Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

10 טיפים לשיפור החיים שלכם ברכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בנוסף, גם לרובם המוחלט של הרכבים עם ריפודי עור ואוורור למושבים, אין אוורור למושבים האחוריים. אפליה!

 

Sent from my DynaTAC 8000X using Tapatalk

 

זה ידוע, ברוב המוחלט כמעט של המקרים אין אוורור אחורי למעט מרצדס S500 בסגנון וכו'.

 

לא שיערתי שההתרגשות כאן תהיה גדולה כאשר יש פרטים שהם ברורים מאליו, כנראה שצריך לדקלם פסקאות שלמות בכדי לא להיגרר לשעשוע הזה.

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מוזר. בדיוק אותו הדבר חשבתי על השימוש במילה "רוב" בהודעה אותה ציטטתי.

אבל כנראה שלך יש סטטיסטיקה עדכנית יותר

 

Sent from my DynaTAC 8000X using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

מסתבר

 

Sent from my DynaTAC 8000X using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם
אתה משעשע אותי.

 

1. אלקנטרה ברור שזה השם של חברת אלקנטרה S.p.A (גודל האותיות בכוונה)

 

2. זה פותח על ידי מדען יפני

 

3. מה, להמשיך את ההמשך מויקיפדיה?

 

עשיתי שימוש במילה אלקנטרה כי זה המונח המקובל וזה גם מה שיצרני הרכב רושמים, רצית שארשום הקדמה מלאה לפירוש של אלקנטרה?

 

הכוונה הייתה לבד מיקרופייבר דמוי זמש, אבל אם משעמם לך זה גם בסדר.

 

ה"זה שם של חברה" הייתה הערת אגב לחלוטין, לא העיקר. העיקר היה שזה לא בד כמו שאנחנו רגילים (אריג כותנה) אלא חומר דמוי עור הפוך. ומה שבכלל רציתי לכתוב ושכחתי (:lol:), שהוא הטעות, הוא שברוב המכוניות עם ריפודי עור אין שום אלקנטרה אלא רק עור. עור משולב אלקנטרה יש בעיקר במכוניות ספורטיביות כי אלקנטרה אוחזת יותר טוב הגוף בעוד שעור מחליק.

 

 

בנוגע לרכבי עם מושבי עור, חושב שפספסת את המילה "לרוב"

 

לא פספסתי את המילה "לרוב", הגבתי למילה "לרוב" - היא טעות. ברוב המקרים, ריפודי עור מגיעים ללא אוורור. זה הכל. לא צריך להתנצח על כל דבר, אפשר גם לקבל תיקונים.

 

 

ומושבים אחוריים מאווררים, גם ב-S500 קיימים רק כאופציה ולא כסטנדרט.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

זה בדיוק מה שיש אצלי במונדאו טיטניום - שילוב של אלקנטרה + עור אמיתי.

האלקנטרה הוא במרכז המושב עצמו והגב גם כן ובצידי הכריות האוחזות (מושב די אוחז) ומסביב והיכן שלא נדרש האלקנטרה, עור אמיתי שזה התמיכת ראש, כתפיים, כל מה שעוטף את המושב ובכריות התומכות בירכיים בצדדים.

 

זהו שילוב מנצח לטעמי האישי בלבד ועמיד ביותר (עובדתית), מאוד.

אני כמובן שנאלץ לדאוג לטפח, לשמן ולדחוף לחות בתוך העור ולטפח אותו שלא ייסדק ולאחר קרוב ל 8 שנים, המצב מעולה וכמעט כמו חדש.

פורסם (נערך)

לאור הניסיון האישי שלי:

 

תאורה: משאיר על מצב ON כל הזמן ולאורך כל השנה. באוקטביה, בוולוו ובמאזדה כיבוי הרכב מכבה את התאורה.

בוולוו לא משתמש במצב AUTO כיוון שהוא גם לוקח פיקוד על ההחלפה בין אור גבוה ונמוך.

