Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2710 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המישלן המקוריים (שנת 2015) מתחילים להתייבש וזקוקים להחלפה.

מחפש המלצה לצמיג במידה 205/55R16 כשיש רק דרישה אחת: שקט.

צריכת דלק, מחיר, אחיזה וכו' לא רלוונטים. מעוניין בצמיג שקט ככל האפשר.

 

אשמח להמלצות.

פורסם

גודייר אפישנגריפ מאוד מומלצים פה בפורום.

 

אני שמתי אותם בC4 שלי (אותה מידה כמו שלך) וכן צמיג מעולה נח ושקט מאוד. ממליץ בחום.

 

אל תשלם יותר מ310 לצמיג. ותוודא שלא מדובר בתוצרת תורכיה.

יום טוב גם לך

פורסם (נערך)

תודה על התשובות.

 

עכשיו שמתי לב שביד2 יש דירוג רעש לצמיגים:

https://tires.yad2.co.il/compare?diameter=6&aspectRatio=13&width=18&orderBy=NoisePower

 

עד כמה זה אמין? ה-Goodyear EfficientGrip מופיע כצמיג הכי שקט, וה-Premacy מעט אחריו.

עריכה אחרונה על ידי Quad
פורסם

גודייר EFFI-GRIP אכן צמיג שקט, עם אחיזה טובה. (מניסיון ב 2 הרכבים- ממליץ בחום),

מקביל לו במחיר פחות או יותר- קונטיננטל

מעט יותר זול ממנו יש DUNLOP, הנקוק, ועוד.

ממליץ לך לעשות חיפוש זריז באתרי הצמיגים השונים- לעיתים יש מבצעים שם, רק כדאי לוודא ארץ ייצור ותאריך ייצור.

פורסם

אני החלפתי לאחרונה באותה מידה פרמסי 3 שהתייבשו דיי מהר והרעישו נורא לאפישנט גריפ חדשים והשיפור ניכר בכל התחומים.

מקווה שהם לא יתייבשו באותה מהירות.

פורסם

מכיוון שהיו לי את הגודייר ואת הפרמאסי 3 ב307 אין מה להשוות בכלל,המישלין שקט יותר,נוח יותר,אוחז יותר,ושורד הרבה יותר טוב את השנים.

×
×
  • תוכן חדש...