Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש רכב עד 25k


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3016 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חבר'ה

 

אני צריך המלצה לרכב בתקציב של עד 25,000 שקלים

משפחתי עם מרכב סדאן/האצ'בק גדול או אפילו טנדרון

רכב שישמש אותי ליומיום בשימוש רגיל, ילד, סופר וכדומה ומצד שני כזה שיוכל להתמודד עם נגרר לאופנוע בסופי שבוע. נסיעות בעיר ומדי פעם בין עירוני.

כמובן רכב אמין ונוח ככל האפשר

שנתון לא משנה כל עוד אפשר למצוא אחד עם נתונים טובים ובמצב טוב

כזה שאוכל לתחזק ולטפח ושלא יבגוד בי

 

תודה

פורסם

האם גודל הבגאז נחוץ שיהיה גדול? (בין סדאן להאצבק יש הבדל די משמעותי בפרקטיות העמסה)

בין האצבק לטנדרון גם יש הבדל.

מה הנסועה השנתית? כמה החסכון בדלק הוא פקטור משמעותי?

תענה בבקשה על השאלות כדי שנוכל לייעץ לך טוב יותר.

לדעתי בתקציב שלך משפחתית סטיישן יכולה להתאים (קיה סיד יונדאי איי30)

פורסם
האם גודל הבגאז נחוץ שיהיה גדול? (בין סדאן להאצבק יש הבדל די משמעותי בפרקטיות העמסה)

בין האצבק לטנדרון גם יש הבדל.

מה הנסועה השנתית? כמה החסכון בדלק הוא פקטור משמעותי?

תענה בבקשה על השאלות כדי שנוכל לייעץ לך טוב יותר.

לדעתי בתקציב שלך משפחתית סטיישן יכולה להתאים (קיה סיד יונדאי איי30)

 

מבחינת בגאז זה לא כזה משנה העיקר שלא יהיה צפוף, הייתה לי i30 והבגאז הספיק לי האמת

אין לי מספר לתת מבחינת ק"מ בשנה, אבל שימוש ממוצע, מרחק קצר לעבודה ונסיעות קצרות בתוך העיר בעיקר, פעם, אולי פעמיים בחודש נסיעה של 350 ק"מ סה"כ

צריכת דלק פחות מטרידה אותי כי אני גם מתנייד בעיקר עם אופנוע...

×
×
  • תוכן חדש...