Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7043 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חי במקום שבו קוראים את השאלה ומנסים למצוא את הרכב המתאים ביותר.

 

הפולו שלך נכנסת לתקציב והיא - לא קשורה לכלום (ידנית, 3 דלתות).

 

הפולו ל-א רכב שהאמינות היא המעלה העיקרית שלו. מי שאומר את זה עיוור.

הסיריון רכב אמין, עם צריכת דלק נמוכה. ולפי מה שאתה רשמת כרגע, הוא גם בטוח כמו הפולו. למי שחשוב הוצאות בלבד, עדיף לקנות סיריון מ01 ולא פולו זקנה יותר בשלוש שנים. נכון, איכות הנסיעה בפולו עדיפה, הפנים עדיף, כל הדברים עללו עדיפים - למי שזה משנה לו. שים לב מה הדרישות כאן. לא הייתי ממליץ לאף אחד לקנות סיריון בלי לנסוע בה קודם, אבל בהתחשב בדרישות פה סיריון היא הרכב הנכון יותר ולא הפולו (גם אם יהיה לך קשה לקבל את זה). גם אם היא מחורבנת למדי בנסיעה.

 

אני הייתי קונה קליאו ובמקרה הכי גרוע משפץ גיר. מעט פחות אמינה, פי כמה יותר בטוחה, נוחה, וכ'ו.

 

יצויין שאישית לא הייתי קונה סיריון בחיים (וגם פולו לא, אבל זה סיפור אחר).

 

גיא

פורסם
לסיריון יש 3 כוכבי בטיחות.

 

הפולו לא עונה לדרישה של אמינות בתור מקום ראשון, וגם לא כל כך לחסכוניות. לא מצאתי כמה כוכבי ריסוק יש לפולו בדור המדובר (שנת 95 בערך תיכנס לתקציב )

בקשר לתקציב,אייל צודק גם פולו 98 תיכנס

לעומת זאת גם סיריון צעירה יותר תוכל להיכנס לתקציב

השיקול המנחה הוא רכב אמין ככל האפשר,וככל שהוא יותר צעיר הבלאי מועט לכן אני נוטה להסכים עם גיא.

בשורה התחתונה הפולו יותר איכותית ,(נהגתי רבות על שני המכוניות הנ"ל) אבל מי שמחפש אמינות גרידא ,בטיחות בגדר הסביר ,וחסכון בדלק, שיקח את הסיריון .

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

טויוטה סטרלט (97-99).

 

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
אני חי במקום שבו קוראים את השאלה ומנסים למצוא את הרכב המתאים ביותר.

 

הפולו שלך נכנסת לתקציב והיא - לא קשורה לכלום (ידנית, 3 דלתות).

 

הפולו ל-א רכב שהאמינות היא המעלה העיקרית שלו. מי שאומר את זה עיוור.

הסיריון רכב אמין, עם צריכת דלק נמוכה. ולפי מה שאתה רשמת כרגע, הוא גם בטוח כמו הפולו. למי שחשוב הוצאות בלבד, עדיף לקנות סיריון מ01 ולא פולו זקנה יותר בשלוש שנים. נכון, איכות הנסיעה בפולו עדיפה, הפנים עדיף, כל הדברים עללו עדיפים - למי שזה משנה לו. שים לב מה הדרישות כאן. לא הייתי ממליץ לאף אחד לקנות סיריון בלי לנסוע בה קודם, אבל בהתחשב בדרישות פה סיריון היא הרכב הנכון יותר ולא הפולו (גם אם יהיה לך קשה לקבל את זה). גם אם היא מחורבנת למדי בנסיעה.

 

אני הייתי קונה קליאו ובמקרה הכי גרוע משפץ גיר. מעט פחות אמינה, פי כמה יותר בטוחה, נוחה, וכ'ו.

 

יצויין שאישית לא הייתי קונה סיריון בחיים (וגם פולו לא, אבל זה סיפור אחר).

 

גיא

הרעיון היה לומר שאם הדגם הכי יקר בקשת הדגמים של הפולו (בשנים המדוברות) שהוא ה16V, עולה פחות מ40 אלף ש"ח אז ההערכה שלך פיספסה את המחירון...

 

שים לב שלא כתבתי שומדבר על אמינות, למרות שלי אישית לא היתה שום בעיה (חמסה) מאז שרכשתי את הרכב (3 שנים).

שים לב גם שלא המלצתי לרכוש את הפולו, רק תיקנתי אותך לגבי המחירון.

את ההמלצה שלי תוכל לקרוא שוב בתחתית שרשור זה.

 

בכל מקרה, אני לא יודע אם יצא לך לנהוג על סיריון, אבל זה מרגיש כמו סוזוקי סוויפט של תחילת שנות ה80, מהרגע הראשון שאתה מתיישב, אתה חש בחוסר נוחות , המושבים פשוט קרשים. אני בכלל לא מדבר על המנוע והניהוג , כי מה אפשר לצפות מרכב אוטומט עם מנוע קטן.

עושה רושם שהרכב הזה תוכנן לשם חסכון בעלויות, תוך התבססות על מכלולים ישנים והצעת מחיר נמוך משמעותית מהמתחרים.

 

בכל מקרה, אני חושב שהבחירה היא דיהטסו שרייד 98 (אני לא בטוח שהביאו אחרי 98 דיהטסו שרייד שהיא לא קלאסיק).

רכב סביר בהחלט , וגם אמין ביותר.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
שאלתי אם פונטו היא אופציה טובה.

