Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2679 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם יורשה לי בבקשה להדחף לשרשור הזה ולא מנקודת מבט משפטית-

 

למה כבודו מניח שהפוגע הוא אדם מרושש וחסר כל אמצעים?

למה כבודו מוכן לקבל את הפגיעה ואת עצם התיקון העצמי כגזירת גורל?

האם ניסית ליצור קשר עם הפוגע?

קבל הצעת מחיר ממוסך ושלח את זה ביחד עם הסרטון לפוגע (במידה ויש איך). יש הפתעות בחיים, אולי הוא לא כזה בעייתי ומרושש כמו שאתה מסיק ואולי ייקח אחריות על מעשיו.

 

 

היי, הבנאדם לא מוכן לקבל אחריות ומתנער.

אין פה עם מי לדבר בכלל...

פורסם

אתה לא צריך לדבר, אתה תובע, מגיע לבית משפט, מציג דוח שמאי, סרטון, תאור התאונה, זוכה ומקבל פסק דין.

 

שילם? נהדר.

לא שילם, הולך להוצאה לפועל.

אין לו כסף, לא תראה גרוש.

 

בגלל שלא ישלם, הוצאה לפועל תעכב לו הוצאת רשיון נהיגה (אבל זה פעם ב 5 שנים ולא בטוח שמתריד אותו לנהוג ללא רשיון) ותוציא לו צו עיקוב יציאה מהארץ.

 

יעבור יום...יעברו יומיים, תעבור שנה, יעבורו שנתיים...ביום מן הימים, מבטיח לך שתקבל טלפון עם דמעות "אחי...אני עם המשפחה בשדה תעופה, לא נותנים לי לטוס עם המשפחה, תבטל את הצו...".

 

אז תראה את הכסף שלך עם ריבית והצמדה.

 

(הודעה של ישה "קישקוש" בעוד 3...2...1...)

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אחי

 

אתה חי בסרט טורקי

 

אבל זה טוב רק בתוספת לעיקול שאני ממליץ עליו.

 

ואת ההגבלות שציינת הרשם לא ייתן אם לא תראה שנקטת באמצעים אחרים פחות דרקוניים לגביית החוב.

 

האא עיקול למשל ..

 

ראה כאן לקראת הסוף באות מודגשת.

 

https://www.kolzchut.org.il/he/%D7%94%D7%92%D7%91%D7%9C%D7%94_%D7%A2%D7%9C_%D7%A7%D7%91%D7%9C%D7%94,_%D7%94%D7%97%D7%96%D7%A7%D7%94_%D7%90%D7%95_%D7%94%D7%90%D7%A8%D7%9B%D7%AA_%D7%AA%D7%95%D7%A7%D7%A3_%D7%A9%D7%9C_%D7%93%D7%A8%D7%9B%D7%95%D7%9F_%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C%D7%99_%D7%90%D7%95_%D7%AA%D7%A2%D7%95%D7%93%D7%AA_%D7%9E%D7%A2%D7%91%D7%A8_%D7%A9%D7%9C_%D7%97%D7%99%D7%99%D7%91_%D7%91%D7%94%D7%95%D7%A6%D7%90%D7%94_%D7%9C%D7%A4%D7%95%D7%A2%D7%9C

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

שום סרט,

אתה צודק ואני צודק, פשוט מדובר בשני שלבים שונים בטיפול בחוב.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

זה הסרט

 

"בגלל שלא ישלם, הוצאה לפועל תעכב לו הוצאת רשיון נהיגה (אבל זה פעם ב 5 שנים ולא בטוח שמתריד אותו לנהוג ללא רשיון) ותוציא לו צו עיקוב יציאה מהארץ.



 

יעבור יום...יעברו יומיים, תעבור שנה, יעבורו שנתיים...ביום מן הימים, מבטיח לך שתקבל טלפון עם דמעות "אחי...אני עם המשפחה בשדה תעופה, לא נותנים לי לטוס עם המשפחה, תבטל את הצו...".

 

אז תראה את הכסף שלך עם ריבית והצמדה."

 

אף חייב לא יסע לחו"ל כאשר יש לו עיכוב יציאה, הוא יטפל בהסדרת החוב לפני כן.

 

אבל בלי השלב שלי , לא מגיעים לשלב שלך, וכנראה שהבן אדם ישלם אם יש לו כסף , עוד בשלב שיקחו לו את הטוארג.

 

מניח שמי שנוהג עם טוארג יהיה לו את הכסף לשלם , רק פות"ש לא מאמין בזה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אולי תבדוק מחירי טוארג, ב 25 אלף שקל אתה "מביא" אחלה נבלה שאפילו נראית לא רע חיצונית.

אחת שנראית רע חיצונית ("

כן, טוארג...שנת 2008 אם אני לא טועה. נראה גרוטאה."

) תעלה אפילו פחות.

