Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2906 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם אני חייב לטפל אצל מוסך היבואן הרשמי כדי לשמור על האחריות בתוקף, או שמותר לטפל אצל מוסכים אחרים, בלי לפגוע באחריות?

פורסם

אתה יכול לטפל במורשה משרד התחבורה בתנאי שהחלפים מקורים או עומדים בדרישות היבואן.

 

העניין שיכול להיות מצב שבעת בעיה ינסו להערים קשיים, לא חייב אבל זה משהו שצריך לקחת בחשבון.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

החוק מתיר לך לטפל בכל מוסך מורשה משרד התחבורה. ברגע שיש קבלות עם החלפים לפי דרישת יצרן אתה לא צריך לחשוש מכלום. אם תצטרך לממש אחריות לא יהיה לך שום בעיה.

פורסם

קח בחשבון מספר סייגים במעבר למוסך רגיל, בזמן האחריות.

 

א - בטיפול שלא במוסך היבואן - במידה ויש עידכוני מחשב, העידכונים הללו לא מבוצעים.

ב - לפעמים יש קריאת טיפול שקטה, אשר מתבצעת בזמן הטיפול השנתי ולא מתפרסמת - החלפת

חלק בעייתי או חיזוק חלקים ובדיקה.

ג - לאחר סיום האחריות - רכבים אשר טופלו במוסכי היבואן -

בד"כ היבואנים משתתפים ברצון-טוב במידה ויש בעיה, ולא כלל התיקון נופל על הלקוח.

 

בגדול מאור צודק - אבל עם סייגים כפי שרשמתי.

והיבואנים די תופסים אותנו בהפוכה.. יש חופש בחירה אשר קשה לבצעו.

ולכן הם מגזימים במחירי הטיפולים והתיקונים - ובמצב הנ"ל, אנו יחסית קהל די שבוי.

 

 

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
האם אני חייב לטפל אצל מוסך היבואן הרשמי כדי לשמור על האחריות בתוקף, או שמותר לטפל אצל מוסכים אחרים, בלי לפגוע באחריות?

חייב?

לא, קיים חוק ההגבלים וגם נתנו הסברים בנוסף.

חשוב לעשות טיפולים בזמן ולפי מפרט היצרן ולא צפויות בעיות במקרה שתצטרך לממש אחריות יצרן.

 

כדאי?

מאוד תלוי, איזה רכב זה, כמה זמן נשאר עד תום האחריות, מה השימוש ברכב, מה הנסועה השנתית שלך, תקציב שלך לטובת אחזקה, מתי תרצה למכור ועוד פרמטרים שיכולים לסייע בהכוונה.

פורסם

ממליץ (כמכלול) בתקופת האחריות ואולי גם שנה שנתיים אחריה לטפל במוסך מורשה יבואן.

 

 

למה?

כי הטיפולים הראשונים בדרך כלל לא יקרים, הפרש בין מוסך מורשה יבואן למוסך כללי יסתכם בכמה מאות שקלים לטיפול.

 

יש קמפיינים וריקולים שקטים שלא מתפרסמים, הם מתבצעים כשהרכב מגיע למוסך לטיפול. לדוגמא הרכב שלי כבר עבר שני ריקולים כאלה בשנתיים. אם הייתי מטפל המוסך כללי, לא הייתי בכלל מודע שהם קיימים.

 

 

במיוחד אם זה דגם חדש לגמרי שרק הוצג, בשנים הראשונות נצבר היידע בטיפול בו והידע הזה נצבר קודם כל במוסכים מורשים.

 

 

לאחר נניח כ 5 שנים כבר אין בעיה לעבור למוסך כללי.

 

 

פורסם

למי שנוסע הרבה ההפרשים במחירים משחקים תפקיד משמעותי. לאחר 5 שנים אתה תגלה שזרקת הפרש של אלפים. לגבי ריקולים פעם בכמה זמן גם אם הרכב לא מטופל במורשה יבואן ניתן לבדוק אפילו טלפונית אם קיימים ריקולים ולבצע אותם במידה וכן. מחירים של מורשה יבואן לא מצדיקים בשום פנים ואופן כאשר משווים אותם למוסכים של מורשי מישרד התחבורה. מה גם שאם רוכשים את החלפים בניפרד וניגשים למורשה מישרד התחבורה שיתקין זה ייצא עוד יותר זול..בקיצור..לנוחות ולעצלנות יש מחיר מכובד.

פורסם

מאור,

 

בתאוריה, בעולם מושלם, אתה צודק.

 

ברמת המעשה, המוסך מורשה משרד התחבורה שלך חייב להשתמש בחלפים מקוריים וזה בעצם מה שייקר את הטיפולים גם במוסך שאינו מורשה יבואן..

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ישנם חלפים תואמים למקורי שגם ניתן לשים ועלותם זולה יותר. גם כאשר תקנה חלק מקורי לבד אז ניתן להשיג אותו בזול יותר מאשר במורשה יבואן. אבל שוב...העדיפות לשיטה הזו היא למי שנוסע הרבה. מי שניכנס לטיפול רק פעם בשנה ההפרשים ייצאו כניראה לא נוראיים.

פורסם

מה זה משנה כמה נוסעים?

ישנם זיופים של חלקים תואמים למקורי, יש מקרים שאין תואמים כלל ויש עוד צרות עם חלפים שמקורם לא ידוע ולא לגמרי ברור.

זה עוד שיקול במכלול השקולים הכללי.

פורסם
מה זה משנה כמה נוסעים?

ישנם זיופים של חלקים תואמים למקורי, יש מקרים שאין תואמים כלל ויש עוד צרות עם חלפים שמקורם לא ידוע ולא לגמרי ברור.

זה עוד שיקול במכלול השקולים הכללי.

 

אני למשל עושה טיפול כל 3 חודשים מה שאומר בשנה 4 טיפולים..בהשוואה למי שעושה טיפול אחד בשנה אם מתייחסים למורשה יבואן נוצרים פערים של מאות שקלים וגולש גם לאלפיות ביחס למוסך רגיל מורשה מישרד התחבורה...ובדקתי זאת! מבחינת זיוף אז אם מדובר בחלקים ממותג ידוע אז מה יהיה מזוייף פה בדיוק? גם חלקים מקוריים אם אני קונה בעצמי בחנות חלפים אז ניתן לקבל עליהם 10 אחוז הנחה שבמורשה יבואן ה 10 אחוז האלה יהיו כלפי מעלה.

×
×
  • תוכן חדש...