 

טלפון: קניתי טלפון סיני עם מסך גדול שמחובר באופן קבוע לרכב בעזרת תושבת של פרוקליפ. יש לי סים כפול כך שלרכב יש את אותו המספר. הטלפון מתוכנת להפעיל באופן אוטומטי את הוויז, הספוטיפיי והבולוטס מיד לאחר ההתנעה וכמובן לכבות את הכל חזרה בכיבוי המנוע כדי לחסוך בסוללה. עובד הרבה יותר טוב מהוויז שהגיע באופן מובנה במסך המולטימדיה של הרכב.

 

מוזיקה: למי שמבלה שעות רבות מומלץ מאוד לעבוד עם אפליקציה יעודית להזרמה של מוזיקה.

אני עם מנוי של ספוטיפיי ומאוד מרוצה.

 

הגנה מהשמש: את החלון הקדמי של הנהג אסור להשחיר. הדבקתי מדבקת השחרה פשוטה ברבע העליון של החלון. זה מבצע את העבודה בצורה טובה.

https://www.ebay.com/itm/50cm-1M-Black-Glass-Window-Tint-Shade-Film-VLT-35-Auto-Car-House-Roll-New/182751573987?epid=2055404140&hash=item2a8cd7b7e3:g:GaUAAOSwGOtZsLKS

 

אחסון: עבור כל מני דברים קטנים שצריכים להיות זמינים לידי כגון, שלט לפתיחת שער וכרטיסי חנייה הוספתי "כיסים" קטנים בין הכיסא למשענת היד. זול מאוד ושימושי ביותר

https://www.ebay.com/itm/1x-PU-Leather-Catch-Catcher-Box-Caddy-Car-Seat-Gap-Slit-Pocket-Storage-Organizer/192143738890?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m1438.l2649

 

נשנושים: כל בוקר יוצא לדרך עם יוגורט של דנונה במקום קפה. נותן מספר לגימות בכל רמזור. אין את הסכנה שזה יישפך וגם אין לחץ לשתות הכל לפני שיתקרר כמו בקפה.

 

נקיון: מחזיק בתא האחסון של הדלת מטלית מיקרו פייבר קטנה. עוזר לנקות כתמים מזדמנים מהחלון שהמגבים לא מסוגלים להסיר. אפרופו מגבים, מקפיד להוסיף תרכיז ניקוי של סונקס למיכל המים.

 

תכונות חבויות ברכב: כבר דובר פה רבות על חשיבות ספר הרכב. ממליץ בחום לחפש בספר את כל התכונות הנוספות שיש ברכב כגון: חיוג קולי, פתיחה וסגירה של החלונות מהשלט ותאורת coming home leaving home

 

עריכה אחרונה על ידי banji man

S60 Rdesign

פורסם

שאלה: במצב AUTO (מאזדה 6) המזגן נדלק על עוצמת המאוורר הכי גבוהה, יש דרך גם להפעיל את מצב AUTO וגם להנמיך את העוצמה?

פורסם

השנקל שלי.

 

יש כמה טיפים מועילים בכתבה, בעיקר, לאנשים שלמדו נהיגה בהתכתבות.

 

באופן כללי, שומר נפשו ירחק מכל דבר שכתוב עליו auto. ויחפש איך מבטלים את המצב הזה.

בין אם זה בתאורה, במגבים, בבקרת אקלים, בגיר, במצלמה, בתיקון שגיאות במחשב, או כמעט כל דבר.

זאת לא אומרת שאין שימוש לauto אבל זה ממש לא ברירת מחדל. זה אילוץ כשאין ברירה.

רובוט כמעט אף פעם לא יודע לעשות נכון את מה שאתה רוצה.

 

לגבי אורות, אני נוהג מעל 25 שנה פשוט כך: מניע רכב, מדליק אורות. לפני דימום מנוע, מכבה אורות.

כל כך פשוט. בכל מזג אויר, בכל תאריך, בכל כביש. וממש לא הייתי רוצה שהתאורה תעבור דרך הסוויץ, מאחר ויש מצבים שאני רוצה רכב מונע ללא תאורה, או תאורה עם רכב כבוי. אבל לא בזמן שהרכב בתנועה.

