Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3134 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אף אחד לא רוצה להגיע למצב שהרכב בולם אוטונומית, אבל עובדתית רכב שבולם אוטונומית יותר בטיחותי מרכב שמצפצפף לפני שהוא מתריע לך לבלום ידנית.

 

בסופו של יום מוביילאי תבחון את זמן התגובה שלך ומהגע שהיא מצפצפת עד הרגע שאתה תביא את הרגל שלך לדוושת הבלם ותבלום לא תמיד יספיק כדי למנוע תאונה, זה הזמן שהבלימה האוטונומית תבצע בלימה בעצמה ללא תלות בזמן התגובה שלך ותציל אותך מתאונה - וזה למה היא צריכה לקבל עדיפות, בטח שעל ידי חברות הביטוח.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מעניין אם מישהו ירים את הכפפה ויגיש בג"צ נגד הדבר ההזוי הזה.

הבעיה היא שהקהל פה חושב שעושים לו טובה ולא מבין שעושים עליו סיבוב.

 

לא צריך בג"צ, אלא צרכנות נבונה.

אין לי בעיה עם המובילאי כמערכת, אני מקפידה לאותת ולשמור מרחק ככה שאצלי היא בקושי נשמעת. אבל יש לי בעיה עם זה שהיא מותקנת בארץ במקום מערכות מקוריות ואקטיביות (כאלו שבולמות, מתקנות ולפעמים גם מספקות אפשרויות נוספות כמו שטחים מתים וכו').

לכן כשאבי חיפש רכב, במקום סוויפט (שלא רק מגיעה עם מובילאי במקום מערכות מקוריות שקיימות אצל היצרן, אלא גם עם מולטימדיה מקומית, שזו עוד רעה חולה ברדיפה אחרי עוד אינץ' במסך) המלצתי לו לקנות את היאריס שמגיעה עם הכל מקורי וללא קומבינות מקומיות.

אם הצרכנים היו חכמים ומצביעים בארנק המצב היה שונה, אבל אצלנו קונים סמל יפני ועוד אינץ' במסך.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

אני מסכים איתך לגמרי וגם כתבתי בתגובות הקודמות שלי שאין לי בעיה עם מובילאיי כפתרון לרכבים שלא מציעים מערכות מקוריות או להתקנה ברכבים משומשים.

אבל שיטת הניקוד המעוותת היא לגמרי באחריות המדינה. לקהל הקונים לצערי אין מודעות כמו שיש כאן בפורום, כשאני מספר לאנשים שיש מכוניות שבולמות לבד או יודעות לתקן את ההיגוי לבד הם נדהמים לגמרי, שלא לדבר על בקרת שיוט אדפטיבית שנשמעת להם כמו מדע בדיוני.

רוב הישראלים מתלהבים מהמובילאיי, וזה שמדובר באיזשהי הצלחה ישראלית בכלל מהווה מקדם מכירות מעולה.

יש כאן בעיה של חינוך ומודעות, בעיה קשה אפילו, והדירוג העקום של משרד התחבורה מנציח את הבעיה בצורת חקיקה מעוותת שלא עובדת לטובת האזרח.

 

אגב סוויפט, גם קרובת משפחה שלי החליטה לוותר עליה לטובת איביזה בעיקר בגלל מערכות הבטיחות למרות שהסוויפט יותר לטעמה. מצחיק שבפרסומת שלהם מבליטים את ה-"מובילאיי אינקלוד" אבל לא מזכירים שהרכב בתצורה המשווקת בארץ זכה ב-3 כוכבים במבחן ריסוק.


×
×
  • תוכן חדש...