Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7767 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
טוב - אזעקת שווא - רק על אופנועי הים של ימאהה :)

חבל, אחרי שקניתי כבר FX160 Runner Wave ו- GPR 1300R אני מעוניין בעוד 2 כלים...

Finger's gonna kill me.

פורסם
טוב - אזעקת שווא - רק על אופנועי הים של ימאהה :)

מה אזעקת שווא!?

 

ואני כבר תליתי שלט על המרפסת של הבית "נשיא - יבואן ימאהה" ....פייייי.....

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם

באסה, אולי חב' "מאיר" היתה לוקחת את היבוא של YAMAHA על עצמה. לפחות שם יודעים להתנהג ללקוחות. אני לא אומר שבכל סנפי מטרו לא יודעים להתנהג ללקוחות, אבל ישנו סניף ספציפי שממש מתיחסים אליך כאילו אתה סתם מפריע להם בעבודה. טובב....הפסד שלהם!

 

אופ טופיק:

לא משנה במה אתם עוסקים הלקוח תמיד NO' 1!!!

פורסם
מה אזעקת שווא!?

 

ואני כבר תליתי שלט על המרפסת של הבית "נשיא - יבואן ימאהה" ....פייייי.....

באמת ראיתי היום משרד כזה. לא הבנתי למה "קפה הנשיא" התרחב לאופנועים....האם הנשיא הוא זה שעומד מאחורי הקפה הצבאי האיכותי?? מחר בכולבוטק.....הקשרים בין עולם האופנועים לערכות קפה במילואים......:beerchug::smilecolr:silly::loco::multi:

 

אגב ....האם נכונה השמועה שאופנועי הנשיא הוברחו במכולות קפה כדי להטעות את כלבי הגישוש?

 

:onfire::ok::splat:

פורסם

נ.ב

 

היחס שמקבלים מאנשי המכירות בהונדה (בדרך השלום 9) ממש מדהים! ומה שיותר מדהים, שהיחס נשאר אותו דבר, אם לא יותר טוב, גם אחרי הקניה! ואני בטוח שבזה כולם יסכימו איתי!

פורסם
באסה, אולי חב' "מאיר" היתה לוקחת את היבוא של YAMAHA על עצמה. לפחות שם יודעים להתנהג ללקוחות. אני לא אומר שבכל סנפי מטרו לא יודעים להתנהג ללקוחות, אבל ישנו סניף ספציפי שממש מתיחסים אליך כאילו אתה סתם מפריע להם בעבודה. טובב....הפסד שלהם!

 

אופ טופיק:

לא משנה במה אתם עוסקים הלקוח תמיד NO' 1!!!

נכון מאד. לא מספיק שכלים של הונדה מתומכרים כמו רולס רויס. בואו נוסיף גם את ימהה לחגיגה.

רונין-רוכב ללא אופנוע

×
×
  • תוכן חדש...