Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

10 טיפים לשיפור החיים שלכם ברכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
עליה בצריכת דלק וזיהום אוויר.

 

קיימת, אך קטנה. תחשוב שצריך עוד תדלוק או שניים כל שנה, לכל היותר. גם ברמה של צי הרכב הלאומי רוב המחקרים מצאו שהדלקת אורות ביום שווה את העלויות הנוספות.

 

אורות יום ייעודיים בהחלט עדיפים, אבל עדיין.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

טיפ שמסכם חצי מהטיפים בכתבה: RTFM

לקרוא את הספר לנהג שמסופק עם הרכב, כך תדעו לתפעל את מערכות הרכב בצורה מיטבית, וכבונוס תחסכו שאלות מפגרות מעמוס השרת.

יום טוב גם לך

פורסם

חזרנו לימי stio

 

ואדים, גם מחשב ה-ABS או מגבר הבלמים צורכים אנרגיה, אז לוותר על פיצ'ר בטיחות?

 

הבעיה ב-DRL היא שהוא כולל רק פנסים קדמיים ולא אחוריים. לטעמי צריך להגדיל תאורה, לא לצמצם אותה. מדובר באמצעי בטיחות מהדרגה הראשונה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
הבעיה ב-DRL היא שהוא כולל רק פנסים קדמיים ולא אחוריים.

 

ממה שאני קורא, באור יום לפנסים האחוריים אין תרומה לניראות.

 

ואם להיות הוגנים, המידע בנוגע לאורות מעבר מצביע על תרומה נמוכה לנראות באור יום בהיר, לפחות מן החזית. למעשה, מייקל פיין1 מסיק:

 

On the basis of these investigations it is recommended that immediate headlights (that is, lowbeam headlights[...] not be encouraged inAustralia.[...] the effectiveness of their ability to increase a vehicle’s visibility can beshown to be marginal, at best, in many road situations that are encountered in Australia.

 

יש כמובן מקום לחלוק עליו, מאחר והאלומה של אורות המעבר מוסטת ימינה כך שגם אם היא אינה יעילה מן החזית, היא תהיה יעילה בהבלטת הרכב מול משתמשי דרך המגיעים מימינו, אבל בוא לא נרמה עם הנתונים.

____________

1 Michael Paine, A Review of Daytime Running lights (NRMA Motoring & Services and RACV: June 2003), p. 4

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

שכל התאורה ברכב תהיה מנורות חסכוניות כמו הdrl , שתהיה גם מקדימה וגם מאחור.

אנשים לא מדליקים אורות באמצע יום קיץ כי "לא צריך", אז בשביל מה יש לכם drl? תבטלו אותו וזהו...

בכל פעם שעולה הנושא הזה, אני נגנב מחדש על העקשנות של מתנגדי "אורות ביום" :shock:

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

אצלי לפחות, כשמדליקים אורות דרך או מעבר - רמת התאורה של הDRL נחלשת [וזה הגיוני כדי לא לסנוור בלילה]

לכן יש יותר תועלת בנסיעה ללא אורות [ועם ברירת מחדל של DRL חזק] מאשר עם אורות דרך / מעבר וDRL חלש

 

הניראות גבוהה הרבה יותר

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם (נערך)

הרבה אנשים נוסעים בלילה עם DRL בלבד, ואינם מוארים מאחור. הפעלת ה-DRL גם מאחור תפתור, או, לפחות, תקל, על בעיה זו.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
הדבר הכי חשוב ברכב - מים. שתמיד יהיו לכם מי שתיה באוטו.לפחות בקבוק קטן של חצי ליטר.

 

אם הכוונה שלך הייתה לבקבוק מים שישכב תחת החום/שמש ברכב (במיכל הפלסטיק שלו) ולשתות אותו לאחר שבועות/חודשים שהוא שוכב שם (מכיר אנשים כאלו) אז מצבך לא טוב.

אלה אם כן התכוונת לקחת איתך מים טריים מדי יום לדרך, זה נכון.

 

 

מושבים - אחת ולתמיד, בישראל לא קונים רכב עם מושבי עור, או יותר גרוע, דמוי עור. זה צריך להיות דיל ברייקר ברכישת רכב חדש או יד שניה. בטח שלא שמים כיסויי דמוי עור. הישבן שלכם יודה לכם.

 

רוב הרכבים מגיעים בשילובים של אלקנטרה ועור בצדדים/תמיכה וכו', כאשר האלקנטרה זה למעשה בד סינטתי ולא עור או דמוי עור.

 

ברכבים שבהם יש מושבי עור אמיתי מלאים, הם לרוב יגיעו עם מערכת קירור/חימום מושבים כיוון שאין את חלק האלקנטרה בהם לאוורור מלא.

 

מי שקונה רכב עם מושבי עור מלא אמיתי ללא אוורור מקורי של היצרן זה בהחלט מכה אבל קצת קשה למנות רכבים כאלו המגיעים עם עור מלא ללא המערכות הללו.