שנית לגבי הסיריון, האם המנוע שלה הוא רק בן 1000 סמ"ק?

תודה

רווית שלום,

לסיריון יש גם מנוע 1,300 סמ"ק (כפי שנכתב בתגובה 5...), והוא מומלץ מאד מבחינת ביצועים, בייחוד בגרסה האוטומטית. יחד עם זאת, יש הפרש מחיר לא קטן בין דגם ה-1,000 סמ"ק ל-1,300, וזה לא קריטי אם רוב הנסיעות שלך הן בעיר וללא נוסעים או מטען.

בעקרון, כל יפנית קטנה ואוטומטית מסוף שנות התשעים יכולה להתאים לך, אפילו סוזוקי יורוסוויפט. נכון שהתכנון שלה מיושן ואין לה שום איכויות נהיגה, אבל האמינות שלה אגדתית, צריכת דלק נמוכה, ובטיחות היתה אצלך ממילא במקום 3. היא כלי תחבורה עירוני בסיסי ויעיל - כמו שאת מחפשת.

תביני גם בבקשה שהפורום הזה מאוכלס בעיקר בחובבי נהיגה, והדרישות שלך מהרכב הן אנטי-תיזה לכל מה שהפורום מאמין שחשוב, לכן לחלק מהמגיבים קשה קצת לקבל את זה.

לסיום - בן משפחה שלי, חייל בסדיר, נוסע כבר שנה עם סיריון 1000 סמ"ק אוטומטית יום-יום מהבית בכפר-סבא לבסיס בבית-ליד. עד-כה: אמינות מושלמת, צריכת דלק מצוינת, ואת הבטיחות הוא לא היה צריך לבדוק (טפו, טפו). זה לא ממש מידגם סטטיסטי מייצג, אבל בכל זאת...

בהצלחה.

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם

קובי ידידי,אתה לא כל כך צודק.אין שום מקום להשוואה בין הסיריון,שהיא מכונית מיני חביבה,לסוזוקי יורו-ספיוופט,שהיתה מכונית בינונית מינוס עוד שנולדה,בסוף שנות ה 80.אין שום סיבה להסתפק במכונית נחותה בעלת איכויות נהיגה ונסיעה ירודות,רק בשל האמינות(שהיא פחות טובה משל הסוזוקים שהגיעו מיפן,אגב).חבל רק שהיא לא ציינה אם היא מעוניינת בגיר ידני או אוטומטי,כי זה משנה לגמרי את התמונה(הפיאסטה והפונטו יורדות מהפרק,לדוגמא).

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

חן ידידי,

 

ראשית, בכותרת של ההודעה רשום בפירוש שהיא מחפשת גיר אוטומטי.

בנוסף, איכויות נהיגה אינן ברשימת הדרישות שלה, ורוב הסיכויים שהיא לא תרגיש שום הבדל בין המכוניות בתקשורת שההגה מעביר, באחיזת הכביש וב"אפיצות השילדה". אגב - רוב הנהגים בישראל לא ירגישו בהבדל, משום שעבורם מכונית היא כלי תחבורה - נקודה. הפורום הזה (וגם אתה ואני בתוכו) מייצגים מיעוט.

אגב - לגבי אמינות היורוסוויפט, קיבלתי רושם שונה ממוסך שעובד עליהן, אבל בכל מקרה האמינות הממוצעת תהיה גבוהה יותר מכל צרפתיה משנתון דומה.

 

בברכה,

 

קובי

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם

גם כלי תחבורה בסיסי ראוי שהייה לו איכויות נהיגה ונסיעה נורמליות,מה גם שהתקציב לא נמוך.הסוזוקי יורו-סוויפט לא עונה על על הדרישות האלמנטריות האלו,נוחות הנסיעה שלה מזוויעה,המושבים מחרידים(נראה מי יחזיק מעמד חצי שעה ברציפות במושב האחורי שלה...)רועשת ומקרקשת,בקיצור,לא משהו שעומד בסטנדרטים של ימנו,או אפילו מתקרב,שלא לדבר על הבטיחות.לסיריון יש לפחות רמת בטיחות סבירה,נוחות נסיעה לא רעה והתנהגות ונוחות ברמה "אכילה".וחוץ מזה אני לא חושב שהפורום הזה מייצג מיעוט.הנאה מהנהיגה במכוניות של ימינו היא לא דרישה בשמיים,וקח לדוגמא את ההבדל התהומי בין המזדה לאנטיס לפורד פוקוס,או בין הפיג'ו 306 לסוזוקי בלאנו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

פולו משנת 2001 2000 קיבלה 4 כוכבי ריסוק במבחנים היא בשנה זאת עברה מתיחת פנים ונהיתה יותר יפה נכון שהאמינות לא גבוה והיא לא כול כך חסכונית אבלהיא קצת חזקה הבעיה היא שהפולו עולה בדיוק במחיר הזה ולפעמים יותר

 

 

סיטרואן סקסו די אמינה ומאוד חסכונית אך לא בטיחותית בשיט פיאט פונוטו ספייס או הדגמים מעל2000 עולים על

 

כול ההגדרות 4 כוכבי בטיחות אמינה חסכונית מאוד מהנה לנהיגה ומרווחות ביחס לסופר מיני

 

ממליץ בחום

CHVROLET LOMINA V6 3.97 LS

פורסם

יש לפונטו (ספייס) גרסה אוטומטית בעלת גיר רציף - גם שווה בדיקה לדעתי.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

×
×
  • תוכן חדש...