 

בקרת אקלים, הכותב הסביר נכון על השימוש בבקר הטמפרטורה. אני נתקל בכל כך הרבה נהגים (במיוחד מקצועיים) שמשתמשים רק בשני מצבים. הכי קר או הכי חם. לא קיים כלום באמצע. זה כמו עינוי סיני, אתה אומר לו שאתה קופא אז הוא מבשל אותך.

הauto משפיע על עוצמת המפוח, ועדיף לכוון ידנית למה שמתאים לך.

 

הטיפ על פתיחת הדלת עם היד ההפוכה נחמד לשכחנים, כל בר דעת (אפילו הילדים הקטנים שלי) יודעים שלא פותחים דלת לפני בדיקת השטח מחוץ לרכב.

 

יש מקום אחד שאני אוהב את עזרת הרובוט, בפתיחת/סגירת חלונות וסנרוף עד הסוף. חוסך להחזיק את האצבע על המתג.

בהחלט חשוב לפתוח את כל החלונות של רכב שחנה בשמש, כמה דקות לפני נסיעה.

 

למי שכתב פה על מושבי עור. מניסיוני, "עור" במכוניות עממיות או סידרות כניסה של מותגי פרמיום הוא באמת סיוט כמו שאתה מתאר. עור אמיתי ואיכותי כמו שתמצא בסדרות הבכירות יותר, בהחלט נסבל אפילו לרכב שחנה בשמש ולא שורף אותך.

 

בקבוק מים לשתיה תמיד לידי ובשימוש, ברכב וגם מחוצה לו. כל מאכל/משקה אחר לא ייכנס בשום אופן לתא הנוסעים ברכב. בתא המטען, ג'ריקן מים לכל צרה שלא תהיה (לא לשתיה ולא לרדיאטור), לצרכים אחרים.

 

כשמגיעים לתחזוקה, אוטומטי זה טוב: כיוון שסתומים הידאולי עדיף על ידני, מותחן חגורה קפיצי עדיף על ידני, וטוב שהמחשב הוריד מאיתנו את כיוון ההצתה.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
שאלה: במצב AUTO (מאזדה 6) המזגן נדלק על עוצמת המאוורר הכי גבוהה, יש דרך גם להפעיל את מצב AUTO וגם להנמיך את העוצמה?

 

 

קבע טמפ' גבוהה יותר.

עוצמת המאוורר היא בהתאם להפרש בין הטמפ' הרצויה לקיימת

 

Sent from my DynaTAC 8000X using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם
שאלה: במצב AUTO (מאזדה 6) המזגן נדלק על עוצמת המאוורר הכי גבוהה, יש דרך גם להפעיל את מצב AUTO וגם להנמיך את העוצמה?

 

הוא נדלק על העצמה הכי גבוהה כדי לקרר את הרכב הכי מהר שאפשר, ואז לאט לאט מוריד את המהירות של המאוורר.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
באופן כללי, שומר נפשו ירחק מכל דבר שכתוב עליו auto. ויחפש איך מבטלים את המצב הזה.

בין אם זה בתאורה, במגבים, בבקרת אקלים, בגיר, במצלמה, בתיקון שגיאות במחשב, או כמעט כל דבר.

זאת לא אומרת שאין שימוש לauto אבל זה ממש לא ברירת מחדל. זה אילוץ כשאין ברירה.

רובוט כמעט אף פעם לא יודע לעשות נכון את מה שאתה רוצה.

 

יש את זה ביותר דרמטי? יש חיישני אור ומגבים טובים יותר, ויש טובים פחות. בג'ולייטה, למשל, היו מצוינים. מדליקים אורות ומגבים בזמן, מכבים בזמן. לא נגעתי במצבי האוטומט פרט לתקופה בה חובה להדליק את האורות, אז השארתי אורות על on כל הזמן. גם הגיר האוטומטי ברוב המכוניות המודרניות מעביר הילוכים טוב מספיק ב-99.99% ממצבי הנהיגה, וגם בנהיגת כביש נמרצת.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

מה רע בהדלקה אוטומטית של אורות? או מגבים?

זה עובד יפה מאוד ואת הדיליי של הוישרים אפשר להתאים גם במצב אוטומטי.

