצתים ביחד כ 80 שח מקסימום של דנסו/ בוש/ ngk. כך שאין סיכוי בעולם שהחלפה תעלה 400 שח גם לא במורשה. עלות עבודה להחלפה באקסנט לא אמור להגיע גם ל 100 שח זו עבודה של בערך 5 דקות ללא קפה.

כמובן שלפני החלפת מצתים חובה לסרוק את התקלה ולראות מה קוד התקלה ייתכן ויש סליל הצתה שמזייף ונחוץ החלפה.

×
×
  • תוכן חדש...