 

 

רוב החייבים הסדרתיים בהוצאה לפועל זה כאלה שפעמיים שלוש בשנה הוא ביעד הנוכחי שיש בו קזינו (ובריכה, צריך גם להביא את המכה בקזינו וגם להרביץ למציל לחופשה מושלמת).

 

המון (!!!) מתשלומי החובות בהוצאה לפועל נפתרים כאשר הבן אדם בא להעמיס את המשפחה לחופשה בוורנה ומגלה פתאום שעוצרים אותו מלצאת.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לי קרה אותו סיפור בדיוק . לאחר כמה מכתבים רשומים אליו הבנתי שאין עם מי לדבר .

 

תבעתי את הביטוח שלי , שילמתי השתתפות עצמית ועליית פרמיה בשנים הבאות והמשכתי הלאה בחיי .

 

ראה זאת כמקרה שפגע בך שב"ח פלסטיני או מהגר עבודה מהתחנה המרכזית הישנה.

 

הרי לא תיסע לשטחים או לדרום תל אביב לרדוף אחריו.

פורסם

^^^

 

לא חושב שצריך במקרה הזה להרים ידיים

 

יתבע כנראה שהפוגע לא יגיב, תקבל פסק דין לטובתך או יגיב ויפסיד במשפט ותן להוצאה לפועל לגבות את החוב.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
זה הסרט

 

"בגלל שלא ישלם, הוצאה לפועל תעכב לו הוצאת רשיון נהיגה (אבל זה פעם ב 5 שנים ולא בטוח שמתריד אותו לנהוג ללא רשיון) ותוציא לו צו עיקוב יציאה מהארץ.



 

יעבור יום...יעברו יומיים, תעבור שנה, יעבורו שנתיים...ביום מן הימים, מבטיח לך שתקבל טלפון עם דמעות "אחי...אני עם המשפחה בשדה תעופה, לא נותנים לי לטוס עם המשפחה, תבטל את הצו...".

 

אז תראה את הכסף שלך עם ריבית והצמדה."

 

אף חייב לא יסע לחו"ל כאשר יש לו עיכוב יציאה, הוא יטפל בהסדרת החוב לפני כן.

 

אבל בלי השלב שלי , לא מגיעים לשלב שלך, וכנראה שהבן אדם ישלם אם יש לו כסף , עוד בשלב שיקחו לו את הטוארג.

 

מניח שמי שנוהג עם טוארג יהיה לו את הכסף לשלם , רק פות"ש לא מאמין בזה.

 

לידיעת חבר הפורום ישה:

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5470237,00.html#autoplay

שמיים סגורים: זינוק בגביית חובות בנתב"ג



הכלי האפקטיבי של ההוצאה לפועל: ב-2018 נגבו כ-8.7 מיליון שקל מחייבים שביקשו לצאת לחו"ל, עלייה משמעותית בהשוואה לשנה הקודמת. הסיבה: גידול חד במספר היוצאים לחו"ל בעקבות מדיניות שמיים פתוחים

 

אפקט נוסף למדיניות השמיים הפתוחים והנסיעות הרבות של ישראלים לחו"ל. מתברר שקיימת עלייה משמעותית בגביית חובות להוצאה לפועל בשנת 2018 במעברי הגבול. מדובר במקרים בהם חייבים העדיפו לשלם את חובם בנתב"ג כדי שיתאפשר להם לטוס לחו"ל. ב-2018 נגבו במעברי הגבול כ-8.7 מיליון שקל מחייבים שיציאתם לא התאפשרה עד שישלמו את חובם.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לי קרה דבר דומה, לפני שנים. הפעלתי ביטוח, וחברת הביטוח עצמה ( AIG) , תבעה אותו אישית עבור הנזקים שלה (מה שהיא שילמה מעל ההשתתפות העצמית) והנזק שלי (השתתפות עצמית).

הם הגיעו להסדר מחוץ לבית משפט כשחילקו לנהג הפוגע את התשלום ל 18 צ'קים. רק כאשר כל הצ'קים נפדו (הם קוראים לזה "שיפוי מלא" ), החזירו לי את ההשתתפות העצמית ומחקו לי את התביעה מהעבר הביטוחי.

כיום: סקודה קודיאק 1.5, פיג'ו 108 1.2
לפני: סקודה אוקטביה  *  סיטרואן C2VTS ❤️ *  פיג'ו 206  *  מזדה 3 * רובר 214SI ידנית ❤️ * מזדה לנטיס  * פורד אריקה ידנית
פורסם
לידיעת חבר הפורום ישה:

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5470237,00.html#autoplay

 

כלי מאוד "אפקטיבי"

 

יש 2.5 מיליון תיקים בהוצל"פ

 

כמות המטומטמים שמגיעים למעבר גבול כשיש להם חוב הוא כ 1800 חייבים. (ממוצע לתיק 5000 סה"כ גביה 8.7 מיליון ש"ח)

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...