Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3213 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא ידוע אם זה מספיק 140 בארס..

המכונת שטיפה של Btec Tools

1600W 140BAR

6 ליטר לדקה

טוב / לא טוב ? (את זה אתם תגידו.)

 

מחפש סבון להקצפה לרכב.. יש לי את השמפו של מגקויירס gold class car wash הכתום, זה יהיה טוב?

 

ועוד שאלה, הבנתי שהסדר הוא כזה:

1. שטיפה מלאה של הרכב עם מים

2. הקצפה של הרכב עם סבון

3. שטיפה של כל הרכב עם מים שוב פעם

4. לעבור על כל הרכב עם מגבות מיקרופייבר כדי לייבש את הרכב

תקנו אותי אם אני טועה.

תת היגוי - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב.
היגוי יתר - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב.
כוחות סוס - באיזו מהירות פגעת בקיר.
מומנט - לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

רצוי לאחר שלב הסבון לעבור על הרכב עם כפפה לפירוק כל הלכלוך שנדבר לצבע, ולשטוף תכפפה במהלך שלב זה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

חברים היום לראשונה הפעלתי את המכונה. מאוד מאוד רועשת. לא ציפיתי לרעש שכזה.

 

טוב חיברתי לחשמל, חיברתי את הצינור לאקדח מים. ונותרתי בלי שום מושג מה לחבר לפיה מאחורי המכונה. הנחתי שצריך לחבר לשם מקור מים, חיברתי את צינור החצר וברגע שפשוט הפעלתי את המים, הכל התפוצץ (הצינור התנתק מן המכונה בלחץ אטומי וברח).

כנראה בגלל שלא היה מחוזק מספיק. (אין לי מספיק ידע בצינורות? )

איזה סוג של צינור צריך להתחבר למאחורה?

 

מצ"ב תמונה 2017-09-04 10.42.17.jpg

 

אשמח לעזרה.

תת היגוי - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב.
היגוי יתר - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב.
כוחות סוס - באיזו מהירות פגעת בקיר.
מומנט - לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

נראה כמו חיבור סטדנרטי של מעין PLUG&PLAY רק של עולם הגרניקים.

לי יש חיבור כזה בגרניק ופשוט מחבר את הצינור עד להישמע קליק. תצלם גם את חיבור הצינור ונראה אם זה החיבור הנכון.

פורסם
נראה כמו חיבור סטדנרטי של מעין PLUG&PLAY רק של עולם הגרניקים.

לי יש חיבור כזה בגרניק ופשוט מחבר את הצינור עד להישמע קליק. תצלם גם את חיבור הצינור ונראה אם זה החיבור הנכון.

2017-09-04 11.19.19.jpg

ככה נראה חיבור הצינור, אחרי שקיבלתי הסבר מהרבה חברים, קניתי מתאם לצינור , עכשיו רק נשאר לי למצוא דרך להאריך את הצינור מהחצר עד החנייה (בערך הפרש של 10-20 מטר)

תת היגוי - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב.
היגוי יתר - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב.
כוחות סוס - באיזו מהירות פגעת בקיר.
מומנט - לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

הסתדרתי לגבי הצינור, עכשיו נוצרה לי בעייה של הקצפה..

או שלא שמתי מספיק סבון. או שפשוט הסבון של מגקוויארס לא מקציף בשיט

תת היגוי - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב.
היגוי יתר - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב.
כוחות סוס - באיזו מהירות פגעת בקיר.
מומנט - לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

×
×
  • תוכן חדש...