כנ"ל לגבי המזגן. כך או כך כשנכנסים לרכב בקיץ אחרי שעמד הרבה זמן בשמש, מדליקים את המזגן על עוצמה גבוהה כדי שיקרר מהר ולאט לאט מנמיכים. אם יש מצב אוטומטי שיעשה את זה עבורי אז איפה הבעיה? הוא הומצא בדיוק בשביל זה.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אצלי (מאזדה 2 החדשה) המצב האוטומטי במזגן לא חוסך שום דבר. הוא רק קובע כמה אויר חם ואויר קר לערבב, בדיוק כמו ברכב בלי בקרת אקלים.

אם אני מדליק מצב אוטומטי, שם אותו על 29 מעלות, הוא עדיין מפעיל את המדחס, ומוציא אוויר חם.

פורסם

כמה טיפים שלי ומראש אני אומר שלא כולם "מתמזגים" באופן מוחלט עם החוק היבש - (ויכוח צד או יותר נכון הארת צד שקיבלתי מחבר פורום אחר בדיון אחר) אבל בסופו של דבר הטיפ הספציפי שאני ארשום כאן - מבחינתי - שומר ושמר לי על החיים כמה וכמה פעמים ובין להיות חכם לצודק - אני מעדיף להשאר בחיים :-P ובחתיכה אחת עם אפשר :?

 

 

הטיפ האמור הוא בנוגע לנהיגה בעייפות -

 

אני עובד במקצוע שלפעמים מספר השעות בהן אני נאלץ להיות ער הוא מחוץ לגבולות החוק - הרבה מעבר אל מחוץ לחוקי שוק העבודה למען האמת - אבל מה לעשות יש רצוי ויש מצוי ויש הרבה מאוד גוונים של אפור רק שדקוטה ג'ונסון לא נחתה עליי בבגדים מינמליים - אבל לפרנס את הבית שלי בתמורה לכך ולעבוד בכל זאת בתנאים שמעבר למקרים הבודדים האלה בחודש - הרבה היו מתחלפים איתי - כן... זה מה יש.

 

אני מוצא את עצמי לפעמים נוהג הביתה כשאני מאוד הייתי רוצה כבר להיות במיטה - אז מה אני עושה?

 

קודם כל - מתרענן!!!

 

תשתו קפה, תאכלו מאכל עם סוכר, תעשו מקלחת (לי בעבודה יש) קרה או שפשוט תרטיבו את הראש עם מים קרים מהכיור לפני שאתם יוצאים לדרך.

 

לאחר מכן - אני שם מוזיקה בווליום שפוי ובקצב שמחזיק אותי ער.

 

ולבסוף - וכאן זה מה שקצת מתנגש עם החוק היבש - אם אני עולה על כביש ארוך בדרך הביתה שהוא רב נתיבי כמו למשל כביש 5 או איילון - אני נוהג על הנתיב האמצעי! כן כן - לא הימני ביותר, בטח ובטח שלא השמאלי ביותר אלא דווקא על האמצעי - מדוע?

 

כי ככה אני פשוט עוקב לי אחרי הקווים בזמן שאני דואג לשיר, לדבר עם עצמי על משהו או פשוט להתרכז בדרך - מביט כל הזמן קדימה ולא מוריד את העיניים מהכביש ועוקב לי בנוחות אחרי הנתיב האמצעי.

 

מה זה נותן? מי שרוצה לעקוף אותי מימין -תפדל, מי שרוצה לעקוף אותי משמאל - מרחבתיין

ובמידה ואני צריך להתחמק ממשהו או ממישהו - יש לי גם את היכולת לקחת ימינה וגם את היכולת לקחת שמאלה.

 

אני לא קרוב לשוליים ואני לא קרוב לאף גדר או חומה ויש לי מרווח סטייה על כל מקרה שלא יבוא וכן אם אני מרגיש שאני חייב לעצור אני מחפש את המקום הראשון הבטוח שאפשר לרדת בו מהכביש ולהחנות למרות שעד היום בכל ה20 ומשהו שנה שאני נוהג - זה קרה פעם אחת שממש החלטתי לרדת מהכביש.

