Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש המלצה לצמיגים - 195/65R15 (פיג'ו 307 2002)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2906 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם שמת לב כבר מהשרשור הזה, גם אני לא אוהד נלהב של קלבר. אבל אחרי 4 שנים גם צמיגי "לינג לונג " יכולים להרגיש כשיפור.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
קלבר צמיגים מעולים וגודייר פחות טובים? לא יודע מאיפה הבאת את זה.

Efficient grip ה צמיגים מעולים.

קלבר hp3 צמיגים לא רעים, במחיר לא יקר, אבל הם פחות טובים.

המלצתי - תתקשר לגלגלי המגן (בית דגן ) ותבקש הצעת מחיר , תבדוק זמינות מלאי ותאריכי ייצור של goodyear לא תוצרת תורכיה.

https://tires.yad2.co.il/tire-service?tire=471&cs=1&diameter=5&aspectRatio=15&width=17

 

הבאתי את זה מזה שיש לי 307 כבר כמעט 17 שנים והיו לי את הHP3,ה גודיירperfomance,הגודייר חד משמעית פחות טובים מהקלבר !!.

דרך אגב כרגע עם מישלין פראמסי 3 שעולים על שניהם,צמיגים ברמה מאד גבוהה לרכב משפחתי.

פורסם (נערך)

טוב אז הנה עידכון:

נסעתי ל"גלגלי המגן" שבבית דגן. אכן הציעו צמיגים מהדגם הנ"ל ב-230 ש"ח, אך כמו שציינתי קודם, קצת חשוד -- ואכן מדובר על צמיגים מ-2016.

הבחור שם (שהיה מאוד נחמד וסבלני) ניסה להסביר לי שזה אחלה צמיגים, נשמרו בתנאים טובים ועניין שנת הייצור (לפחות בטווחים האלו) זה סתם מיתוס שמישהו החליט להפיץ וניהיה סיפור.

 

התלבטתי על זה מאוד (כי זו הנחה יפה) ובסוף החלטתי שאחרי כל ההמלצות שקראתי על תאריך הייצור, אני לא אהיה רגוע על זה, לכן אעדיף כבר לקנות את הצמיגים ב-270 ש"ח אבל שיהיו מהשנה האחרונה.

אז יצא לי 1080 ש"ח.

קצת באסה להוציא סכום כזה על רכב ישן שבקושי שווה משהו, אבל מניח שזה היה הכרחי כבר בשלב הזה.

חשבתי שארגיש הבדל מסוים בנסיעה (בכל זאת, מצמיגים סינים ושחוקים) אך בנתיים לא ממש.

 

סה"כ היו נחמדים וסבלניים שם לשאלות וגם אהבתי שהם לא לחוצים על אנשים שעומדים להם בין הרגליים ומסתכלים עליהם עובדים (אישית הייתי משתגע).

אה והם אמרו לי שאני לא צריך כיוון פרונט שזה גם מעולה.

 

התקשרתי גם ל"צמיגי המושבה" אבל להם לא היה את הדגם הנ"ל במלאי, ניתן היה להזמין אבל גם אז זה מחיר של 300 ש"ח.

 

מבחינת הטסות מסתבר ש-2 חסרות לי, וגם הקיימות (שכן- מקוריות) נראות כבר לא טוב, רציתי לקנות גם את זה אצלם אבל היה חסר להם משהו מתאים.

אחפש בהזדמנות אחרת.

 

זהו תודה על העזרה!

עריכה אחרונה על ידי ofirg
פורסם

למה באסה?

רכב ישן לא צריך לנסוע בצורה בטוחה? גם המחיר לא יקר לצמיג הזה.

תתחדש ותפסיק להתבאס.

בקשר לצמיגים מ 2016 - אני הייתי קונה אותם בהנחה, כי אצלי הצמיגים נגמרים לפני ההתייבשות ( נוסע הרבה ). מי שנוסע 15 אלף בשנה, עדיף לשלם קצת יותר לטובת צמיגים טריים - הם יחזיקו יותר זמן עד להופעת סדקים של התייבשות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
למה באסה?

רכב ישן לא צריך לנסוע בצורה בטוחה? גם המחיר לא יקר לצמיג הזה.

תתחדש ותפסיק להתבאס.

בקשר לצמיגים מ 2016 - אני הייתי קונה אותם בהנחה, כי אצלי הצמיגים נגמרים לפני ההתייבשות ( נוסע הרבה ). מי שנוסע 15 אלף בשנה, עדיף לשלם קצת יותר לטובת צמיגים טריים - הם יחזיקו יותר זמן עד להופעת סדקים של התייבשות.

כן ברור, סתם לחשוב שאני משקיע הרבה על הרכב הזה שלא שווה יותר מדיי (גם תיקנתי לו את הריפוד של הגג לפני שניה ב-500 ש"ח)

אבל על כל רכב בטח לא היה כיף להוציא את הסכומים האלה. פשוט בא לי רכב חדש.

וכן, אם כך אז אני באמת לא נוסע מעבר ל-15 אלף בשנה...

 

רגע...על איזה צמיגים הלכת בסופו של דבר?

goodyear efficientgrip performance

אחרי שראיתי שרוב ההמלצות הלכו לכיוון הזה

פורסם
נשמע לי לא סביר בעליל. גודייר אפיגריפ פרפורמנס זה צמיג ממש מעולה. אולי נפלת על ייצור עות'מני או שאתה מתכוון לדגם איגל ספורט?

 

גם לאחי בC5 היו גודייר פרפורמנס,הוא כמוני עבר למישלין ופשוט אין מה להשוות,המישלין הרבה יותר שקטים,אוחזים,נוחים,ובמיוחד עמידים,הגודייר לא מחזיקים,בכל מקרה פותש,תהנה מהצמיגים.

פורסם

ניסיון שלי עם מישלין היה גרוע.

התייבשו מהר מאוד והחזיקו פחות משנתיים על הרכב. החלפתי בגלל התייבשות הצמיגים.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

×
×
  • תוכן חדש...