 

(נוציא מהמשוואה מוניות המבקשות מושבים דמוי עור או התקנת דמוי עור בכל הרכב, סיוט).

פורסם

יש כיום רכבים שעם פעולת ה DRL ביום, פועלים גם אורות אחוריים ולמעשה זה מתיישר עם החוק שבו יש להם DRL קדמי ואורות אחוריים.

ניתן לראות רכבים כאלו למשל כאשר הם נוסעים בלילה רק עם DRL והפנסים האחוריים פועלים גם כן.

 

DRL זו תרומה נהדרת, אם רק אותם האנשים היו מקפידים שמצב התאורה יהיה על AUTO.

 

חייב לציין שאני מכיר מקרוב בני משפחה שמשום מה משחקים עם המצבים ואני תמיד מסביר ושואל "למה אתם מזיזים את המצב?" הרי אם נכנסים לחניון, האור דולק, יוצאים ממנו כבה... נוסעים בלילה זה דולק לבד נוסעים ביום גם הכל עובד לבד, אז למה?

 

זה קורה... מתמודדים.

פורסם
רוב הרכבים מגיעים בשילובים של אלקנטרה ועור בצדדים/תמיכה וכו', כאשר האלקנטרה זה למעשה בד סינטתי ולא עור או דמוי עור.

טעות. אלקנטרה זה בכלל שם של חברה, והחומר הטריידמארקי שלה הוא דמוי זמש (עור הפוך) ולא בד.

 

ברכבים שבהם יש מושבי עור אמיתי מלאים, הם לרוב יגיעו עם מערכת קירור/חימום מושבים כיוון שאין את חלק האלקנטרה בהם לאוורור מלא.

 

טעות. יש המון (המווווון) רכבים עם מושבי עור אמיתי מלאים בלי שום קירור. חימום לא קשור, זו מערכת אחרת לחלוטין.

 

מי שקונה רכב עם מושבי עור מלא אמיתי ללא אוורור מקורי של היצרן זה בהחלט מכה אבל קצת קשה למנות רכבים כאלו המגיעים עם עור מלא ללא המערכות הללו.

 

אמנה לך כמה שתרצה.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

בנוסף, גם לרובם המוחלט של הרכבים עם ריפודי עור ואוורור למושבים, אין אוורור למושבים האחוריים. אפליה!

 

Sent from my DynaTAC 8000X using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם
אם הכוונה שלך הייתה לבקבוק מים שישכב תחת החום/שמש ברכב (במיכל הפלסטיק שלו) ולשתות אותו לאחר שבועות/חודשים שהוא שוכב שם (מכיר אנשים כאלו) אז מצבך לא טוב.

 

א. טפו טפו טפו מצבי בסדר גמור.

ב. ממש לא שבועות או חודשים, לא נראה לי שבקבוק מים ברכב היומיומי שלי היה שורד אצלי יותר מחמישה ימים... וגם זה הרבה, לרוב פחות.

שתיה זה חשוב, איכשהו אני מכיר לא מעט אנשים, שלמרות שהם חיים בישראל, לא שותים מספיק מים כול יום. תשתו מים, זה לא יהרוג אתכם.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
טעות. אלקנטרה זה בכלל שם של חברה, והחומר הטריידמארקי שלה הוא דמוי זמש (עור הפוך) ולא בד.

 

אתה משעשע אותי.

 

1. אלקנטרה ברור שזה השם של חברת אלקנטרה S.p.A (גודל האותיות בכוונה)

 

2. זה פותח על ידי מדען יפני

 

3. מה, להמשיך את ההמשך מויקיפדיה?

 

עשיתי שימוש במילה אלקנטרה כי זה המונח המקובל וזה גם מה שיצרני הרכב רושמים, רצית שארשום הקדמה מלאה לפירוש של אלקנטרה?

 

הכוונה הייתה לבד מיקרופייבר דמוי זמש, אבל אם משעמם לך זה גם בסדר.

 

בנוגע לרכבי עם מושבי עור, חושב שפספסת את המילה "לרוב", אבל ברור לכולם שיש לא מעט מקרים גם שבהם מגיעים מושבי עור מלאים ללא כל אוורור.

 

אל תתן לשעמום להרוס אותך.

פורסם
א. טפו טפו טפו מצבי בסדר גמור.

ב. ממש לא שבועות או חודשים, לא נראה לי שבקבוק מים ברכב היומיומי שלי היה שורד אצלי יותר מחמישה ימים... וגם זה הרבה, לרוב פחות.

שתיה זה חשוב, איכשהו אני מכיר לא מעט אנשים, שלמרות שהם חיים בישראל, לא שותים מספיק מים כול יום. תשתו מים, זה לא יהרוג אתכם.

 

אכן, לא שותים הרבה וגם כאשר יש תמי 4 בכמויות ברחבי המשרדים או במקום העבודה - עסוקים מדי וזה מוכר לגמריי.


×
×
  • תוכן חדש...