 

וכן - אם אני מרגיש שאני לא מסוגל לנהוג - אני פורש לי מזרן בעבודה והולך לישון בחדר ריק כמה משעות ומתאושש שם וגם זה קרה פעמים בודדות.

 

תגידו מה שאתם רוצים לגבי הטיפ - לי זה שמר ושומר על החיים.

 

טיפים נוספים -

 

1. תנהגו רגוע! אתם לא שומאכר ואתם לא רוצים להיות סנה במקביל - תשדלו לנהוג רגוע - תהנו מהדרך, תהנו ממוזיקה טובה או פודקאסט טוב. תמנעו מתנועות חדות ושינויי מהירויות תכופים בייחוד בשעות בהן הכבישים עמוסים.

 

2. אוטומציה - יש פעולות שאני משתדל לבצע כמה שפחות בזמן שאני נוהג כולל הדלקת כיבוי אורות, את כל הדברים הקטנים שקשורים למערכת השמע\אודיו\וידאו אני מארגן טרם הנסיעה ומאותו הרגע משתדל לא לגעת.

 

אני משתמש במחוות אצבע ומתקין אפליקציות ביחידת הראש שלי שתומכות בכך - רוצה לעביר שיר, לשנות את הווליום או פשוט ללחוץ על פליי או פאוז? תנועה קטנה על המסך בעזרת האצבע מבלי שאני אוריד בכלל את העיניים מהכביש ללא כל בעיה.

 

כפתורי שליטה BT למי שלא רוצה מחוות אצבע גם יכול להיות פתרון טוב, שליטה מההגה וכו' וכו'

 

3. דואג להתרוקן לפני שאני נכנס מאחורי ההגה ובמקביל לוקח איתי תמיד תמיד בקבוק שתיה לדרך.

 

4. לפני תחילת נהיגה אני כמעט תמיד הולך מסביב לרכב - רואה אם יש משהו שאני עלול לנסוע עליו רוורס, אם הצמיגים תקינים, בקיצור בודק שהרכב שלם ושאני לא הולך לנסוע על מסמר או להתנגש בחפץ או אדם.

 

5. לפני פניה או שינוי נתיב - תמיד תמיד תמיד מביט היטב במראות הצד - לא עושה שום תנועה חדה או מעבר זריז אלא לאט, בעדינות ובהדרגה וזה גם חלק מ"תנהגו רגוע".

 

6. כשאני מגיע לצומת ורכב מאחד הצדדים מאותת שהוא עומד לפנות - אני ממתין עד שאני רוגע את הגלגלים שלו מסתובבים לכוון הזה ולא נוסע לפני כן - גם מביט לנהג לראות לאן הוא מסתכל במקביל.

 

7. לשמור על מבט לצד הנגדי - בד"כ זה לשמור על הימין אבל הכוונה היא תמיד להיות מודע לצד שאני צריך לסובב אליו את הראש יותר גם כן.

 

8. משקפי שמש פולארוייד - זה מבטל השתקפויות וסנוורים של שמיים וזכוכיות - העיניים רגועות הרבה יותר וזה שווה כל שקל שתשקיעו לא רק לנהיגה אלא בכלל - בכל רגע נתון. כן זה מרגיז בשימוש עם מסכים ובייחוד עם יש לכם מגן מסך זה הרבה פעמים מביא אתכם לגבול שאתם לא יכולים לראות מה יש על המסך אבל בנהיגה זו יותר ברכה מאשר קללה כי זה דואג שהעיניים ישארו על הכביש.

 

9. אלקטרוניקה ואביזרי בטיחות - אם אתם יכולים להרשות לעצמכם - תעשו, תשתמשו - זה מציל חיים!

 

HUD - HEADS UP DISPLAY - זה דבר מדהים בייחוד אם זה קורא תמרורים ורמזורים ומגבלות מהירות.

DVR - מצלמות רכב - גם קדימה גם אחורה.

חיישני רוורס וגם חיישנים קידמיים.

מובילאיי או אבזור מקורי של יצרן

אמצעי בטיחות אקטיביים - אם יש לכם רכב מצוייד בבלימת חירום, AWD, שמירה על נתיב - מבורך!

 

10 - הסרטון הבא:

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...