Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2784 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם .

נדלקה אצלי ברכב נורת לחץ אויר וכמובן הלכתי למלא אויר בכל הצמיגים .

באחד מהם באמת היה חסר והדבר הושלם.

אבל נורת לחץ אוויר לא נעלמת מה אפשר לעשות?

 

תודה מראש לכל העוזרים.

Hu: pioneer dehx6650bt comp:focal ps165 Amp: focal r4280 sub: more primo

פורסם (נערך)

צריך לבדוק מדוע היה חוסר באחד הגלגלים -אם חוסר משמעותי אולי תקר בגלגל ? אם כך קודם לטפל בזה.

שלב הבא,בהנחה שכל הצמיגים תקינים:

האם מילאת אוויר גם בגלגל הרזרבי ? אם לא אז מלא גם בו,סע כ 1 ק"מ ובדוק אם המנורה נשארת דלוקה ובנוסף,בדוק האם יש בספר הרכב הוראות לאיפוס לאחר שהמנורה נדלקת.

לא חוזרת לדלוק, מצויין ,אם כן- לחבר סורק תקלות ולבדוק שהבעיה לא באחד מחיישני לחץ אוויר בגלגלים( לרכב שלי בסמלון החלפתי חיישן אחרי ששום דבר לא עזר ובאותו היום הוחלפו בשתי מכוניות זהות לשלך 2015 ו 2016- החיישנים עדינים ורגישים למכות חזקות מפסי האטה ומירידה לא זהירה ממדרכות- מצורפת תמונה של מה שנשאר מחיישן זהה שהתפרק מהרכב שלי להמחשה בלבד כי החלקים אינם זהים אחד לאחד כמובן.

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?656549-%D7%AA%D7%A7%D7%9C%D7%AA-%D7%AA%D7%A6%D7%95%D7%92%D7%AA-%D7%9E%D7%95%D7%9C%D7%98%D7%99%D7%9E%D7%93%D7%99%D7%94-%D7%A9%D7%94%D7%AA%D7%A4%D7%AA%D7%97%D7%94-%D7%9C%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A8%D7%AA-%D7%9C%D7%97%D7%A5-%D7%90%D7%95%D7%95%D7%99%D7%A8-%D7%A9%D7%9E%D7%A1%D7%A8%D7%91%D7%AA-%D7%9C%D7%94%D7%99%D7%9B%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%94-%D7%A1%D7%99%D7%95%D7%95%D7%99%D7%A7-2013

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...