Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7760 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תיקון, זו הדרגה שלפני סמל ראשון.

http://www.police.gov.il/al_hamishtara/dargot_u_smalim/01bd_darg.asp

הייתה לי חברה שוטרת 3.5 שנים, חלק מתפקידי היה להחזיק את הדרגות בזמן שהיא תפרה אותן...

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

אם אתה מדבר על המשטרה החשאית אז סמ"ש זה Smert spionam, אגף ששייך לדירקטוראט החמישי בNKVD ותפקידו להיות מוקד הרשע עלי אדמות.

למזלנו, הם נסגרו רשמית אחרי המלחמה הגדולה ומעשית הפסיקו לפעול אחרי שחוסל לברנטי בריה.

 

הכל אמת.

פורסם
אם אתה מדבר על המשטרה החשאית אז סמ"ש זה Smert spionam, אגף ששייך לדירקטוראט החמישי בNKVD ותפקידו להיות מוקד הרשע עלי אדמות.

למזלנו, הם נסגרו רשמית אחרי המלחמה הגדולה ומעשית הפסיקו לפעול אחרי שחוסל לברנטי בריה.

 

הכל אמת.

ובעברית?

 

לפי מה שהבנתי אלה היו מן "מרגלי המוות" או משהו שהתעללו בקורבנות ואז רצחו אותם באכזריות?

 

וזה אגף שהיה קיים בזמנו בגרמניה הנאצית? חלק מהגסטאפו?

פורסם
שמישהו יסביר לו שה-נ.ק.וו.ד הייתה אימתו הורתו של ה-ק.ג.ב.

 

ובריה היה אביו הרוחני של אנדרופוב.:?

ק.ג.ב? אז מדובר פה על בריה"מ לשעבר?

 

עכשיו מי זה בריה ואנדרופוב?

פורסם

http://www.fresh.co.il/vBulletin/printthread.php?t=18392

 

 

 

 

אנדרופוב היה ראש הק.ג.ב. , והגיע להיות הנשיא (או יו"ר המפלגה ,איך שלא קראו לזה אז).

אם אני זוכר נכון ,הוא היה אחרי ברז'נייב , ולפני גורבצ'וב (היה עוד מישהו לפניו שהחזיק שבועיים לפני שעבר למאוזוליאום , או משהו בסגנון).

פורסם
http://www.fresh.co.il/vBulletin/printthread.php?t=18392

 

 

 

 

אנדרופוב היה ראש הק.ג.ב. , והגיע להיות הנשיא (או יו"ר המפלגה ,איך שלא קראו לזה אז).

אם אני זוכר נכון ,הוא היה אחרי ברז'נייב , ולפני גורבצ'וב (היה עוד מישהו לפניו שהחזיק שבועיים לפני שעבר למאוזוליאום , או משהו בסגנון).

פפשש, סיפור מעניין...

פורסם

אם אתה כבר מפנה ללינקים לפחות תפנה לויקי (אהמ אהמ ערך נבחר אהמ אהמ גולאג אהמ לברנטי בריה :))

 

לארגון הסובייטי קראו SMERSH וזה רשת"ב של Smert Shpionam, "מוות למרגלים", חלק של המשטרה החשאית שתפקידו להעלים בדרכים שונות כל מי שנחשד כמרגל (וזה כל אחד)

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
כמו שנכתב בכותרת, אני צריך לדעת מהו סמ"ש.

 

תודה, ופורים שמח

יש כאן לינק עם קישור ישיר לאתר של משטרת ישראל לדרגות העיטורים וסמלים.

http://www.police.gov.il/al_hamishtara/dargot_u_smalim/01bd_darg.asp

 

ליטל

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

×
×
  • תוכן חדש...