Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2773 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי

היות וחיפשתי ולא קיבלתי תשובה חד משמעית לסוגי השמנים המומלצים אותם אני יכול לרכוש לרכב,ארצה לשאול:

מהם תקני השמן המומלצים למנוע 1.4 ,קיה ריו,צורה ישנה אותם אוכל לשים במנוע?

ארצה לשאול האם SL/SM או ACEA A5 הם המומלצים ומהו הטוב ביותר?

בנוסף,האם כדאי לרכוש שמן 5W40 או 5W30(מתלבט בין SHELL/VALVOLINE)

פורסם

מקפיץ.

 

מבקש לדעת האם יש צורך לשלב בין צלחות של hiq ורפידות מקוריות והאם הם מומלצים או שיש חברה אחרת ,והאם לרכוש רפידות וצלחות מאותו הסוג.

בנוסף,אשמח לדעת מה נוהל החלפת שמן הברקס ברכב והכמות המומלצת?

אשמח אם תוכלו להבהיר את הנושא של שמן המנוע+רפידות וצלחות בלם

פורסם

לגבי השמן: אמור להיות רשום לך בספר רכב את הסוג המומלץ, לפעמים לפי האקלים המקומי. valvoline ו shell שתיהן חברות מצויינות.

רפידות וצלחות: אפשר לשלב בין חברות שונות כי כל החברות שתומכות בדגם של הרכב שלך מתכננות את המוצר ע"פ המוצר המקורי. HIQ היא חברת בת של קונצרן קוראני גדול והיא אינה אנונימית.

 

נוהל נוזל בלמים: אם הכוונה לכל כמה זמן, אני מחליף כל שלוש שנים, יש ספרות שממליצה גם כל שנתיים.

פורסם

תודה לגבי התשובות.

לגבי שילוב בין צלחות hiq לרפידות מקוריות הגיע ממקום שקראתי שרפידות Hiq קצת חלשות/עדינות בבלימה חזקה ומתכלות מהר.

לגבי השמן,ארצה לשאול מהו רף המינימום לעמידה בתקן שמן sl/sm או שפשוט צריך Acea a5,מכיון שהספרות מדברת על מנוע 1250 ולא 1400 כפי שאני מחזיק,לכן אשמח לעזרה.

פורסם

לאחר בדיקה באוטודאטא יש המלצה למנוע 1.25 בלבד,שאומרת להשתמש בשמן בתקן sl ל5w30.

האם שמן בדרגת 5w40 ,api sn וAcea c3 מומלץ לרכב שלי,בעל מנוע 1.4 בנזין?

×
×
  • תוכן חדש...