Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הגיר בסקודה אוקטביה VRS החדשה, DSG 7 רטוב, אמין מהישנות ?


igalkr11
שימו לב! השרשור הזה בן 2026 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

לאחרונה יצא הגיר החדש מבית פולקסווגן DSG 7 רטוב.

הגיר מגיע בסקודה אוקטביה Vrs החדשה ויש מצב בעוד רכבים מהקונצרט אבל אני לא כל כך יודע באילו.

הבנתי שהגיר הנ"ל הרבה יותר אמין מהגיר DSG 7 יבש ואפילו טוב יותר מי DSG 6 שמגיע בלאון קופרה וגולף GTI.

אשמח לשמוע קצת מידע על הגיר.

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בס"ד

 

ככלל, גיר רטוב, אמין בהרבה מגיר יבש, עקב אכילס שלו, אלו עלויות הטיפול בו.

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גיר 7 הילוכים רטוב הוא דגם חדש יחסית שמגיע ברכבי הספורט של הקונצרט. אני קורא הרבה בפורומים רלוונטיים ונראה שאין תלונות על הגיר הזה.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיר הרטוב של סקודה אכן אמין יותר ולא סולבת מבעיית המצמדים של הגיר היבש.

העניין הוא שהטיפולים בו עולים לא פחות מהחלפת מצמדים בDSG יבש.

אז אולי אתה לא נתקע באמצע הכביש, אבל אתה מרגיש את הנזק בכיס לא פחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תוסיף לזה מסחריות של VW.

ואג פיתחו במקביל כמה תיבות רובוטיות בשיתוף עם חברות שונות, אבל כולם קיבלו את השם DSG.

לגיר הזה אין קשר לגיר היבש DQ200.

גיר 7 הילוכים הראשון היה DQ500 לרכבי ספורט חזקים(מאוד), מאוחר יותר פיתחו את ה"גרסת לייט" שלו DQ380\1.

אין יותר מדי מידע על הגירים האלה באינטרנט, אבל ממה שאני מכיר - הם די אמינים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיר הרטוב של סקודה אכן אמין יותר ולא סולבת מבעיית המצמדים של הגיר היבש.

העניין הוא שהטיפולים בו עולים לא פחות מהחלפת מצמדים בDSG יבש.

אז אולי אתה לא נתקע באמצע הכביש, אבל אתה מרגיש את הנזק בכיס לא פחות.

על אלו טיפולים אתה מדבר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בס"ד

החלפות של שמן, ומצמדים, יקרות מאוד.

הטיפול היחיד שצריך הוא כל 60 אלף ק"מ החלפת שמן - 1500 שקל (עשיתי ב GTI הקודמת שלי ) ולא יודע על איזה מצמדים אתה מדבר :shock:

 

הגיר אמין ומעולה

 

בדקתי היום. החלפת שמן במוסך מומחה VAG מחזירה עודף מ-1000 ש"ח.

זה רחוק מאד מעלות מצמדים/מכטרוניקס לגיר היבש.

בדיוק

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בס"ד

 

א. לא אמרתי שהגיר לא אמין (גם לי יש כזה)

ב. במידה ויש צורך להחליף מצמדים עקב בלאי, העלות גבוהה מאוד.

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2026 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...